hoeveel moet ie drinken??

dag,

Wessel is nogal verkouden en zit ook middenin zijn 12 weken sprong en drinkt daardoor minder.

hoeveel moet hij drinken???

groetjes nathalie

Hoeveel hij wilt zou ik zeggen :oops:

Je zegt al dat hij verkouden is en in een sprong zit. Twee redenen om slechter te drinken die beide van tijdelijke aard zijn :wink: Mocht het echt langer aanhouden hoef je er pas “zorgen” om te maken. maar zo een paar dagen wat minder maakt echt niet uit. Ik eet/drink ook minder als ik ziek ben :oops:

ohhh thanx voor het antwoord.

gelukkig drinkt hij zijn laatste fles wel helemaal op dus slaapt ie wel de nacht door.

Hij moet gewoon wél goede plasluiers hebben.

Dat is wel belangrijk…

En eigelijk hé zou je dus juist goed moet drinken als je niet lekker bent :angel: dan kan je lichaam alles afvoeren en ivm koorts is het heel belangrijk.

Maar zo een kleintje kan je moeilijk iets door de strot duwen…dus ik zou het gewoon op zijn beloop laten maar wél goed in de gaten houden.

Bij twijfel altijd even langs de HA.

Evt. de fles aanmaken met ORS dan krijgt hij goede dingen binnen.

O en zoutoplossing in zijn neusje doen voor de fles!

Van DARO zijn er ook buisjes daar kan je echt mee spoelen…vinden ze even gek maar die van mij is er nu al aan gewent en laat het zo toe.

Werkt heel goed!!

Ook LUUFvoor baby’s om op het borstje te smeren helpt goed en een halve ui naast zijn bed…dat helpt echt de neus open te houden!

ja het is bij wessel zo dat hij niet neusverkouden is…hij hoest en proest alleen.

maar ors bij zijn fles doen die ga ik onthouden!!

thanx