ik ben boos op tnt post!!!!

:evil: :evil: :evil: Woensdag lag er een briefje in de bus dat de tnt een poging had gedaan om een pakketje af te geven en dat er niemand thuis was. De voglende werkdag zou het opnieuw aangeboden worden. Kom ik vanmorgen terug van een boodschap ligt er weer een briefje van de TNT… Maar wat heeft die %$^*() gedaan???



Er staat op het briefje dat ik het op kan halen in Heijen… Dat is ruim 20 km van Nijmegen vandaan :shock: :shock:

Ik heb de klantenservice gebeld, word ik binnen 8 dagen teruggebeld over wat ze ermee gaan doen :evil: :evil: :evil: Moet ik dus minstens een week (of misschien wel 2) op mijn pakketje wachten :evil: :evil:

dat is idd erg balen en lijkt nergens naar :thumbdown: :hug:

jeetje. :wall:



Hebben ze niet bij de buren aangebeld, of mag dat tegenwoordig niet zomaar meer?



Er is toch wel een punt bij jullie in het dorp?

Bij ons in het 'dorp" nijmegen zitten er zelfs heel veel :mrgreen: :mrgreen:

Maar dit is gewoon een stomme pakketbezorger :evil: :evil:

En er moest voor het pakje getekend worden, vandaar dat hij niet bij de buren kon afgeven.

@mamaartje wrote:

Bij ons in het 'dorp" nijmegen zitten er zelfs heel veel :mrgreen: :mrgreen:

Maar dit is gewoon een stomme pakketbezorger :evil: :evil:

En er moest voor het pakje getekend worden, vandaar dat hij niet bij de buren kon afgeven.




jawel dan mag het wel maar dan moet je buurvrouw/man voor jou willen tekenen dus jou moeten vertrouwen :slight_smile: heb het best vaak dat mijn broertje zijn pakketten hier af worden geleverd…

hun wonen in d.en H.am en wij O.mmen :?

maar ook vaak dat ik het ook voor mijn buurvrouw teken hoor :slight_smile:

Wat een oetl** zeg!! Ik zou daar ook enorm van kunnen balen! Gelukkig is het postkantoor hier naast de deur!

:shock: jeetje en dan nu nog 2 weken op je pakje moeten wachten misschien :thumbdown:

als er voor een pakketje getekend moet worden mag het officieel niet bij de buren afgeleverd worden!! Ik werk zelf op een postagentschap. Maar het is niet netjes dat ze hem zo ver weg hebben gebracht. Even betreffende kantoor bellen, en vragen of ze hem naar een kantoor in de buurt willen sturen. Is een kleine moeite en kan kosteloos voor hun!

@Pinkie wrote:

Wat een oetl** zeg!! Ik zou daar ook enorm van kunnen balen! Gelukkig is het postkantoor hier naast de deur!




Hier is het postkantoor ook om de hoek,maar deze meneer heeft het ergens 20 km verderop laten sturen :roll: :roll: Ik snap ook niet waarom, er zitten namelijk 3 postagentschappen in de wijk. Maar waarschijnlijk heeft hij een verkeerd briefje in zijn hand gehad ofzo…



Ik kan morgen wel even naar dat postagentschap bellen ja, is wel een goede tip :thumbup:

@sonja1985 wrote:

als er voor een pakketje getekend moet worden mag het officieel niet bij de buren afgeleverd worden!! Ik werk zelf op een postagentschap. Maar het is niet netjes dat ze hem zo ver weg hebben gebracht. Even betreffende kantoor bellen, en vragen of ze hem naar een kantoor in de buurt willen sturen. Is een kleine moeite en kan kosteloos voor hun!




Bij ons doen ze dat niet meer, omdat daar ook een heleboel bij mis ging ( tja TNT is in mijn ogen niet echt betrouwbaar) Ze hebben het soms zo idioot dat mensen die naast het postkantoor wonen, in een andere wijk hun paketten moeten ophalen.

Dat heeft te maken met de postcodes. Wij wonen in een gloednieuwe wijk en ondanks dat de medewerkers van beide postkantoren alle postcodes gesorteerd hebben op postkantoor, wil het bij die logge TNT molen er niet

door komen! :twisted:



Waardeloos!

Nee daar staat TNT dan even buiten. Ze kunnen het als kantoor onderling naar elkaar versturen. Weliswaar even via tnt, maar de verzendkosten kunnen wij in ons scherm realloceren…

@mamaartje wrote:

Bij ons in het 'dorp" nijmegen zitten er zelfs heel veel :mrgreen: :mrgreen:

Maar dit is gewoon een stomme pakketbezorger :evil: :evil:

En er moest voor het pakje getekend worden, vandaar dat hij niet bij de buren kon afgeven.




haha, sorry, dacht dat je echt in een ‘gat’ zou wonen, omdat ze het zo ver weg werd gestuurd :mrgreen:

@sonja1985 wrote:

als er voor een pakketje getekend moet worden mag het officieel niet bij de buren afgeleverd worden!!




raar want hier doen ze dat gewoon…
sonja1985 schreef:
als er voor een pakketje getekend moet worden mag het officieel niet bij de buren afgeleverd worden!!


raar want hier doen ze dat gewoon...
Officieel mag dat niet :wink:

Waarschijnlijk wil het postkantoor wel meewerken. Dus inderdaad gewoon even proberen :wink:

Hier worden vaak pakketjes afgeleverd bij de buren en daar kom ik dan achter als ik thuiskom en de buurvrouw staat buiten of zo. TNT “vergeet” namelijk iedere keer een briefje in de brievenbus te gooien met daarop de melding dat het bij de buren ligt!

Als ik er iets van zeg dan zegt die meneer ijskoud: hier kan dat toch nog, u heeft toch goed contact met uw buren!!!



Nou ja!



De laatste paar keren gaat het goed en ligt er keurig netjes een briefje.

Het ligt er wel aan welke persoon het bezorgd.