Nou inderdaad, die jeugd van haar is niet voorbij hoor. Over 3 maanden hoor je dr niks meer van. Met uitzondering van the voice nu is dat al jaren het geijkte recept na het winnen van die talentenjachten.
En ja, je moet er een showtje van maken maar een kind van elf die dit soort nummers zingt doet dat met gespeelde emotie. Ik vind het persoonlijk dus echt niet om aan te zien om een kind van elf uit te dossen als een een volwassenen en haar een act te laten doen die totaal niet past bij haar leeftijd. De handjes, de blikken, de maniertjes. Ik kan daar niets mee.
Zoals gezegd vind ik, los van wat ik van het showtje en het Amerikaanse sausje vind, dat ze inderdaad een enorme partij talent heeft. Haar stem is voor haar elf jaar al bijzonder goed ontwikkeld (Al vond ik het bij tijd en wijle bij dit optreden ook niet al te best, maar goed, het kind is elf en dus is dat nog heel goed verklaren). Ze zal met een hoop goede training (Die ze nu ongetwijfeld van alle kanten wel aangeboden zal krijgen) en een paar jaartjes rijping best eens kunnen halen in de Nederlandse muziekbizz.
Nou ik vond de tekst, het liedje ook te zwaar voor een 11 jarige (en datgene er omheen). Maar heel veel mensen waren het niet met mij eens (twitter) en vonden haar geweldig etc.
Ja ze kan mooi zingen, maar of dit het echt is??? :think:
Zoals al eerder vermeld, ben benieuwd of we nog iets van het meisje gaan horen.
Zijn er niet echt veel waarvan je nog iets hoort.
nee dat vind ik altijd erg jammer van zulke shows. Dat je zo weinig hoort van de winnaars!
Ja ik ook. Vraag me dan ook steeds af waar het aan ligt.
Worden de mensen achteraf dan toch niet zo goed begeleid?
het probleem is dat je een contract tekend,
en alleen voor hun optredens mag doen…
Mijn schoonbroertje heeft meegedaan in de eerste show,
en hij wilde dus niet tekenen omdat hij veel boekingen in het buitenland had, en dat mocht dus niet, was toen nog met circus Rens :silenced:
@Gab wrote:
het probleem is dat je een contract tekend,
en hij wilde dus niet tekenen omdat hij veel boekingen in het buitenland had, en dat mocht dus niet, was toen nog met circus Rens :silenced:
Dat had die ene toen toch ook, die gestopt is met het programma omdat hij ook geen contract wilde ondertekenen?
Die rocker, met die tattoo’s, kale jongen geloof ik.
Oh ben zijn naam kwijt :oops:
@Cin. wrote:
@Gab wrote:het probleem is dat je een contract tekend,
Dat had die ene toen toch ook, die gestopt is met het programma omdat hij ook geen contract wilde ondertekenen?
Roger Intwine
@Karin1981 wrote:
@Cin. wrote:@Gab wrote:het probleem is dat je een contract tekend,
Roger Intwine
Ja die ja! Die vond ik toen wel goed ook :thumbup:
@Sennapen wrote:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat steeds voorbijkomt. Bij de begintune, tussendoor.
Dat tenenene tenenene, beetje dramatisch en spannend…??
Snapt iemand mij :lol: ?
Poparazzi crew danste er ook op.
IEMAND? :roll:
@Sennapen wrote:
@Sennapen wrote:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat steeds voorbijkomt. Bij de begintune, tussendoor.
Dat tenenene tenenene, beetje dramatisch en spannend…??
Snapt iemand mij :lol: ?
Poparazzi crew danste er ook op.
IEMAND? :roll:
Heb het nog niet gehoord! Kan niks vinden op youtube welk deuntje dat moet zijn… :oops:
weet niet hoe ik het moet typen, maar dat is toch de pirets of de caribien oid… geeeen idee hoei k het moet typen… :oops: als grote uk ligt zal ik ff you tuben of ik em kan vinden wat ik denk dat het is
@Karin1981 wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=PiXE9-MpCTU
vanaf 2:15 toch? die bedoelde je toch?
Ja die muziek bedoel ik, maar van wie is het?

IK WEET HET AL!! :mrgreen: :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=22ut_pzoWgY&feature=related[/b]
zover was ik nog niet hahaahhaha :mrgreen:
@Karin1981 wrote:
zover was ik nog niet hahaahhaha :mrgreen:
Haha geeft niet, toch bedankt voor de moeite. Zat de reacties onder het optreden te lezen en toen stond deze er tussen! Ik wil hem als ringtone :mrgreen:
over talent gesproken
nou toevallig horen we vandaag iets van 1 van de “sterren” harrie harrewar komt vandaag bij ons op school optreden… dat was die man met zijn honden en eenden vanmiddag heeft hij zijn show ik ben benieuwd!!!
Ik vond haar geen terechte winnaar, me ouders zeiden ook ze wint het puur omdat mensen der schattig vinden…
Vond bv opera fam veel beter en die dansgroep…
Voor haar leeftijd was haar kwaliteit en zangkunst uitermate goed.
Prima winnaar, publiek koos.
Uiteindelijk waren er meer "winnaars"zoals de juri al aangaf.
En dan is de stemmen die tellen.