Even wat anders ik had gehoort dat er fotos van kinderen werden op gezocht op hyves en gebruikt worden om ze te verkopen en dan de kinderen ontvoeren.<br /> Ik heb de fotos op hyves er af gehaald het is even dat jullie het weten ik hebt het ook maar gehoord maar ik neem het zekere voor het onzekere
Even wat anders ik had gehoort dat er fotos van kinderen werden op gezocht op hyves en gebruikt worden om ze te verkopen en dan de kinderen ontvoeren.<br /> Ik heb de fotos op hyves er af gehaald het is even dat jullie het weten ik hebt het ook maar gehoord maar ik neem het zekere voor het onzekere
Is idd een broodje aap verhaal. Er gebeuren rare dingen, maar ze kunnen natuurlijk nooit jouw kind verkopen a.d.h.v. foto’s van Hyves. Van mijn schoonzus kreeg een tijd terug een bijna hysterisch mailtje dat ik alle foto’s eraf moest halen, omdat ze anders je kind konden verkopen en het zo bij je kwamen ophalen omdat het verkocht was. Ik moest er eigenlijk wel om lachen dat ze daar in trapte.
Ik heb wel dat alleen vrienden de foto’s kunnen zien die ik er op heb, maar dat heb ik met alle foto’s, ook die waar ikzelf of mijn man op staat. Omdat ik vind dat vreemden dat niets aan gaat.
Is idd een broodje aap verhaal. Er gebeuren rare dingen, maar ze kunnen natuurlijk nooit jouw kind verkopen a.d.h.v. foto’s van Hyves. Ik heb wel dat alleen vrienden de foto’s kunnen zien die ik er op heb, maar dat heb ik met alle foto’s, ook die waar ikzelf of mijn man op staat. Omdat ik vind dat vreemden dat niets aan gaat.
heb ik ook
een een paar kunnen de vrienden van vrienden ook zien.
Ik heb lekker mijn instellingen zo dat alleen vrienden al mijn foto’s mogen zien. Sommige foto’s kunnen alleen vrienden van vrienden zien en voor de rest ziet niemand mijn foto’s
Mijn profiel is ook alleen maar zichtbaar voor vrienden en vrienden van vrienden.
Mijn krabbels zijn ook alleen maar te lezen voor mijn vrienden.
En niemand kan zien dat ik gespiekt heb bij hun, hihi.
Ha handig topicje :mrgreen: hier ook begonnen met hyves…het is nogal wat uitzoekgedoe. Kan oa niet vinden hoe je krabbels onzichtbaar maakt of kan dat alleen maar als goldmember of zo en ben ik blont? :lol:
Ha handig topicje :mrgreen: hier ook begonnen met hyves…het is nogal wat uitzoekgedoe. Kan oa niet vinden hoe je krabbels onzichtbaar maakt of kan dat alleen maar als goldmember of zo en ben ik blont? :lol: