hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

Inhaalslag gemaakt de laatste maand: 25 weken en +6 kilo hier. Gaat harder dan bij de eerste! :slight_smile:

Ik ben met 38+2 bevallen en volgens mij ben ik op 8,5 kilo blijven steken. Inmiddels ben ik er daarvan alweer 5,5 kwijt.

16 weken zwanger en tot nu toe nog niets aangekomen nog lichter dan voor me zwangerschap



daarintegen moet ik ook niet teveel groeien want ben al veel te zwaar van mezelf met me vorige zwangerschap was ik 10 kilo gegroeid en met 41,6 dagen bevallen

Al sinds 20 weken sta ik vast op +10 en ben ondertussen bijna 34 weken.

Keurig hoor dames! Jullie komen bijna niks aan.



Ik had bij Lilly 29 extra mij erbij én bij Pip maar liefst 31 kilo meer Talitha!

Hier nu 12 weken en niets aangekomen…vorige meting zelfs iets lichter…Maar helemaal niet misselijk geweest enzo, dus niet gebraakt. Ik heb ook niet meer trek of zin in dingen dan anders…

Ben benieuwd hoe zich het gaat ontwikkelen, wat mijn lijf is wel echt veranderd en ik heb wel al een klein buikje…

Wat bedrust al niet doet: 31 weken en +10 kilo :slight_smile:

24 weken zwanger, bijna 8 kg erbij.

Zit nu op bijna 23 weken en er is 1 kg bij.

20 weken en nog niks aangekomen :mrgreen:

@roosje83 wrote:

20 weken en nog niks aangekomen :mrgreen:




:dance: :clap:

21 weken en 8 kilo afgevallen :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

21 weken en 8 kilo afgevallen :smiley:




:shock: :mrgreen:

@Sennapen wrote:

@knipoogje1983 wrote:
21 weken en 8 kilo afgevallen :smiley:




:shock: :mrgreen:




haha ja dat ziek zijn is ergens goed voor geweest :slight_smile: die 30 kilo die ik bij sophie aangekomen ben ga ik niet halen deze keer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

@Sennapen wrote:
@knipoogje1983 wrote:
21 weken en 8 kilo afgevallen :smiley:




:shock: :mrgreen:




haha ja dat ziek zijn is ergens goed voor geweest :slight_smile: die 30 kilo die ik bij sophie aangekomen ben ga ik niet halen deze keer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Gelukkig maar, ik ben wel hard op weg dat te gaan halen :eh:

Bijna 38 weken en zit op +12 nu.

@Sennapen wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Sennapen wrote:
@knipoogje1983 wrote:
21 weken en 8 kilo afgevallen :smiley:




:shock: :mrgreen:




haha ja dat ziek zijn is ergens goed voor geweest :slight_smile: die 30 kilo die ik bij sophie aangekomen ben ga ik niet halen deze keer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Gelukkig maar, ik ben wel hard op weg dat te gaan halen :eh:




echt waar? ga jij de 30 kilo halen?? zo zag de laatsste foto er niet uit.

Nou als je nu op fb kijkt wel hoor :wink: , zit nu op + 25 vanaf dat ik zwanger bleek te zijn :roll:

24 weken, 6 kg

Door al het overgeven eerst de min in gegaan dus nu:



18 weken : - 2.7 KG