Hole in the wall

@kristalkindje wrote:

het lijkt me leuker voor zwagere vrouwen…kijken hoe je je buik door zo gat krijgt :lol:




:lol: Ik doe mee!

Whoehahahahahaha, bedrijfsuitje!!! Jaaaaa! Ik zie me al helemaal staan met mijn collega’s :lol: :lol: :lol:. Lijkt me geweldig. Zal het meteen even opperen maandag. Waar kan ik me aanmelden :mrgreen: :mrgreen:.



Er leek me niks aan, maar ben toch gaan kijken. Ik lig ook in een deuk hier. Fantastisch!

ja wat een format hè hihihi wie bedenkt nu zoiets!

>>PROEST<< DIE MEGAWALL :lol: :lol: :lol: :lol:

Zal mijn collegaatje meteen even een bericht via hyves sturen :lol:.



Hahaha, bas was ook erg grappig!!

zo,… ik heb mijn vitamine L weer gehad voor vandaag! :mrgreen:

Jammer afgelopen…



Was weer een half uurtje lachen.

Vind er ook niets aan we hebben het afgezet.

niks aan hoor en dat wachten tussendoor was ook ruk, maar goed ik heb een rot dag misschien kan ik er de volgende keer wel om lachen.

Wij hebben ook gekeken, maar ik vond het niet leuk.

Beetje flauwe humor en steeds over de mannelijke geslachtdelen :thumbdown: Is niet echt onze humor.

Dus volgende week weer wat anders kijken.

ik vond er ook geen bal aan

Verschrikkelijk. Ik hou gewoon niet van dat soort entertainment. :silenced:

ik vond het geweldig!!! hihi lag constant in een deuk hihihi :mrgreen:



en serieus die winston had wel een lekker kontje in dat pakkiej :stuck_out_tongue: en bas muis mag er ook wel wezen qua boven lichaam :stuck_out_tongue:

Ik dacht in het begin :roll: en :? maar gaandeweg moet ik eerlijk zeggen dat ik toch wel moest lachen. Maar zeker niet iets wat ik iedere week ga kijken.

Het idee is leuk, maar een uur lang iets teveel van het goede! Leuk om in een spelshow als onderdeel te doen ofzo… Ik ben gaan zappen na een kwartiertje

Inderdaad leuk voor effies, maar niet om speciaal voor op de bank te gaan zitten :mrgreen:



al heb ik wel gelachen hoor :lol:

Hihi, ik kan er niks aan doen maar zit er toch echt weer klaar voor! :mrgreen: Kan wel een avondje lachen om niks gebruiken!

Ik heb het vorige week niet gezien dus vanavond toch maar eens gekeken. Ach, dom vermaak, ik kon er wel om lachen! :lol:

Ik vind dit echt één van de stomste programma’s ooit, belachelijk,… :silenced: :angel:

@Matsjo wrote:

@kristalkindje wrote:
het lijkt me leuker voor zwagere vrouwen…kijken hoe je je buik door zo gat krijgt :lol:




:lol: Ik doe mee!




En dan ook in zo’n strak pak?? vrees dat ze bij ons dan nog meer zien dan wij nu bij die mannen! :wink: :silenced: :lol: