Hier ook Aliyah fan, mennnn wat een stem.
Had tranen in m’n ogen, wat een poppie. :inlove:
Wat een talent!
Ook voor de show… Nee, not my cup of tea… Dat Amerikaanse sausje waar laatst in het ‘over de streep topic’ werd gesproken is mij te scheutig gegoten…
Je kan de hele show over the top vinden, maar dan nog blijft het een meisje die enorm goed kan zingen!
Daar verandert de hele show omheen niets aan
Ok, dan ben ik vast advocaat van de duivel maar ik vond Aliyah 3x niks hoor.
Ze is niet toonvast, er zit geen diepte (emotie) in haar stem, wat ook niet verwonderlijk is met haar 11 jaar, alle maniertjes en emotie is gespeeld en ingestudeerd. Het liedje wordt niet geleefd tijdens het zingen, wat in mijn ogen wel zou moeten.
Dus ik ben het er niet mee eens dat het beste talent gewonnen heeft. :snooty:
Wat mij betreft de terechte winnares!
Het is inderdaad over the top en een kleine diva.
Maar wat een stem!
Ze is natuurlijk de gedoodverfde winnaar. Ze heeft nu al een geweldige stem, met goede begeleiding en een goede zangcoach moet die het ver kunnen schoppen. In Amerika kan ze volgens mij wel aan de bak na het vorige liedje. En ze heeft van nature natuurlijk ook wel dat acteertalent, en tja ze moet natuurlijk ook wel een show van haar act maken, dat hoort er ook wel weer bij, ik vond het niet heel erg overdreven of heel ver gaan, die meisjes in de clipje wat hier laatst stond vond ik dan weer wel te ver gaan (bedoel je dat topic Marion?). Ik hoop echt dat ze haar goed gaan begeleiden.
Boy is al wereldkampioen, en kon zo terecht bij Cirque du Soleil werd de vorige keer gezegd, maar dat wil hij niet. Dus ik vraag me af wat zijn doel voor deelname aan de show is.
Opera Familia komt er ook wel, ik vond het alleen deze keer niet zo mooi als de vorige keren.
@Pimpernella wrote:
Ze is niet toonvast, er zit geen diepte (emotie) in haar stem, wat ook niet verwonderlijk is met haar 11 jaar, alle maniertjes en emotie is gespeeld en ingestudeerd. Het liedje wordt niet geleefd tijdens het zingen, wat in mijn ogen wel zou moeten.
vond het ook 3x niks :shifty:
Dan heb ik vast geen verstand van talent maar Jeetje… Dat meiske trof me hoor! Ik vind juist wel dat ze (voor een 11 jarige) zong vol emotie. Ik heb menig talentenjacht gevolgd maar ben zelden echt zo geraakt.
Kinderen die winnen omdat ze aandoenlijk zijn maar verder niet heel bijzonder optredenhoren niet te winnen bij zoiets. Maar zij trof mij niet enkel omdat ze schattig was. Ik vond het hele plaatje juist wel compleet.
Mijn moederhart brak. :inlove:
vond die aliya ook niet zo die dance acts waren echt 100 keer beter
En nu moet ze nog 7 jaar wachten tot ze in die mooie nieuwe auto mag rijden
Ik vind het heftig hoor…zo jong…haar jeugd is voorbij. Had het voor haar fijner gevonden als ze over 8 jaar ofzo zou winnen. Dan is ze beter bestand tegen het leven in de schijnwerpers denk ik. Moeilijk. Maar prachtige stem inderdaad!
@Pimpernella wrote:
eens. kind haalde het niet in het begin. Veel te laag ook.
Kind wordt de hemel in geprezen, de grond wordt gekust waar ze loopt… hoop dat ze alle verwachtingen over een paar jaar maar kan waarmaken, anders is de teleurstelling misschien wel erg groot. Pieken op je elfde…
Ik vind het super dat ze heeft gewonnen. Wat een talent, en dat ze nog kan zingen nadat ze heeft gewonnen :thumbup:
talent of geen talent…prima als je dochter/kind zo goed zou kunnen zingen. Ik weet niet of ik er blij mee zou zijn als ze dit had gedaan.
Zelf ben ik niet zo van zangers, vond die opera familia fantastisch!! Maar jah… ieder zijn smaak.
Blijf me afvragen of dit ook consequenties gaat hebben voor later. Zo jong… van mij mogen ze de leeftijd omhoog halen naar minimaal 16 jaar oid.
@Loessie wrote:
vond die aliya ook niet zo die dance acts waren echt 100 keer beter
Mee eens.
Maar wat mij meer tegenstaat, er zijn al zoveel zang dingen op tv en mensen zoals Boy kunnen alleen maar terecht bij een programma zoals hgt. En dan wint iemand die zingt en ook nog eens veel te jong is. Hier kunnen ze niets mee nu.
@Mutsie86 wrote:
@Loessie wrote:vond die aliya ook niet zo die dance acts waren echt 100 keer beter
Mee eens.
Maar wat mij meer tegenstaat, er zijn al zoveel zang dingen op tv en mensen zoals Boy kunnen alleen maar terecht bij een programma zoals hgt. En dan wint iemand die zingt en ook nog eens veel te jong is. Hier kunnen ze niets mee nu.
Waarom kunnen ze er nu niets mee?
Jan Smit is ook jong begonnen… :think: :thumbup:
@Mutsie86 wrote:
@Loessie wrote:vond die aliya ook niet zo die dance acts waren echt 100 keer beter
Mee eens.
dit was ook mijn gedachte… dansgroepen en zangers kunnen in een hoop programma;s mee doen. Boy en die andere 2 acrobaten bijvoorbeeld, die moeten het echt van hgt hebben. jammer dat het dan wederom een zangeres(je) is die wint…
daarbij vind ik haar gewoon veel te jong voor zo;n programma. ja ze is schattig, ja ze kan goed zingen, maar wint ze door haar stem of door haar schattigheid?? daar heb ika ltijd een beetje mijn vraagtekens bij bij zoiets… :think:
en ik weet het niet hoor, maar zou boy circe du soleil niet afgezegt kunnen hebben omdat hij zich wilde focussen op de finale? :think:
Waarom kunnen ze er nu niets mee?
Jan Smit is ook jong begonnen....... :think: :thumbup:
dany de Munck ook :wink:
Maar als het mijn dochter zou zijn, ik zou gewoon even een paar jaartjes gewacht hebben, ze vertlede al in een voorstukje dat ze:
met haar vriendinnetjes spelen wel miste...[/quote]
@Ninanien wrote:
Ik vind het heftig hoor…zo jong…haar jeugd is voorbij. Had het voor haar fijner gevonden als ze over 8 jaar ofzo zou winnen. Dan is ze beter bestand tegen het leven in de schijnwerpers denk ik. Moeilijk. Maar prachtige stem inderdaad!
:thumbup: Zingen dat kon ze.
Ik vond haar gisteren wel mooi zingen. :thumbup: Om nou te zeggen dat haar jeugd gelijk voorbij is nu omdat ze heeft gewonnen vind ik wel wat overdreven alleen… Eerst nog maar eens zien hoe het verder loopt, er zijn tenslotte al 100en winnaars van talentenjachten van wie we na de finale nooit meer wat gehoord hebben…