Ik ben zwanger??!!

ik duim voor je!! :pray:

en al nieuws???

Ik ben ook erg benieuwd!!!

Ik ben ook benieuwd!

Vandaag echo gehad; alles is goed!!! ik ben 8 weken en 4 dagen zwanger en ik heb het hartje zien kloppen…

Ik ā€˜mag’ nu eindelijk blij zijn van mijn man…

Over twee weken krijg ik weer een echo en moet ik beslissen of ik een combinatietest wil. Daar ga ik me dus de komende weken maar even in verdiepen…

En ik ga nu even ontdekken hoe ik ook zo’n leuke afteller onder mijn naam en berichten krijg…

Hee Roos, wat goed meis!

Dus jij wordt een augustus mama?

Wat fijn, je kunt eindelijk gaan genieten!! GEFELICITEERD!!!

dat heb je snel uitgerekend!! Ja, als ik goed heb geteld met mijn (onhandige) agenda zou de uitgerekende datum 14 aug moeten zijn. Een leeuwtje dus… Ik probeer nu uit te vinden hoe ik ook zo’n afteller kan maken, maar kan het nergens vinden… Kun jij me misschien vertellen hoe dat moet??

@Roos’74 wrote:

dat heb je snel uitgerekend!! Ja, als ik goed heb geteld met mijn (onhandige) agenda zou de uitgerekende datum 14 aug moeten zijn. Een leeuwtje dus… Ik probeer nu uit te vinden hoe ik ook zo’n afteller kan maken, maar kan het nergens vinden… Kun jij me misschien vertellen hoe dat moet??

Roos gefeliciteerd!!!

Kijk hier even: http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm

even testen of het werkt…

eh niet dus :wink:

In je profiel gezet?

Dit zou hem dan moeten zijn. Anders weet ik het echt niet meer…

Komt tie dan:

TAADAAAAA…

Hij doet het, hij doet het, hij doet het, hij doet het… wat geweldig om te zien!!

Ik ga er nog even een half uurtje naar kijken met een kopje thee en dan ga ik maar eens slapen.

Dank voor je hulp; ik had het nooit uitgevogeld in mijn eentje!

:thumbup: je hebt het toch echt zelf gedaan :wink:

Wat heerlijk zeg, lekker al bijna 9 weken zwanger! Van harte gefeliciteerd, Roos!

Wow wat een verhaal en wat een afloop, geweldig!

wauww meis, wat een prachtig mooie banner!!! :inlove: Ik kan me goed voorstellen dat je daar even van het zitten genieten, en weet je…je mag er NOG 31 weken van genieten!! heerlijk he :mrgreen:

Groetjess Jiska

wouw geweldig meis nu komt het genieten super :inlove: :inlove:

super gefeliciteerd roos :thumbup: :thumbup:

nu lekker gaan genieten!!!

@sophie wrote:

super gefeliciteerd roos :thumbup: :thumbup:

nu lekker gaan genieten!!!

Hier ben ik het helemaal mee eens :thumbup: