House gemist, wie helpt... Jaaa, gevonden!!

Ik heb het gister gezien maar vorige week niet, dus ik snapte er niet veel van :shifty:

Rippen?.. Mailen?.. JA GRAAG!!! Ik meld me ook aan :mrgreen:



Voor ik zeker weet of ik hem nog zelf kan kijken, ga ik niet lezen waarover het ging, dus ssshhhhh, niks zeggen hoor, buiten spoilers om :shifty:

welk seizoen was dit???

Heb hem ook gemist!!! Agrrrrrr balen!



Als iemand hem kan mailen dan meld ik mij ook aan! :thumbup:

@mv2kids wrote:

welk seizoen was dit???




Seizoen 4

Ik ben nu bezig om seizoen 4 binnen te halen… klopt het dat dit seizoen maar 9 afleveringen had?

ow nee wacht 16… de laatste aflevering heet Wilsons heart?Nog een paar uurtjes en ik heb um binnen als het goed is :thumbup:

En dan, en dan? Kan je dat dan mailen oid?



(Ik heb daar geen verstand van :wink: )

Dat zou wel moeten lukken… maar zal hem eerst eens binnen halen(ga vannacht verder, want hij vertraagd mijn comp een boel…) zodra hij binnen is, laat ik het weten en gaan we iets proberne, ok?

Dat zou echt helemaal top zijn, dank je wel!

Ik heb m, ik heb m, ik heb m!!!



Nouja, bijna :wink: Mijn pa heeft hem gevonden en gedownload, nu nog ophalen bij hem vanavond :mrgreen:

Ik wil em ik wil em ik wil em :mrgreen:



Zoooo dat klinkt niet hebberig… :oops: sorry… :angel:

@mv2kids wrote:

Dat zou wel moeten lukken… maar zal hem eerst eens binnen halen(ga vannacht verder, want hij vertraagd mijn comp een boel…) zodra hij binnen is, laat ik het weten en gaan we iets proberne, ok?




Ik meld me ook aan voor dat proberen :mrgreen:

Hij is zoo gaaf, wil het allemaal nog een keer zien.

Ik krijg manlief vast wel zo gek om kopietjes te maken hoor :wink: Ik kan ze tegen kostprijs (+verzendkosten) opsturen :slight_smile:

Ik wil hem ook graag nog een keer zien en sowieso voor mijn man (die moest werken) :wink: .

Manlief bedenkt zojuist een beter plan zegt ie: Hij gooit hem (vanavond of morgen) bij ons op de server, geïnteresseerden kunnen een linkje en uitleg van hem krijgen en hem downloaden vanaf onze server.

Eh Niek, je hebt PB :oops: :mrgreen:

Ik ga kijken Judith :slight_smile: Manlief is nu het dvdje ophalen (en chinees :drool: ), dus misschien lukt het vanavond nog. Ik stuur de link zodra ik hem heb :slight_smile:

Dames, het wordt morgen, het duurt eventjes om het over te zetten. Ik meld me morgenochtend…

Een echte Niek! actie èn oplossing! :mrgreen: :-*