Hoelaat wordt jou kindje....

Mikki gaat om 19.30 naar bed en wordt zo tussen 8 en 8.30 wakker.

Als ik ga werken dan moet ik haar om 7.45 wakker maken.

S´middags slaapt ze ongeveer 2 uurtjes.

Die van mij is tussendoor ook nog wel 2 a 3 keer wakker.

Hier gaat Koen rond half 8 naar bed en slaapt dan de klok rond, dus 7 uur, half 8 weer wakker

Oja Melinda slaapt smorgens nog meestal 30 minuten en smiddags 2,5 uur ongeveer

Zó zeg, wat kunnen sommige kindjes slapen zeg. Kan daar best jaloers op worden eerlijk gezegd :shifty:

Bedtijd tussen 19.30 en 20.00u, wakker tussen 6.30 en 7.30.

Nog wel een middagslaapje van ong. 2 uur als het meezit :angel:

Ik ben echt heel heel heel jaloers op een aantal van jullie hoor!

Mats ligt er om 19.00 in en meestal zitten we om 6.00 weer beneden.

Middagslaapje is hooguit 3 kwartier. Soms een uur, heeeeeeeel soms 1,5 uur.

hier om 7 uur erin, maar ze mag er pas om 8 uur uit. Soms gaat ze ook later, maar dat ligt ook een beetje of ze s middags wel of nie theeft geslapen. ze gaat altijd wel naar bed, maar slaapt niet altijd.

Ze is vaak wel eerder wakker, maar door het lichtje op haar kamer gaat ze vaak liggen spelen, boekjes lezen of met haar beren liedjes zingen :inlove: Vaak is ze rond kwart over 7 wakker.

De laatste tijd gaat het aardig goed, maar tot voor kort moest ik er snachts ook zeker twee tot drie keer uit. Het gaat met vlagen goed.

Jana gaat rond 20.00 uur naar bed. En word nu de laatste tijd standaard tussen 3.00 en 4.00 uur wakker, dan blijft ze een ½ uur tot uurtje op en dan gaat ze terug, en smorgens is ze rond 8.30 weer wakker, soms oom rond 7 uur.

Middagslaapje :think: staat niet meer in haar woordenboek :?

Geen middag slaapje… Ze is 16 maanden… Pff hoe houdt ze het vol :shock: Ze moet toch moe zijn zo halve wege de middag?

Amélie gaat rond 18.30uur slapen, en is 's morgens tussen 06.00 - 06.30uur weer wakker ('s nachts door dromen vaak wel 2 keer wakker).

We zijn ontzettend blij met deze tijd, want ze is een hele tijd rond 05.00uur wakker geworden ‘uitgeslapen’ en wel :roll:

's Middags slaapt ze hooguit 1,5 uur, maar vaker maar een uurtje…

Het is duidelijk geen slaapkop :wink:

dylano gaat om 19:00 uur naar bed en slaapt tot 7:00 a 7:30

Milan gaat 19.30 naar bed en is om 06.30 weer wakker…pfff kan daar maar niet aan wennen,ben stiekem jaloers op de mama’s waarvan kinderen tot 08.00 slapen heerlijk lijkt me dat !

Mijn dochter ligt altijd voor 19.00 er in sávonds en is meestal wakker rond 08.30.

Maar totaan anderhalf jaar heeft ze een late fles gehad om 23.00 en kwam ze rond 04.00 nog voor een nachtvoeding. daarna was het in 1 keer over en sindsdien slaapt ze zo heerlijk lang :inlove:

Pffffffff vanmorgen was het weer 5 uur… Is echt vervelend… en HEEL vermoeind

:hug:

Sinds dat ik hier heb lopen opscheppen dat Stan een uitslaper is, is hij de hele week al om 6.30uur wakker… :doh: Maar als ik naar jou kijk Daan, dan mag ik nog niet klagen… :hug:

Noëlle gaat tussen 19.00 en 20.00 naar bed en is meestal tussen 7.00 en 8.00 wakker. Als ik moet werken op di en wo dan maak ik dr vroeger wakker, meestal 6.15.

hier gaan de dames samen om 8 uur slapen,

en alissa is rond 7 uur wakker en kruipt er dan bij mij in en dan slapen we samen nog lekker een uurtje,

en nina slaapt meestal tot 10 -10.30 , altijd ,

een half jaar geleden was dat tot 12 uur toen ze de eerste keer pas wakker werd,

een slaapkoppie he hiihi, maar nou dus iets eerder,

en dan slapen ze tussne de middag nog van 2-3 uur dat ze gaan slapen tot 5-6 uur dat ze wakker worden

Hier varieert het heel erg. Lars kan erg vroeg wakker worden (5.30 / 6.00 uur), maar hij slaapt soms ook tot 8.00 uur. Er zit geen patroon in. Als hij vroeg is laat ik hem zowiezo tot 7.00 uur liggen.

Lars gaat 's avonds om 19.30 uur naar bed. Zou het schelen om je zoontje een uurtje later naar bed te doen?