Wat doen jullie tijdens een soort van huilavond?
Elke dag voor wij gaan eten begint meneer te brullen en stopt pas rond een uur of acht.
Zijn maag is dan vol en zijn darmen ongeveer leeg (maw hij is verschoond), hij ligt ingebakerd in bed en nog is het enorm krijsen.
Niet leuk.
Uiteindelijk zwicht ik meestal en geef hem nog een paar slokjes bv, en dan valt hij op een gegeven moment wel in slaap maar ik vind het niet echt ideaal. Ik laat hem ook wel huilen in het begin maar na een kwartier kan ik er niet meer tegen en pak ik hem op.
Tips?
Uuuuuuuuuuuuuuh Lydia hij is nog geen 6 weken :shifty:
Hij wil gewoon bij je…
Niet laten huilen…iig dat heb ik nooit gedaan…
Ik ben ervan overtuigt dat je in die eerste tijd de vertrouwens band juist zo maakt…en met laten huilen schaad je die in mijn mening :shifty:
Laat hem bij je…hou hem vast…geef hem de (.)
Ik ging pas met een paar maanden dingen ‘‘eisen’’ van mijn baby…
Tja de eerste maandjes was eten hier ook even geen gezellige samenaantafelmoment…Mijn man had Celiza vast en ik at mijn bord leeg en ik hield Celiza vast en hij at zijn bord leeg…die tijd gaat over…het is tijdelijk dat hield ik me altijd voor!
En dat is het ook…
Verplaats je nu eens in hem…
Jij vind het niet leuk…jij kan het zeggen en uiten…
Hij vind het niet leuk…en het enige wat hij kan doen is huilen…
Hij moet het kwijt…6 weken geleden zat hij in je buik veilig en wel,lekker warm…
Hij wil gewoon bij je… :shifty:
:-*
Ben het helemaal met je eens hoor, ik hou ook niet van laten huilen en dat hij bij me wil geloof ik direct. Het punt is alleen dat hij mijn man dus niet “pikt”. Anna Sofie wilde vroeger graag bij papa op de arm, deze meneer begint zodra hij papa’s schoot voelt te brullen. Pak ik hem, dan is hij stil. En dat eet niet echt lekker, dus meestal snij ik mijn eten tot hapklare brokken en zit ik met een vork in de ene hand en Lev op de andere arm te eten :mrgreen:
Dat laten huilen hou ik echt niet een kwartier voel, maar soms moet je wel eens wat he.
Ja wel herkenbaar…jij bent echt het meest bekende…hier moest de nband met papa ook duidelijk opgebouwt worden :roll: baby’s zijn zó klein maar weten wél wat ze willen
Ik snap je frustratie ook wel hoor lief…dat je dat wel begrijpt…maar het gaat over echt :mrgreen:
hebben wij nou nooooooit :liar: :liar:
Helemaal eens met wat er eerder gezegd is… niet laten huilen (kan ik overigens ook niet tegen…) Ik doe Nena in de slen en dan is ze rustig meestal valt ze dan wel in slaap en ik heb mijn handen vrij om te eten.
Misschien heb je daar wat aan? Heb je in ieder geval het idee dat jij zelf ook nog bestaat… Nena pikt hub overigens ook niet zo goed. Hihi grappig dat ze dat zo duideijk kunnen laten merken!
Overigens is het zo dat het hier al steeds beter gaat en we deze week pas 1 echte krijs avond hebben meegemaakt! Maandag en dinsdag helemaal niet, gisteren was het bal en vandaag ging het er tussen in maar nu slaapt ze al een tijdje!
Succes!
gr
muts
Ja vandaar dus idd
Dat huilen is bij ons ook een ramp. Juul begint ook net als we gaan eten. Het is wel een paar keer voor gekomen dat we in ploegen hebben gegeten… Ik eet, hubbie troost Juul, en anders om…
Het is ergens gekkewerk…
Misschien is zo’n slen nog niet zo’n gek idee. Ik heb een buikdrager van Babybjorn maar vind dat ding zo warm…
Juul huilt tegenwoordig tot een uur of 22, als we geluk hebben is om 21.30 al stil… Een avondje rustig tv kijken hebben we al bijna 8 weken niet meer gedaan…
Wij aten in het begin ook in shiften… soms at ik gewoon niet :roll:
@Vicky S wrote:
Wij aten in het begin ook in shiften…
Wij ook :roll:
Maar nu doe ik de voeding van Jasper van rond half 7 op onze kamer in het (half)donker en daarna gaat ie direct naar bed: soms lukt het om hem dan al voor 7 in slaap te krijgen(doet papa), dus wij eten nu gewoon wat later… :think:
Nu geef ik Mea ook terwijl papa het eten maakt en zit ze daarna bij ons aan tafel, dus de situatie is hier ook verbeterd Maar het was ooit anders…
Micah had zijn huiluurtje van 7 tot 11 in de avond…4 uur op een avond dus. Maanden lang. Ik heb hem in mijn draagdoek gehad…Weken, maanden, met elke keer een slok bv…Lekker hangen en clusteren bij mama. Tot mama het op een gegeven moment zat was en wij hem in een ritme hebben gezet.
Heeft even geduurd, maar uiteindelijk ging het helemaal goed…
Toen was hij wel al 6-7 maanden :lol: :lol: :lol:
tja zo’n slen ziet er niet echt sexy uit ofzo maar och, als je dan normaal kunt eten…