homme deze komme

Ik heb jullie hulp nodig. Ik kwam erachter dat ik een kerst liedje he-le-maal fout zing!!

jingle bells jingle bells jingle all the way. Oh what fijn it is to ride on an onehorse op een slee? hey!

Ehm, volgens mij zing ik het niet helemaal goed?

Op het schoolplein heb ik vorige week ook maar mijn mond gehouden tijdens dit liedje. Schaamde me dood…

@LovelyMirrie wrote:

Ik heb jullie hulp nodig. Ik kwam erachter dat ik een kerst liedje he-le-maal fout zing!!

jingle bells jingle bells jingle all the way. Oh what fijn it is to ride on an onehorse op een slee? hey!

Op het schoolplein heb ik vorige week ook maar mijn mond gehouden tijdens dit liedje. Schaamde me dood…

volgens mij ken ik die ook alleen maar zo :think:

had laatst zo erg… pepersaus in mijn hoofd (het wijsje dan :mrgreen: ) en zat me gewoon af te vragen op welk kerstliedje dat ook weer was :wall:

Volgens mij is het: Oh what fun, it is to ride, on a one horse open sleigh.

@Femke Fataal wrote:

helemaal goed! :clap:

@LovelyMirrie wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vertaald is het bijna goed… :lol: :lol: Oww wat fijn om te rijden in een eenpaards open slee… dus zo heel ver zat je er niet naast… :mrgreen:

Wij kijken hier altijd Will and Grace… en voor degene die het kennen…

Karen staat een kerstboom op te tuigen bij het kerstliedje…

Deck the halls wiht boughs off holly:

En zij zingt…

Trees are hanging full of money… :mrgreen:

IN a one horse open sleigh toch???

maar hier ook homme deze komme, en bedankt he!!!

:mrgreen:

@mamy wrote:

@Femke Fataal wrote:

helemaal goed! :clap:

Wat een geweldig topic :lol: Ik lig helemaal blauw hierzo…

Ook ik zong bovenstaand nummer verkeerd…(en zo wel meer, ben ik er hier achter gekomen :mrgreen: )

@Barbara wrote:

IN a one horse open sleigh toch???

maar hier ook homme deze komme, en bedankt he!!!

:mrgreen:

Hmmmm, ik denk dat je gelijk hebt.

Gut, dus Jingle Bells zing ik ook al verkeerd :roll: :mrgreen:

Wij roepen hier in huis nu ook homme deze komme hoor

Ik zat vanmorgen voor de zoveelste keer met Noa naar de wereld van K3 te kijken op tv. Bij het beginliedje klopt iets niet volgens mij. Ik hoor duidelijk “je gelooft je ogen haast niet” en ze playbacken “je gelooft je ogen vaak niet”. Ziet het heel raar uit!! Ik zing nu steeds in mijn hoofd “je gelooft je ogen vaast niet”

Dus ze weten zelf niet eens wat ze moeten zingen volgens mij!

nummer 3 van mama appelsap is online!

http://nl.youtube.com/watch?v=UwbEhV-zNcc

Grappig, ik hoorde altijd doodnormaal holidays are coming, en sind ik deze topic heb gelezen hoor ik nu alleen nog maar homme deze komme als ik de coca cola reclame voorbij zie komen :slight_smile: hahahaha

@Frank@ wrote:

Grappig, ik hoorde altijd doodnormaal holidays are coming, en sind ik deze topic heb gelezen hoor ik nu alleen nog maar homme deze komme als ik de coca cola reclame voorbij zie komen :slight_smile: hahahaha

Ja dat heb ik nu ook… ik loop de hele dag Homme deze komme… Zelf mijn vriend betrapte ik erop!!!

Hahaha hier nog 1 :lol: :mrgreen:

:angel:

Ik heb jarenlang in Waarom nou jij van Marco Borsato gezongen:

Waarom ben jij verdronken, zonder reden?

Dat moest dus zijn: Waarom ben jij vertrokken, zonder reden? Ik vond verdronken zo logisch omdat de clip zich op een strand afspeelt :angel:

Ik lig in een deuk hier!

Maar de allermooiste vind ik nog steeds eentje van een idols auditie,die killing me softly van de fugees zong:

Strong in my pants with his fingers…

Tjonge wat ik ik gebruld van het lachen… :lol:

Danny de munk had vroeger een liedje, ik weet eigenlijk de hele tekst niet meer, maar een zinnetje was ‘je bent op je hoede’ en ik verstond altijd ‘je bent op je moeder’ en ik kon maar niet begrijpen waarom ie dat zong :roll:

Jaaa,dat zong(nouja,tot nu toe :mrgreen: )ik ook…en dan kwam er vooraan/achteraan:vooral s avonds laat…

Ik weet ook verder niet hoe het liedje heet. :think: