Hormonen probleem.. ik ben een duiveltje..

Hey ik hoop dat het snel zal helpen meis!!

Meestal hoor je juist dat het andersom is he

Ik ben ook snel opgefokt alleen wordt het helaas niet minder als ik ongi ben. Ik heb me wel een keer een week helemaal goed gevoeld maar dat was toen ik aan de Tramal zat vanwegen een ontsteking en daar zit morfine in en daar word je rustig van :?

Ik wou dat ik die pillen altijd kon slikken, ik vond mezelf een stuk leuker toen.

Francis… :-*



De HA had t ook over ceroxat… een AD… dat in eerste instantie bedoeld zou zijn voor die PMS verschijnselen en om die te onderdrukken…

Maar dat vind ik gewoon TE heftig… ik voel me nl niet ongelukkig of zo… tegendeel zelfs… alleen kunnen die hormonen me behoorlijk dwars zitten…



Morfine… zow… :o

Ja, dat heb ik met wiet :lol: … vind ik ook heel ontspannen en relax…

Helaas kan dat niet… :mrgreen:

Ow heb trouwens vanacht mn eerste Cerazette genomen… eerste maand maar even veilig vrijen…

Hoop echt dat t wat doet… :pray:

ik hoop dat t gaat helpen Fai… wie weet.

Zelf reageer ik nooit goed op de pil (word heel vlak en somber) dus geen

optie hier.



En een ad voor dit is wel heel heftig…



PMS komt helaas veel voor (zeker na je dertigste en/of als je kinderen hebt gekregen). Ik denk wel dat het te maken heeft met een (gebrek aan) gezonde leefstijl. Als je meer in balans bent, zal ik het minder hebben denk ik. Maar ja… ik wil wel, maar lukt niet geweldig mn leefstijl wat te verbeteren…

Ik hoop t echt…

De pil, gewone pil, ging ik vroeger goed op…

Juist omdat ik best een ‘heftig’ persoon ben… ik werd er rustiger van…

Jaaaaa zei ik ook meteen, ceroxat nee joh… maar dat word dus blijkbaar voorgeschreven aan vrouwen met PMS…



De HA in Roermond was ook nog een optie… ik kon meteen bellen na 3 maanden als de pil niks doet… dan ga ik daarnaartoe… ze zegt ook, het kan best dat bv omega of teunisbloem of magnesium het doet voor jou, maar ik weet er zo weinig vanaf… daar kan die andere arts jou veel meer over vertellen…



Kroes, ik sport 3x p/week… eet gezond, goed gewicht… ik ben op zoek naar een baan… we zijn gelukkig als gezin… ik heb genoeg punten om te verbeteren maar de punten hierboven gelukkig al bereikt…

Ik denk ook dat ik wat structuur mis, leuke baan… even ‘weg’ bij de kindjes… dat zou misschien ook goed zijn voor me… mn wereld weer ‘wat groter’ maken… :think:



:-*

kan mij goed voorstellen, werk sinds paar mnd weer 2 dagen in het onderwijs

en het werken (en dus even weg zijn) bevalt prima :-*

Fai ik kan je 1 tip geven ga NIET aan de Cerazette ik denk dat het daaraan ligt dat ik me zo slecht voel, de rest van de uitslagen waren allemaal goed, alleen de schildklier moet ik nog extra een keer laten prikken om te kijken of dat nu stabiel blijft zonder medicatie.



Maar van die pil heb ik dus:



-Hoofdpijn

-Misselijkheid

-Stemmingswisselingen

-Moeheid

-Puisten :x



En nog veeeeeeeeeeeeeel meer…word er ook gek van :roll: Mirena durf ik niet en hoor er ook meer but dan goeie verhalen over dus ik ga na de BV periode weer gewoon aan mijn “oude” pil

@faizaa wrote:

Ow heb trouwens vanacht mn eerste Cerazette genomen… eerste maand maar even veilig vrijen…

Hoop echt dat t wat doet… :pray:




Oeps zie dat je em al hebt, tja je moet iig wat he, hopelijk krijg je er niet al teveel last van :pray:



Baan… :think: …ja zo voel ik me ook vaak, wil soms gewoon ff “weg”



Vind het best zwaar soms om full-time moeder te zijn :roll:

@Kroes wrote:

kan mij goed voorstellen, werk sinds paar mnd weer 2 dagen in het onderwijs

en het werken (en dus even weg zijn) bevalt prima :-






Nou dat geeft me goede hoop… :inlove:



Thanx Kroes :-

@juulisjuul wrote:

Fai ik kan je 1 tip geven ga NIET aan de Cerazette ik denk dat het daaraan ligt dat ik me zo slecht voel, de rest van de uitslagen waren allemaal goed, alleen de schildklier moet ik nog extra een keer laten prikken om te kijken of dat nu stabiel blijft zonder medicatie.



Maar van die pil heb ik dus:



-Hoofdpijn

-Misselijkheid

-Stemmingswisselingen

-Moeheid

-Puisten :x



En nog veeeeeeeeeeeeeel meer…word er ook gek van :roll: Mirena durf ik niet en hoor er ook meer but dan goeie verhalen over dus ik ga na de BV periode weer gewoon aan mijn “oude” pil




Ja die klachten had ik met mirena ook… op de stemmingswisselingen na… dat was juist beter hier…

Ik hoop dat ik… NET die persoon ben, die het wel goed bevalt…

ben sceptisch hoor, dat wel… maar moet wat he

@juulisjuul wrote:

@faizaa wrote:
Ow heb trouwens vanacht mn eerste Cerazette genomen… eerste maand maar even veilig vrijen…

Hoop echt dat t wat doet… :pray:




Oeps zie dat je em al hebt, tja je moet iig wat he, hopelijk krijg je er niet al teveel last van :pray:



Baan… :think: …ja zo voel ik me ook vaak, wil soms gewoon ff “weg”



Vind het best zwaar soms om full-time moeder te zijn :roll:






Gisteren begonnen…

Voordeel is ook weer gewoon sex zonder condoom straks…

Maar goed, we zien wel…

Met de pil kan ik zo stoppen gelukkig…



Enne… ik ook hoor… ik vind dr geen ruk aan… :silenced:

Ik mis Lil’ Old Me… :frowning:

Hopenlijk brengt dat ook wat balans…

Heb jij dat ook dan dat je denkt kon ik maar werken?



:silenced: :oops:

Daarom ben ik ook aan t solliciteren… :wink:

Helaas nog vaak te kritisch… :roll:

Kan morgen aan de slag bij wijze van…

@faizaa wrote:

Daarom ben ik ook aan t solliciteren… :wink:

Helaas nog vaak te kritisch… :roll:

Kan morgen aan de slag bij wijze van…




Ja maar dat zou ik ook zijn, want je gaat wel werken en dan ben je bij het belangrijste in je leven weg, dus moet het werk wel écht naar je zin zijn he :wink:

Ik heb precies hetzelfde, als ik menstrueer voel ik me beter dan die andere weken, alleen 2 dgn voordat de menstruatie begint knallende koppijn, maar dat is met een dag weer weg.



Ook ben ik erg moe de laatste tijd, wil me laten prikken op de schildklier, aangezien deze afwijkingen veel in de familie zitten (mijn moeder was zelfs hierdoor met 34 al in de overgang)



dus Fai ik lees even mee, als je het goed vind.

Oja de pil is geen optie (aangezien we voor een derde gaan)

@juulisjuul wrote:

@faizaa wrote:
Daarom ben ik ook aan t solliciteren… :wink:

Helaas nog vaak te kritisch… :roll:

Kan morgen aan de slag bij wijze van…




Ja maar dat zou ik ook zijn, want je gaat wel werken en dan ben je bij het belangrijste in je leven weg, dus moet het werk wel écht naar je zin zijn he :wink:






Ja pcies… :inlove:

@knollie1 wrote:

Ik heb precies hetzelfde, als ik menstrueer voel ik me beter dan die andere weken, alleen 2 dgn voordat de menstruatie begint knallende koppijn, maar dat is met een dag weer weg.



Ook ben ik erg moe de laatste tijd, wil me laten prikken op de schildklier, aangezien deze afwijkingen veel in de familie zitten (mijn moeder was zelfs hierdoor met 34 al in de overgang)



dus Fai ik lees even mee, als je het goed vind.

Oja de pil is geen optie (aangezien we voor een derde gaan)




Ik heb de eerste dag menstruatie ook knallende koppijn… en loop de eerste 2 dgn echt leeeeeeg… maar desondanks zit t qua hormonen dan echt goed, in die week…



Ja hoor, lees maar mee… reageer maar mee…



Ik ben nu bijna een week aan de cerazette…

wat is cerazette, nooit van gehoord

De pil… borstvoedings pil ook wel genoemd… kan dus samen met BV… werkt dmv 1 hormoon en geen 2… er zit geen oestrogeen in…

ok weer wat geleerd.



nou bij bij zijn ze gisteren gekomen de :evil: . Baalde even omdat ik dus niet zwanger ben.

Maar voor de rest voel ik me dus weer op en top