Hoe ziet vandaag je ontbijt er uit ??

een bruin pistoletje met carpaccio en alles erop en eraan en een glas appelsientje mild

een glas verse jus d’orange en twee plakken ontbijtkoek.

1 boterham met kaas … een mandarijn… halve banaan… en een kopje thee (winterkruid)

:mrgreen:

@mamy wrote:

@Jennifer77 wrote:
mevr bakker had vandaag op t ontbijt menu staan…1 lullig beschuitje met halvarine en halvejam…('t kreng)


Jij ook al? :wink: :mrgreen:




:mrgreen:

Hier had mevr. Bakker 1 volkoren boterham met vruchtenhagel, een glas fruitontbijt en een glas water op het menu staan.

Om zeven uur 1 fijn volkoren boterham met kaas en 1 fijn volkoren boterham met rauwe ham en een grote kop thee. Om negen uur gezellig met mijn zoontje allebei een appel gegeten met een bakkie koffie.

Om 09u 2 crémekoeken (boterkoeken) en heb net 5 pistolets gegeten en straks nog een rijsttaartje als toetje,… best veel hé … :oops: :lol:

Ik drink er cola bij … :shifty:

@Tamma wrote:

@mamy wrote:
@Jennifer77 wrote:
mevr bakker had vandaag op t ontbijt menu staan…1 lullig beschuitje met halvarine en halvejam…('t kreng)


Jij ook al? :wink: :mrgreen:




:mrgreen:

Hier had mevr. Bakker 1 volkoren boterham met vruchtenhagel, een glas fruitontbijt en een glas water op het menu staan.




wow…daar heb ie nog wat aan

Muesli met magere melk. Kop thee met melk. Ik heb echt ontbijt nodig om op te starten en wakker te worden.

2 wit br met pindakaas en een bakje koffie

@Bietje wrote:

Om 09u 2 crémekoeken (boterkoeken) en heb net 5 pistolets gegeten en straks nog een rijsttaartje als toetje,… best veel hé … :oops: :lol:

Ik drink er cola bij … :shifty:




whaha … hoezo zwanger … als je al niet misselijk was, dan ben je het vast nu wel :lol:

@Mutti wrote:

@Bietje wrote:
Om 09u 2 crémekoeken (boterkoeken) en heb net 5 pistolets gegeten en straks nog een rijsttaartje als toetje,… best veel hé … :oops: :lol:

Ik drink er cola bij … :shifty:




whaha … hoezo zwanger … als je al niet misselijk was, dan ben je het vast nu wel :lol:


Hahaha, toch niet, zit zelfs niet eens propvol! :think: :lol:

's morgens begin ik met 2 koppen koffie.

Daarna een bak cruesli met warme melk :drool:

En dan rond een uur of 10:00 een bruin broodje met kaas en 2 mandarijntjes

Bakje special K met melk en een kop thee

In opdracht van weer die Mevr. Bakker :slight_smile: 1 volkoren boterham met vruchtenhagel :slight_smile:

Een stukkie ontbijtkoek en een lekkere verse croissant ham/kaas, met een koppie thee en jus d’orange.

:drool:

Een kaiserbol met komijnenkaas en een kop thee

een glas verse jus d’orange, een kop warme chocolademelk en een boterham met cervelaat.

chocopops en een heerlijk glas koude melk.

2 boterhammen filet american :drool:



Een mok melk en een lekkere beter rooibosthee