lieve lieve dames , ik heb een tijdje me niet laten zien hier omdat het allemaal toch wat zwaarder viel als ik had gedacht …
een half jaar geleden waren we met trots zwanger totaal ongepland maar zooooo welkom !!! deze zwangerschap is geeindigd als missed abortion met 11 weken , ik heb medicijnen gehad en meeeen wat een nasleep .
mijn vriendin was tegelijk met mij zwanger en zij was 3 weken korter als ik , helaas is het bij mij mis gegaan maar bij haar zie je nu al aardige rondingen , wat was ik jaloers en boos op mezelf , ik gun het haar van harte maar het stak me als we samen haar pretecho zaten te bekijken .
die lieve kleine oortjes dat mondje en heel mooi in beeld zijn kleine pielemoosje , jawel me vriendin krijgt haar 2e zoon …
**** zucht**** ik gun het haar van harte .
MAAAAAAR nu heb ik afgelopen maandag getest en zowaar een week te vroeg want ik had eigenlijk a.s. zaterdag mijn NOD moeten hebben , alleen die slechte eigenschap van mij he , ik heb helemaal geen geduld om te wachten op die NOD dag en ik voelde me hormonsters al lekker bezig .
ik ben opstandig als er een scheet dwars zit heb ik oorlog you name it , maar ik ben al 2 weken een kreng … arme liefde van mijn leven.
om het verhaal kort te maken ik heb dus POSITIEF getest en ja we zijn nog heel pril maar he !!! ik ben ZWANGER !!!
** nu ik dit zo tik moet ik toch wel een beetje huilen , wat een opluchting !!
vanaf vandaag zal ik weer dagelijks aanwezig zijn en hoop veel maand mama’s te mogen ontmoeten want ik ben op 5 augustus 2009 uitgerekend.
lieve dames , hou de vingers gekruisd want dit wondertje MOET nog 8 maanden blijven zitten !!
tot lees !!!
nathalie
gefeliciteerd!
:dance:
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd!!
proficiat…hopelijk gaat alles super nu!! :thumbup:
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
dank jullie wel allemaal !!! doet me goed !! thnxx
wow wat een verhaal zeg
gefliciteerd !! en blijf positief he
positief blijven is lastig , nouja positief zijn we wel maar ik ben heeel voorzichtig , ik ga ook pas naar de vk toe als ik 10 weken ben , die MA was met 11 weken maar het “kindje” was al gestopt met groeien op 9 weken en 1 dag en daarvoor heb ik ook al 3 miskramen gehad die rond de 9 weken afkwamen.
dus nu al 4 miskramen rond de 9 weken , en daarom ga ik pas met 10 weken naar de vk omdat ik het nog niet wil zien ik ben blij maar probeer er nog niet zo een heel erge band mee te hebben , pas na 10 weken zal ik voluit kunnen genieten…
5 augustus is my beursdeej! Hopelijk gaat het nu goed meid!
Wow meid geweldig gefeliciteerd en ik hoop dat deze lekker blijft plakken de komende maanden!!!
Houd je ons op de hoogte meid?
Groetjes,Kletsmiep Februari 2009
tuuuuuuuuurlijk hou ik jullie op de hoogte !! elke dag komt er een berichtje !!!
van harte gefeliciteerd Nathalie!! Een hele goede zwangerschap toegewenst, hopelijk ben je gauw de onzekere periode voorbij en kun je op de echo een prachtig beebje zien!!