`hyven` hier ook mensen? Kok Hyves!!

Marieke is volgens mij beebiedroom

Lydi@ is lydia hier

bij deze stonden vraagtekens

Lydia had ik idd nog niet, maar er zijn twee Mariekes, of ik moet me vergissen. Het is wel een beetje vreemd zo met de mogelijkheid dat dezelfde naam meer kan voorkomen.

ik heb marieke haar site van hyves bekeken en daar stond in haar profiel een geboorte datum en die heb ik ook hier opgezocht.

Toevallig ken ik beebie droom haar verhaal en die staat ook op Hyves haar blog!!!dus marieke is beebiedroom (ik heb trouwens maar 1 marieke gezien)

Ik had zelf ook al wat speurwerk gedaan. Soms herkende ik aan het Hyves adres in de adresbalk de naam van de nickname op KOK. Ook heb ik gegoogled met naam van het lid zowel bij auteur als in omschrijving. Er staan er nogal wat open, ik hoop dat deze dames zich ook snel melden of herkend worden.

Ik ben ook lid van Hyves en heb er nog niet zoveel aandacht aan besteedt…vind mezelf alleen wel erg 'zielig" zonder vrienden dus wie helpt. :wink:

kerstin-martine.hyves.nl

Ik wilde je uitnodigen, maar je had mij al uitgenodigd! :mrgreen:

Je hebt er al 4, dus het gaat hartstikke goed zo!

ikke ben ook nu aangemeld…nu wachten tot ik accoord krijg :thumbup: :mrgreen:

Oja hoor… Ik hyve ook…

Voeg mij maar toe hoor!!

Gezellig!

boehoehoe ik klik op klik hier en dan krijg ik hetzelfde scherm weer? :cry: :cry: :cry:

ik kijk met je mee, kopieer even de adresbalk waar je nu zit

Babsje moet je nog toestemming geven om lid te worden, dus je moet nog even wachten tot zij dat gedaan heeft (en het is nu laat dus het kan morgen zijn). Ik denk dat je dan wel een melding krijgt.

Babsje kennende is ze morgen wel online en doet ze het dan.

Je kunt dus niet gelijk kijken.

Ooooooooooooooooooooooooow :mrgreen:

Blond dus?

Ik heb ook al wel 1 hyvesvriend he hahaha, zo ben ik er in thuis grinnik :mrgreen:

Bedankt :-*

wat is je Hyveslink, dan krijg je er een vriendje bij of je moet mij uitnodigen

zie handtekening

kom maar op hoor dan zorgen wij ervoor dat het niet bij 1 hyves vriendje blijft :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Ook hier hyves. Moet alleen mijn pagina nog updaten en fatsoenlijk inrichten. Doen jullie dat consequent?

http://paikea.hyves.nl/

IK Heb hem pas net dus hoef hem nog niet te updaten :mrgreen:

maarik heb je uitgenodigd :mrgreen: :wink:

je bedoelt je pagina pimpen!

ja, ik heb Bryan Adams als achtergrondje!

geen Hyves vanavond

Verhyving: Hyves down vanaf vrijdag 18:00

Het goede nieuws is dat we gaan verhuizen waardoor we eindelijk (EINDELIJK!! ) de nieuwe servers kunnen inzetten en Hyves sneller wordt. Het slechte nieuws is dat we vanaf vrijdagavond 18:00 uit de lucht zijn, tot zaterdagochtend/middag…

Tot we weer in de lucht zijn, wordt je automatisch doorgelinkt naar deze pagina waar we je bijpraten met video’s over de laatste ontwikkelingen!

Ook kan je ons hier aanmoedigen, vervloeken, of een combinatie. Gedeelde smart is…:wink:

Hee, heb jij ook afkickverschijnselen :mrgreen:

ik wilde net een blog aanmaken, dat kan dus niet!!! :frowning:

afkickverschijnselen, zo erg is het nog niet hoor

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: