:shock: :shock: :shock: :shock:
Nou jaaaaa zeg!
Wat een rare GO :shock: .
Ben het helemaal met mijn voorgangers eens, klacht indienen en die GO moet eens onderzocht worden/nadenken over of ze wel geschikt is om met kinderen om te gaan! Tssss…
zo he :shock: :shock: :shock:
Ik zou ook woest zijn!! Ben ik nu al om dit verhaal! Dit mag en kan echt niet.
Ik zou ook het bureau bellen en een klacht indienen en per direct ander opvang laten zoeken.
@Nicje wrote:
:shock: :shock: :shock: Zo zit ik nu ongeveer achter mijn pc…
Ik zou DIRECT contact opnemen met het gastouderbureau.
Ontzettend onprofessioneel om zo om te gaan met ouders. Waardeloos, zo’n type zou nooit meer 1 vinger richting mijn kind mogen wijzen.
Snap jouw boosheid heel goed. Wat een lompe manier van communicatie zeg… :roll:
Al zou het zo zijn, al zou hij ‘lastig’ zijn, lijkt het me niet meer dan normaal om het gewoon in een rustig gesprekje met de ouder te bespreken en oplossingen te bedenken.
Lekker makkelijk om het zo te doen en jou zo’n rot gevoel te geven :naughty:
Echt, ik zou bellen/ Belachelijk!!
Je hebt de mails als bevestiging! Dus ze kan niet ontkennen dat ze het zo gezegd heeft
Hier ben ik het helemaal mee eens! Zit echt :shock: achter de pc. Is dat mens zelf wel goed??? :wall:
Nah wat een rots treek zeg,Slaat gewoon werkelijk waar nergens op
Dikke knuffel lieverd :hug: :-*
Waarschijnlijk klikt het helemaal niet tussen Tim en haar en loopt het daardoor tussen hen niet lekker?
Dan ziet zij gedrag van Tim wat jij nooit ziet, en als ze daar niet mee om kan gaan tot haar frustratie dan heeft Tim het gedaan en is hij autistisch :liar: :think: :eh:
:shock: :shock:
met verbazing zit ik het te lezen.
hoe durft zei dat te zeggen!
ik zou ook meteen contact opnemen met het gastouder bureau!
je zou die vrouw toch… :evil:
Wat een vreemde reactie zeg…Is er wat voorgevallen tussen jullie waardoor ze misschien zo naar doet nu? En was ze al lang GO van je kindjes?
Buiten dat het erglomp is vind ik het ook erg vreemd dat iemand zo ongenuanceerd een niet onderbouwd een mailtje stuurt.
Hebje nog verhaal gehaald bij haar op het buro?
Heb even pauze, dus heb alle lieve berichtjes gelezen. Dank :-* :-* !
Zij paste op vanaf maart, dus echt nog maar heel kort. En het idiote is dat ze er nooit iets over gezegd heeft. Ik kwam de jongens halen en vroeg standaard: hoe is het gegaan vandaag? En zij vertelde bijna altijd dat het heel goed gegaan was. Soms zei ze dat Tim ondeugend was geweest en dat ie even op de trap had gezeten voor straf. Maar nooit, echt nog nooit dat ze hem niet aankon of iets dergelijks.
Nu ik erover nadenk: ze zei altijd dat Lars zo’n lief ventje was/is en dat ze daar zo lekker mee kon knuffelen. Ze heeft (nu ik er over nadenk) nooit iets liefs over Tim gezegd.
Misschien heeft het idd niet geklikt, maar dan nog…
Heb inmiddels contact gehad met GOB en die gaan hier nog op terugkomen. Ze vonden het geen manier van doen ook en begrepen mijn boosheid volkomen. Het zal dus nog wel een staartje krijgen…
:-* :-*
ik lees nu ook dat Tim bijna 4jr is en dat hij bijna naar school gaat.
ik kan me niet voorstellen dat tim zo onhadelbaar is dat ze niet nog een paar maandjes kan uithouden. want als het zo erg was had ze het eerder aangegeven lijkt mij als je een goede go bent! en zeker als je met woorden gaat smijten als autisme dat doe je niet! dan praat je erover met de ouders lijkt mij, als je dingen zouden opvallen aan een kind.
terecht dat dit een staartje krijgt!
Ik vind ook dat ze dit eerder had moeten aangeven, op een normale manier !
Ze is gewoon niet geschikt al gastouder !
Het kan dat het niet klikt, maar zeg dat dan en zeg niet dat het goed is gegaan… :x
Nu is mijn vraag dan ook. Wat voor opleiding heeft zij gehad om dit soort conclusies te kunnen te trekken???
Dit kan toch niet!!! Ik hoop dat je een goed gesprek hebt met het GOB want vind dit onacceptabel!!!
Dikke :hug: :hug: voor jou!!
Liefs, Chantal
Dat is niet normaal nee, wat onbeschoft!
Ze had dan toch minstens met jullie in gesprek kunnen gaan om de problemen te bespreken!
En dan nog vind ik uitspraken als: “ADHD of autisme of andere stoornis” zelf heel storend, want er zit een groot verschil tussen ADHD en autisme, dus om ZOMAAR met die termen te gaan smijten vind ik eerlijk gezegd erg onproffessioneel. En dan druk ik me nog erg netjes uit. :evil:
Allereerst zou ook ik duivels zijn over de gastouder. Zulke uitlatingen kun je (al helemaal niet via de mail) doen! Zeer onproffesioneel en belachelijk. Als het niet goed gaat dan spreek je met de vraagouder en zoek je samen naar een oplossing in een persoonlijk gesprek.
Ik denk echt dat deze dame a. niet geschikt is voor gastouderopvang en b. niet om kan gaan met mensen. Natuurlijk kan het voorkomen dat het niet klikt tussen een gastouder en een kind. Niet iedereen ligt elkaar. Maar deze persoon kan dus en niet omgaan met Tim en kan niet op een normale manier aangeven dat het niet gaat.
Mijn oudste had bij onze eerste gastouder het ook niet zo naar de zin en nu we een nieuwe gastouder hebben gaat het echt een heel stuk beter. Hij komt niet meer hyperactief thuis en gedraagt zich bij haar hetzelfde als thuis. Soms is het wel eens “oorlog”, maar meer om de grenzen op te zoeken. Hij zit er ook pas sinds maart.
@Nicje wrote:
:shock: :shock: :shock: Zo zit ik nu ongeveer achter mijn pc…
Ik zou DIRECT contact opnemen met het gastouderbureau.
Ontzettend onprofessioneel om zo om te gaan met ouders. Waardeloos, zo’n type zou nooit meer 1 vinger richting mijn kind mogen wijzen.
Snap jouw boosheid heel goed. Wat een lompe manier van communicatie zeg… :roll:
Al zou het zo zijn, al zou hij ‘lastig’ zijn, lijkt het me niet meer dan normaal om het gewoon in een rustig gesprekje met de ouder te bespreken en oplossingen te bedenken.
Lekker makkelijk om het zo te doen en jou zo’n rot gevoel te geven :naughty:
Echt, ik zou bellen/ Belachelijk!!
Je hebt de mails als bevestiging! Dus ze kan niet ontkennen dat ze het zo gezegd heeft
onverstelbaar kan me als gastouder zijnde niet anders als bij bovenstaande spreekster aansluiten,zo ga je niet met mensen en kinderen om.
deze mensen verpesten het voor de goeden gastouders :evil: :evil: kan me hier heel boos over maken dit kan echt niet.
Wat een rare manier om op te zeggen .
Baal je nu niet dat je je kind nu toch al een paar weken aan zo iemand hebt toevertrouwd?
Ja, daar baal ik inderdaad van. Maar dat is niet meer terug te draaien. En toch gaf Tim aan dat ie het gezellig vond bij haar. Ook het spelen met haar kind vond hij leuk en gezellig.
Maar het ergste vind ik nog: hij vraagt waarom hij niet meer naar G. mag. “Is Tim stout geweest, mama? Waarom mag ik niet meer met G. spelen?”
Wat moet ik hier dan mee
zeggen dat de mama van g niet meer wil dat hij komt en dat g het vast ook heel jammer vind dat hij niet meer komt.
en duidelijk zeghgen dat hij zeker niet stout is maar dat mama van g het bevoorbeeld te druk vond met zoveel kindjes(leugentje om bestwil)jou kindje mag hier niet de duppe van worden.
:hug: :hug: :hug:
Dat is even een koude douche zeg…Kan me voorstellen dat het je verdrietig maakt, helemaal omdat je knulletje er niets van begrijpt. Maak het idd niet te zwaar voor hem, kinderen zetten zich over het algemeen snel over iets heen. Ik zou ook zeggen dat hij heel lief is, maar het spelen daar is afgelopen en dat er straks iemand anders op hem gaat passen.
Ik geloof dat ik de mijne als ze dat zo zou doen, aardig van repliek zou dienen. Ik ben vrij netjes in mijn taalgebruik en heb een vrij grote zelfbeheersing, maar dan …pffff. En het gastouderburo krijgt ook metee met mij te maken, die zou ik ook haarfijn uitgelgd heben dat ze niet betrouwbaar is. Ik hoop dat jouw gastouderburo er ook zo over denkt!
Het is zo belangrijk, een fijn gezin. En gelukkig heeft het mannetje zelf blijkbaar niets in de gaten gehad, dat is iig wat!
Heb je ‘haar’ nog gesproken?
@Mip wrote:
Heb je ‘haar’ nog gesproken?
Nee, wil haar ook niet meer spreken. Ben er echt wel helemaal klaar mee nu. Alles loopt nu via GOB en dat vind ik wel best!
Ben inmiddels wel gekalmeerd
:-* :-*