Hoera hoera

Eindelijk zomer… snak er echt naar… iedere zonnestraal is welkom

hoe sneller de zomer komt des te sneller is het oktober :mrgreen:

:mrgreen: :dance:

Nou dan wacht ik nog even met bevallen kan ik die gave positiezomerbroeken die ik nog van mijn vorige zwangerschap had aan 8)

IK WIL HET, IK WIL HET, IK WIL HET, IK WIL HET!!!

Joepieeeeeeeee, heel Nederland in het zonnetje!!! :dance:

Eindelijk!!! :dance:

(ik keek laatst de foto’s van vorig jaar, toen ik nog in Zwitserland woonde…ik zat al heerlijk in m’n bikini bij het meer zandtaartjes te maken. 8)

Ik wil de pret niet bederven, maar als ik op de site van het KNMI kijk word ik toch niet echt gelukkig :think:

wel droog, maar weinig zon en max 15 graden

Dat is toch niet bepaald zomers weer, toch?

@jet wrote:

Ik wil de pret niet bederven, maar als ik op de site van het KNMI kijk word ik toch niet echt gelukkig :think:

wel droog, maar weinig zon en max 15 graden

Dat is toch niet bepaald zomers weer, toch?

Nee inderdaad, ik zie ook niet echt de lente op de site van knmi… :cry:

Oh heerlijk 8)

Efteling here I come 8)

Je moet even kijken bij ‘verwachtingen’ en dan rechts aanklikken op ‘10-daagse enembleverwachting’ 8) Op de site van het knmi

En ik zei lekker weer he, geen zomer :wink: gewoon lekker lenteweer!

Zou heerlijk zijn als het zo zou zijn volgende week :dance:

Nou als ik gewoon bij het weer van de telegraaf kijk word het maximaal maar 17 graden. Ook wel met regen en zon. Ik ben benieuwd of het wel zo mooi weer word.

Maar dat is bij het KNMI hetzelfde.

Een paar weken geleden beloofden ze hetzelfde … kwam niet uit, dus ik moet het nog zien :wink: Ik heb net wel t-shirts en een kniebroek als positiekleding besteld op internet. Komt maandag binnen en ik heb er natuurlijk geen moeite mee om het gelijk aan te trekken :mrgreen:

jeeej :dance:

ik hoop het! het is hier vandaag errug koud.

eerst zien( nou ja voelen dan) en dan geloven 8) Ze kunnen vaak niet eens het weer van morgen goed voorspellen laat staan over 7 dagen :mrgreen: