hoeveel weken zwanger, en hoeveel kilo aangekomen

Ik zit nu op 68 kilo. Dat is 2,1 kilo erbij en ik ben nu 19 weken zwanger. Het gaat dus heel netjes.

29 weken +7 kilo



de dames groeien goed. ben verder niet dikker geworden dus erg tevreden!

Wow, dat is heel netjes met een tweeling lijkt me!

Ãœberhaupt heel netjes bij Sean was ik destijds al zo’n 10 kilo aangekomen met 30 weken! Zal me straks nog even wegen, ik schat dat ik nu 7 Ã 8 kilo ben aangekomen.

32+6 en idd 8 kilo

30 weken en + 14 kg :frowning:

35+5 en +6 kilo aangekomen.

29 weken en 5 kg erbij.

16 weken en - 2 kg :slight_smile:

34 weken en 11 kilo erbij…

30 weken zwanger en 4 kilo aangekomen op mijn startgewicht. Moet er wel bij zeggen dat ik de eerste 4 maanden heel misselijk was en een kilo of 5 ben afgevallen, dus eigenlijk 9 kilo aangekomen in totaal.

20 weken zwanger en 5 kilo erbij

Afgelopen zaterdag 36+1, en +18kg… :roll:

23 weken zwanger en 6,6 kilo aangekomen

37w en 9kg aangekomen

7 weken en al 2kg erbij :shock:

@alexia82 wrote:

7 weken en al 2kg erbij :shock:




Een dagje obstipatie en je bent al 2 kilo zwaarder hoor, dat zegt niet zo veel. :slight_smile:



Hier na 20 weken +2 kilo maar!

25 weken en +7 kg.



Is wel wat anders dan die +1 uiteindelijk de hele zwangerschap bij Lynn :stuck_out_tongue: Maar qua klachten heb ik nu een betere zwangerschap, minder misselijk geweest en ik heb de hele dag door trek als een paard :mrgreen: Vandaar die +7 hihi…

tot nu toe 10 kilo afgevallen, maar “hoop” dat er nu toch wel een stijgende lijn in komt. betekend in elk geval dat ik niet meer zo misselijk ben :mrgreen: :mrgreen:



bij sophie stond de teller na 40 weken op +30 en dat hoop ik toch absoluut niet te herhalen :oops:

18+5 en nog niks er bij :slight_smile: