Hunken-topic 2011

Oeeh…Hunks.

Ik val op babyfaces… 8)







TEAM EDWARD!!!

Mijn nr. 1 is en blijft Johnny Depp… Kan er wel uren naar kijken… zucht zwijmel :inlove:















Oeh rrrrr als hij voor me zou staan zou ik echt geen seconde twijfelen, sorry Sydney :oops: :angel: :inlove:

Ik vind Edward alleen leuk als Edward :wink: Verder vind ik t weinig bijzonders… Orlando vind ik ook erg rrrrr…

O enne…



Robert als Edward is jammie, Robert als Robert vind ik persoonlijk wat minder…



Ian :inlove: :inlove: :inlove:



Degene die de serie lost hebben gezien zullen vast deze lekkere vent herkennen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



Wat is dit lekker wakker worden zo :drool: :inlove: Ga vooral door meiden!

@mamma van sharondenise wrote:

Nog een stoere man, ietsjes minder groot (breed) maar wel cute.

En een veel betere acteur niet te vergeten, oh en ook nog Brits dus een heerlijk accent :inlove:



Jason Statham











Zo genoeg van mij voor nu :angel:






Jaaa die is hot en dan met dat accent, woeiii, veeg mij maar op :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

En Wentworth Miller is toch ook best hot

@Natascha1975 wrote:

Robert als Edward is jammie, Robert als Robert vind ik persoonlijk wat minder…



Ian :inlove: :inlove: :inlove:



Degene die de serie lost hebben gezien zullen vast deze lekkere vent herkennen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:







Sawyerrr :inlove: :inlove: :inlove: , die is stukken hotter als Jack :wink:

@Natascha1975 wrote:

Ian :inlove: :inlove: :inlove:



Degene die de serie lost hebben gezien zullen vast deze lekkere vent herkennen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:





Yups!!





david boreanaz :inlove:

Haha, die laatsten ken ik allemaal niet.



Ik moet meer TV kijken… :wink:





Haha, vicky, zou je het echt doen?

Moet zeggen dat bij Orlando ik het ook niet zou weten, maar denk dat het vooral leuk is om naar te kijken… wie weet zijn het echt eikels van mannen…

Of hebben ze stinkvoeten… 8)

Ik zit momenteel weer in de McLeods Daughters serie.

Geen straf om naar te kijken!

Ohhhhhhh heerlijk, heerlijk, heerlijk :drool: :drool: :drool: :drool:



Dan mijn heerlijke voetbalschatje, Paolo Maldini ook :drool: :inlove: :inlove: :inlove:







IK wordt gewoon even helemaal vrolijk van dit topic, zeker met het openingsbericht, maar helemaal van Mr. Darcy…zwijmel… :inlove: :inlove: :inlove:

@Anneke wrote:

Haha, die laatsten ken ik allemaal niet.



Ik moet meer TV kijken… :wink:





Haha, vicky, zou je het echt doen?

Moet zeggen dat bij Orlando ik het ook niet zou weten, maar denk dat het vooral leuk is om naar te kijken… wie weet zijn het echt eikels van mannen…

Of hebben ze stinkvoeten… 8)




Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik het wel zou doen ja :shifty: Is dat heel erg :shifty: Ik zou hem zijn zweetvoeten wel kunnen vergeven denk ik :wink:



Maar goed, keep on dreaming he :wink: Denk niet dat Johnny Depp ooit in Glanerbrug komt en zowel, dat hij dan ook nog eens geïnteresseerd in mij zou zijn :lol: :roll:

@MariskaDjessy wrote:







david boreanaz :inlove:




WAUW :drool: :drool: :drool:



Booth, zulke pics had ik nog niet gezien :lol:

Die van hem in de badkuip staat hier al heel lang op de pc :oops:

@MariskaDjessy wrote:







david boreanaz :inlove:








JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :inlove: :thumbup:



Die ogen :inlove:

@Marieke_5000 wrote:

Die van hem in de badkuip staat hier al heel lang op de pc :oops:




Oelala Marieke , naughty naughty :angel: :mrgreen: