@Flieniemama wrote:
me toooo
Ik ben even heel brutaal geweest Faizaa, maar ik heb je een PM’mtje gestuurd…
@Flieniemama wrote:
me toooo
Ik ben even heel brutaal geweest Faizaa, maar ik heb je een PM’mtje gestuurd…
Ik hou helemaal niet van pb… :snooty: :mrgreen:
ik ‘verwerk’ zo’n 30 pb’s per dag of zo… :mrgreen:
Marion… nu na 2 kids heb je al vanzelf een randje he… :inlove:
Ondanks alles…ik had de theorie van baarmoeder achter schaambot ook al beschreven, DAN NOG is het helemaal niet raar als je dikker wordt in de eerste weken…je lichaam gaat ook reserves opslaan,dus je maakt wel degelijk vet aan…en idd de darmen, lucht, noem maar op zorgen ervoor dat je idd een bol buikje krijgt…ik denk dat vele dames dit hadden in de eerste weken…en ja…als je niet beter weet,dan zou ik even staan te kijken van zo’n buikje…
Ik ook…zeker bij de 2e…ik was bij de eerste plat voor de zwangerschap dus al redelijk snel moest ik aan de positiebroeken…genant eigenlijk,want aan m’n baarmoeder lag het niet…het was idd allemaal lucht en vet…bij de 2e viel ik door misselijkheid 4 kilo af in de eerste 10 weken…daardoor was de buikvorming des te zichtbaarder (luchtbuikje)…dus verbergen ging echt heel moeizaam…
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat een snel groeiende buik idd helemaal niet raar is,maar ik zou ook niet meteen denken dat ik zomaar 2 maanden verder zwanger ben dan berekend…
TENZIJ je een zeeeeeer onregelmatige cyclus hebt en wekenlang niet meer ongi bent geweest is er verder geen reden aan te nemen dat je zomaar 3 maanden verder bent…(maar…alles kan).
Wat wel grappig is…op mn werk werd ik er door iemand op gewezen (toen ik het net verteld had) dat ik een zichtbaar andere houding had aangenomen…de bekende holle rug die zwangeren vaak aan gaan nemen…dat veroorzaakt ook het bolle-buik idee…
Ik was me er niet van bewust,maar kennelijk doen sommige zwangeren vrouwen dat autmatisch…kan je niets aan doen…ze had een foto genomen om me te laten zien wat ze bedoelde…en ze had gelijk…ik deed het niet express iig…hahahaha…
Ik ben wel benieuwd naar de echo…wie weet…
@faizaa wrote:
@faizaa wrote:
Dit was ik dus met 5 weken… Zonder hoofd want nou ja vreselijk hoofd :lol:
Ik geloof wel dat het kan dus.
Maa serieus Leeds… hoe kan in 5 wkn een buik zich zo uitzetten dat ie zo groot is… (buiten dat ik geloof dat het van de zwangerschap komt hoor, geloof ik dat darmen of vocht eerder de oorzaak is)
Ik beweer ook helemaal niet dat ik met 7 weken een bollletje had door de baby gewoon door de zwangerschapshormonen zelf denk ik Dus idd denk ik dat het met je darmen enzo te maken heeft maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik voor ik zwanger was dus echt niet veel spek op me buikje had dus dat ik wel degelijk met een 2e sneller ging uitzetten door de darmen of niet
en ook nu lijk ik wel een buik te hebben van iemand die 20 weken is terwijl ik morgen pas 16 weken ben tja lichaam zit raar in mekaar
@faizaa wrote:
Maa serieus Leeds… hoe kan in 5 wkn een buik zich zo uitzetten dat ie zo groot is… (buiten dat ik geloof dat het van de zwangerschap komt hoor, geloof ik dat darmen of vocht eerder de oorzaak is)
@mandy_d. wrote:
Wat wel grappig is…op mn werk werd ik er door iemand op gewezen (toen ik het net verteld had) dat ik een zichtbaar andere houding had aangenomen…de bekende holle rug die zwangeren vaak aan gaan nemen…dat veroorzaakt ook het bolle-buik idee…
Ik was me er niet van bewust,maar kennelijk doen sommige zwangeren vrouwen dat autmatisch…kan je niets aan doen…ze had een foto genomen om me te laten zien wat ze bedoelde…en ze had gelijk…ik deed het niet express iig…hahahaha…
…
@lovely_lady wrote:
Ik beweer ook helemaal niet dat ik met 7 weken een bollletje had door de baby gewoon door de zwangerschapshormonen zelf denk ik Dus idd denk ik dat het met je darmen enzo te maken heeft maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik voor ik zwanger was dus echt niet veel spek op me buikje had dus dat ik wel degelijk met een 2e sneller ging uitzetten door de darmen of niet
en ook nu lijk ik wel een buik te hebben van iemand die 20 weken is terwijl ik morgen pas 16 weken ben tja lichaam zit raar in mekaar
vetverplaatsing en vocht…no way dat dat de beeb is…
Sorry, nu kan ik echt mijn mond niet meer houden…
Weet je wat nou ook zo bijzonder is (buiten dat alles aan msbs bijzonder is)… De foto waar we het nu over hebben is op zaterdag 14 februari 2009 door haar man gemaakt (volgens eigen zeggen), die (ook volgens eigen zeggen) in het buitenland zat en pas zondag (15 februari 2009 dus) weer thuis zou zijn…
@faizaa wrote:
@lovely_lady wrote:Ik beweer ook helemaal niet dat ik met 7 weken een bollletje had door de baby gewoon door de zwangerschapshormonen zelf denk ik Dus idd denk ik dat het met je darmen enzo te maken heeft maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik voor ik zwanger was dus echt niet veel spek op me buikje had dus dat ik wel degelijk met een 2e sneller ging uitzetten door de darmen of niet
maa ik denk dat het verschil tussen 16 en 20 wkn normaal is dan tussen 7 en 16 weken…
edit:
ik bedoel, als je 16 weken bent zie je er zwanger uit en als je 20 bent ook… maar met 7 weken al een buik hebben van 12 weken kan eigenlijk niet… denk dat al die vrouwen hun buik inhouden als ze niet zwanger zijn en als ze wel zwanger zijn, laten ze em lekker gaaaaaaaaaaaaaaan… :mrgreen:
@Flieniemama wrote:
Sorry, nu kan ik echt mijn mond niet meer houden…
Weet je wat nou ook zo bijzonder is (buiten dat alles aan msbs bijzonder is)… De foto waar we het nu over hebben is op zaterdag 14 februari 2009 door haar man gemaakt (volgens eigen zeggen), die (ook volgens eigen zeggen) in het buitenland zat en pas zondag (15 februari 2009 dus) weer thuis zou zijn…
@Linda_ wrote:
@faizaa wrote:@lovely_lady wrote:Ik beweer ook helemaal niet dat ik met 7 weken een bollletje had door de baby gewoon door de zwangerschapshormonen zelf denk ik Dus idd denk ik dat het met je darmen enzo te maken heeft maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik voor ik zwanger was dus echt niet veel spek op me buikje had dus dat ik wel degelijk met een 2e sneller ging uitzetten door de darmen of niet
maa ik denk dat het verschil tussen 16 en 20 wkn normaal is dan tussen 7 en 16 weken…
edit:
ik bedoel, als je 16 weken bent zie je er zwanger uit en als je 20 bent ook… maar met 7 weken al een buik hebben van 12 weken kan eigenlijk niet… denk dat al die vrouwen hun buik inhouden als ze niet zwanger zijn en als ze wel zwanger zijn, laten ze em lekker gaaaaaaaaaaaaaaan… :mrgreen:
jaa dat denk ik ook! No way dat de baby dan al zorgt voor zo’n buik!
Maar kan me voorstellen dat met alle krampjes en verplaatsende darmen etc je je buik (gemerkt of ongemerkt) niet meer in wil houden. En daardoor je buik boller staat dan normaal
En hetduurt zeker 20 wkv voordat echt die baarmoeder boven je navel uitkomt!
@faizaa wrote:
@Flieniemama wrote:Sorry, nu kan ik echt mijn mond niet meer houden…
:eh: :eh: :eh: :eh: :eh: :mrgreen:
Ik snap jullie reacties allemaal stuk voor stuk
Ik denk echter dat de reacties versterkt worden omdat het om een bepaald persoon blijkt te gaan.
Kijk, ik lees ook dingen van/over haar hier op het forum waarvan ik echt stijl achter over sla. Dat lees ik dan maar niet meer.
Over dat buik verhaal, ik ben 8 weken zwanger en was echt plat voor de zwangerschap. En ja mijn darmen schrikken nu ook van wat er gebeurd en gaan zich ook uitzetten etc etc. En of ik wil of niet ik kan die buik niet inhouden. Of ik moet daar meer in trainen. Dus er zit een zichtbaar buikje maar ik weet dat dat komt van de hormonen en zeer zeker niet van de baby. 2 cm en zo’n bolling. Nee dat kan echt niet.
Ik vind het wel jammer dat de topicstarter niet meer reageert. Dit topic eindigt in iets waarvoor het niet bedoeld is toch?
Ik heb mijn frustraties richting dit topic (de schrijfster) aardig in de hand houden maar nu lees ik al jullie reacties, die zijn ‘uitgelokt’. Beetje jammer he?
@Ingrid28 wrote:
Ik snap jullie reacties allemaal stuk voor stuk
Ik denk echter dat de reacties versterkt worden omdat het om een bepaald persoon blijkt te gaan.
Kijk, ik lees ook dingen van/over haar hier op het forum waarvan ik echt stijl achter over sla. Dat lees ik dan maar niet meer.
Over dat buik verhaal, ik ben 8 weken zwanger en was echt plat voor de zwangerschap. En ja mijn darmen schrikken nu ook van wat er gebeurd en gaan zich ook uitzetten etc etc. En of ik wil of niet ik kan die buik niet inhouden. Of ik moet daar meer in trainen. Dus er zit een zichtbaar buikje maar ik weet dat dat komt van de hormonen en zeer zeker niet van de baby. 2 cm en zo’n bolling. Nee dat kan echt niet.
Ik vind het wel jammer dat de topicstarter niet meer reageert. Dit topic eindigt in iets waarvoor het niet bedoeld is toch?
Ik heb mijn frustraties richting dit topic (de schrijfster) aardig in de hand houden maar nu lees ik al jullie reacties, die zijn ‘uitgelokt’. Beetje jammer he?
@Flieniemama wrote:
@Ingrid28 wrote:Ik snap jullie reacties allemaal stuk voor stuk
Ingrid, ik snap je ook helemaal! En ik weet precies wat je bedoelt met dit buikje… Maar deze foto, dat klopt gewoon niet…