hoelang zwanger?

@Ingrid28 wrote:

@Flieniemama wrote:
@Ingrid28 wrote:
Ik snap jullie reacties allemaal stuk voor stuk

Ik denk echter dat de reacties versterkt worden omdat het om een bepaald persoon blijkt te gaan.

Kijk, ik lees ook dingen van/over haar hier op het forum waarvan ik echt stijl achter over sla. Dat lees ik dan maar niet meer.

Over dat buik verhaal, ik ben 8 weken zwanger en was echt plat voor de zwangerschap. En ja mijn darmen schrikken nu ook van wat er gebeurd en gaan zich ook uitzetten etc etc. En of ik wil of niet ik kan die buik niet inhouden. Of ik moet daar meer in trainen. Dus er zit een zichtbaar buikje maar ik weet dat dat komt van de hormonen en zeer zeker niet van de baby. 2 cm en zo’n bolling. Nee dat kan echt niet.

Ik vind het wel jammer dat de topicstarter niet meer reageert. Dit topic eindigt in iets waarvoor het niet bedoeld is toch?

Ik heb mijn frustraties richting dit topic (de schrijfster) aardig in de hand houden maar nu lees ik al jullie reacties, die zijn ‘uitgelokt’. Beetje jammer he?

Ingrid, ik snap je ook helemaal! En ik weet precies wat je bedoelt met dit buikje… Maar deze foto, dat klopt gewoon niet…

Dat bedoel ik ook met mijn post. De reacties hier zijn op de ts gericht en niet de buikjes :mrgreen:

Heb net andere posts van haar gelezen.

Laat maar :silenced: :naughty: :sick:

Ow, haha… Dan snapte ik je toch niet helemaal :oops:

Ze schreef/schrijft ook bij ons mamatopic mee he…

@Ingrid28 wrote:

ik ook :shock:

@Flieniemama wrote:

@Ingrid28 wrote:

Ingrid, ik snap je ook helemaal! En ik weet precies wat je bedoelt met dit buikje… Maar deze foto, dat klopt gewoon niet…

Dat bedoel ik ook met mijn post. De reacties hier zijn op de ts gericht en niet de buikjes :mrgreen:

Ow, haha… Dan snapte ik je toch niet helemaal :oops:

Ze schreef/schrijft ook bij ons mamatopic mee he…[/quote]

Jawel ik vulde me zelf nog ff aan :mrgreen:

Jaa daar schrijft ze ook mee.

Ik weet niet, ik kom er ff nog niet zo veel, moet nog ff groeien. Net als mijn buik :mrgreen:

@faizaa wrote:

@lovely_lady wrote:
Ik beweer ook helemaal niet dat ik met 7 weken een bollletje had door de baby :wink: gewoon door de zwangerschapshormonen zelf denk ik :wink: Dus idd denk ik dat het met je darmen enzo te maken heeft maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik voor ik zwanger was dus echt niet veel spek op me buikje had :wink: dus dat ik wel degelijk met een 2e sneller ging uitzetten :wink: door de darmen of niet :wink:

en ook nu lijk ik wel een buik te hebben van iemand die 20 weken is terwijl ik morgen pas 16 weken ben :wink: tja lichaam zit raar in mekaar :stuck_out_tongue:

maa ik denk dat het verschil tussen 16 en 20 wkn normaal is dan tussen 7 en 16 weken… :angel:

edit:

ik bedoel, als je 16 weken bent zie je er zwanger uit en als je 20 bent ook… maar met 7 weken al een buik hebben van 12 weken kan eigenlijk niet… denk dat al die vrouwen hun buik inhouden als ze niet zwanger zijn en als ze wel zwanger zijn, laten ze em lekker gaaaaaaaaaaaaaaan… :mrgreen:

nee dat klopt ik denk zelf ook dat ik onbewust wat iemand al eerder zei echt de houding van een zwangere vrouw aannam :wink: maar een feit is gewoon dat je lichaam in een hele korte tijd toch helemaal veranderd :wink: ik geloof verder ook niet dat met 7 weken al echt z`n buik heb van de beebje. laat ik zo zeggen je merkt gewoon veel sneller dat je dikker word en dat vind je dan idd helemaal niet erg :mrgreen:

@Flieniemama wrote:

@faizaa wrote:
@Flieniemama wrote:
Sorry, nu kan ik echt mijn mond niet meer houden…

Weet je wat nou ook zo bijzonder is (buiten dat alles aan msbs bijzonder is)… De foto waar we het nu over hebben is op zaterdag 14 februari 2009 door haar man gemaakt (volgens eigen zeggen), die (ook volgens eigen zeggen) in het buitenland zat en pas zondag (15 februari 2009 dus) weer thuis zou zijn…

:eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :mrgreen:

8)

:eh: :eh: :eh: :think:

(Edit: laat maar ook…)

Ik denk dat het gewoon opgeblazen is, je zet je buik toch uit omdat je wilt showen.

Mijn buik was met 6 weken ook groot, terwijl het me 1ste was, en ben er heilig van overtuigd dat het gewoon lucht was , me darmen en alles, en dat tot week of 15, toen zag je het verschil wel! :mrgreen:

@Sweet-Love wrote:

@Flieniemama wrote:
@faizaa wrote:
@Flieniemama wrote:

Weet je wat nou ook zo bijzonder is (buiten dat alles aan msbs bijzonder is)… De foto waar we het nu over hebben is op zaterdag 14 februari 2009 door haar man gemaakt (volgens eigen zeggen), die (ook volgens eigen zeggen) in het buitenland zat en pas zondag (15 februari 2009 dus) weer thuis zou zijn…

:eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :mrgreen:

8)

:eh: :eh: :eh: :think:

(Edit: laat maar ook…)

Ik denk dat het gewoon opgeblazen is, je zet je buik toch uit omdat je wilt showen.

Mijn buik was met 6 weken ook groot, terwijl het me 1ste was, en ben er heilig van overtuigd dat het gewoon lucht was , me darmen en alles, en dat tot week of 15, toen zag je het verschil wel! :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: Misschien dit topic maar verhuizen naar het discussie topic :mrgreen:

@faizaa wrote:

Maa serieus Leeds… hoe kan in 5 wkn een buik zich zo uitzetten dat ie zo groot is… (buiten dat ik geloof dat het van de zwangerschap komt hoor, geloof ik dat darmen of vocht eerder de oorzaak is) :wink:

dat is idd ook de oorzaak hoor, kind is nog iniminie natuurlijk…

buik zet op door de darmen.

je kunt dus echt niet aan je buik zien hoeveel weken je zwanger bent, zeker in het begin niet… :wink:

@Flieniemama wrote:

dat is knap gedaan dan…

heeft ie telescooparmen ofzo?? :mrgreen:

Ligt hier nu ook dubbel. :mrgreen:

hihi flauw he…

maar al 5 pagina’s vol over een opgezette buik.

waar is de topicstartster nu zelf dan eigenlijk?? :wink:

is ze niet benieuwd naar de reacties…

Die ts zit vast te gniffelen over alle aandacht die ze hier mee krijgt.

Of ze moet achter haar zoontje aanrennen van 8 maand die al loopt :silenced:

@Ingrid28 wrote:

Die ts zit vast te gniffelen over alle aandacht die ze hier mee krijgt.

Of ze moet achter haar zoontje aanrennen van 8 maand die al loopt :silenced:

:lol: :lol:

haha ik moet nu wel erg lachen hoor

dit is het eerste dat ik van haar lees, maar ze heeft dus ook al een wonderkind?

En nu ook al een tweelingbuik bij wat was het, 6 weken?

of 7…

hmmm, what’s next denk ik dan … :think:

@Esther28 wrote:

haha ik moet nu wel erg lachen hoor

dit is het eerste dat ik van haar lees, maar ze heeft dus ook al een wonderkind?

En nu ook al een tweelingbuik bij wat was het, 6 weken?

of 7…

hmmm, what’s next denk ik dan … :think:

.

een baby op IQ testen?

hoe verzin je het

ook al zou hij hoog begaafd zijn, waarom zou je dat nu al willen weten?

laat je beeb lekker beeb zijn, de rest komt later wel.

daar zou ik me echt niet druk om kunnen maken hoor

boeie

het ene kind is gewoon sneller dan de andere.

Noa kon ook al veel woorden zeggen voor haar eerste verjaardag.

Pfff, daar zoek je toch ook niet gelijk wat achter?

wat een onzin

en ik zeg absoluut niet dat het niet waar is ofzo hoor want ik ken haar niet, maar ik vind het gewoon onzinnig om zo bezig te zijn met je kind terwijl ie nog baby is :?

Ja en mijn naam is clowntje! :think:

Op alle internetsite’s staat duidelijk hoe ze dus NIET is… en wat ze WEL is…

o ze schrijft ook nog ergens anders??

nou meiden ik ben het er mee eens dat ik ook bepaalde dingen erg vreemd vind van wat ze schrijft :wink: maar denk dat dat nu wel duidelijk is :wink:

nu krijgt ze veel meer aandacht dan we eigenlijk moeten geven hieraan :naughty:

ben alleen maar nieuwsgierig… :shifty: :mrgreen:

Dames, vandaag heeft Ruud al meerdere keren gezegd dat we de topics in de gaten houden.

Het siert jullie niet dat jullie je op zo’n manier gedragen en als beheer accepteren we zulke reacties niet op dit forum.

Wees zelf de meest wijze!

Wanneer je niet netjes kunt reageren, dan verzoeken we je om dan niet te reageren. Reacties die volgens ons niet door de beugel kunnen worden direct verwijderd. Voor verdere consequenties verwijzen we je naar de forumregels en met name deze:

Het is niet toegestaan om topics te openen of berichten te plaatsen waarin personen, al dan niet zijnde gebruikers, bewust worden beschadigd, vernederd, in een kwaad daglicht worden gesteld, vals worden beschuldigd of op welke manier dan ook ernstig benadeeld kunnen worden. Topics van deze aard zullen zonder enige melding vooraf worden gesloten en verwijderd. Dit zelfde geldt voor het ongewenst plaatsen van persoonlijke informatie en/of foto’s van een ander. De desbetreffende topicstarter of berichtplaatster zal een, al dan niet permanente, ban kunnen worden opgelegd.