Hoe zwaar is jullie uk?

Femke was vorige week 6050gr en 63cm. Vind ik ook wel flink aan, maar op het CB zeggen ze weer dat ze een fijn poppetje is :eh: :think: Volgens mij zit ze toch echt duidelijk boven de gemiddelde lijn :mrgreen:

eline was bij haar geboorte 4080 gram en 53 cm

en nu met bijna 8 mnd is ze 10.3 kg en 73cm

een lekker michelinn vrouwtje met spek armpies en heerlijke spekbillen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik moet altijd zo verbaasd kijken als ik sommige van die gewichten zie, ik ben zo gewend aan onze ukkies!

Nikkie was met 11 maanden 8350 gram, Bo was met ruim 11 maanden 8825 gram. Bo is nu bijna 3 jaar en weegt 13.3 kg en is 93 cm (afgelopen donderdag in het zh gemeten)

Nou was Bo bij haar geboorte al een kleintje (2870 gram bij 42w+1d), maar Nikkie was heel gemiddeld (3400 gram bij 41w+2d).

Geen snelle groeiertjes dus hier. Er gaat toch genoeg in :think: :mrgreen:

summer woog de laatste keer bij het cb op 28-07-08 5780 gr bij een lengte van 61.5.

met haar gewicht was ze volgens hun gemiddeld en met lengte boven het gemiddelde.

bij haar geboorte was ze 51 cm en woog ze 3570 ze is met 37 1/2 week geboren :inlove:

Lara was met 2 jaar 13.5 kilo en 92 cm.

Nina was met 4 weken 5210 gr en 56 cm. Maar ja haar geboortegewicht was ook al 5050 gr.

Milan was met 6,5 maand 8400 gram en 67,8 cm :thumbup:

Wesley woog ruim een maand geleden bij het cb 9530 gram hij was toen 11 maanden en zijn lengte was 74 cm.

Serina nu 2 jaar, had ik toen ook even op de weegschaal gezet en die gaf 13,8 kilo aan haar lengte schat ik nu op zo`n 90 cm.

Mijn ukkie is nu 7,5 maand en weegt 10 kilo

HAHAHA wat een lekkere spekbaby’s :inlove: Hier ook een bunderbaby, ik zal binnenkort eens gaan wegen,. de laatste keer (6 maande denk ik) was het ook al ruim 8 kilo geloof ik. Aangezien het voelt alsof ze stenen eet, heb ik zo het idee dat het nu meer is :angel:

Onze zoon was ook altijd erg aan de maat totdat hij ging lopen. ALTIJD commentaar van mensen, nu ook weer… “goh hij is wel aan de lichte kant he” :roll: Zo zie je maar… het zegt echt NIETS

Matthijs geboortegewicht was 4850 gram. Hij was met 6 maanden 10 kilo :eh:

Thymen geboorte gewicht 4310 gram. Hij weegt nu met 2 maanden 6400 gram.

(hij zal dus die 10 kilo wel halen met 6 maanden) :shifty:

Fenna woog vanmorgen met 8 maanden 8750 gram en is 69,5 cm (geb gewicht was 3070)

Souf is een grote beer hij woog bij geboorte 3600 gram en na drie jaar 19 kilo en 102 cm

Layla woog bij geboorte 2970 na drie maanden door heeeel veel spugen en sonde voeding 3500 gram. En nu het goed met haar gaat weegt ze 6600 gram. Jaja mamapowermelk.

O, wat leuk om al die verschillen te zien.

Nou inderdaad Pientje, ik weet dat mijn Uk niet te veel krijgt, maar mensen denken echt dat ik hem bij wijze van spreken al aan de stamppotten heb haha!

Ik heb hier een klein tenger poppetje, Sophie is nu 7 maanden en 6,5 kg en 64 cm.

Ik weet toevallig dat ik vroeger op die leeftijd ook zo weinig woog, dus ik weet dat het helemaal goed gaat komen.

Idd leuk dit. Mijn jongste dochter is nu 6mndn, woog 2 wkn terug 7,1kg en 63 cm lang (allemaal op mijn bv). Mijn oudste dochter is nu 2,5 jr en is ong 91 cm en 12 kg.

Pien woog bij geboorte 4150, en nu met 10 maanden hopelijk 7 kilo! Laatste keer op cb nog geen 7 kilo maar dat is al tijdje terug!

Grappig, die verschillen!

Ik denk dat Pien nu wel meer zal wegen omdat ze eet als een bouwvakker tegenwoordig!

Groetjes!

Mijn oudste is juni 3 geworden en zij is 100 cm en 16 kg (+2 curve).

Mijn jongste is net (gisteren) 6 maanden en is 69 cm lang en 9 kg (+2,5 curve).

B’Elanna was met een jaar 11,7 kilo en 84 cm. Benthe was 8275 gram en 72 cm…

Twee meiden van dezelfde papa en toch zo’n verschil :eh:

lindsay was met 7 mnd 9 kilo en 69 cm

echt hollands welvaren terwijl ze helemaal niet zoveel eet het cb geloofde ook niet dat ze dat gewicht bereikte zonder tussendoortjes

leuk om te lezen hoe verschillend het allemaal is

Isa was bij haar geboorte 3140 gram en 50 cm

de laatste keer op het CB (7,5 maand) was ze 6965 gram en 67 cm.

Een ukkie dus