Hoe te doen met de vloer? Foto's nieuwe voorgevel

O, ok hihiih wel mooi hoor, maar t, dak is dan van de buurman die heeft daar ook nog zolder gedeelte dan ?

of is tot aan de regenpijp van jullie…





wel mooi hoor, als dat helemaal af is :inlove: :thumbup:

mooi huis hoor wisje, heb je misschien een foto van hoe het binnen eruit ziet?



ik zou zelf proberen om toch een paar vloerdelen los te halen en zo het een geheel te maken. als het laminaat met groef is zou je een paar planken eruit kunnen schuiven/trekken zodra je daar de ruimte voor hebt en de nieuwe planken op verschillende maten afzagen om te voorkomen dat je de naad op een lijn krijgt. misschien kun je advies vragen bij een vloerspeciaal zaak? ik weet niet waar je dit laminaat gekocht hebt maar misschien kunnen ze je in die winkel helpen?

Die wil ik wel een keer maken, als ik heb opgeruimd :wink:



Het enige wat hier in huis origineel is gebleven is het balkenplafond. Helaas niet meer met alle eiken vloerdelen van de ooizolder, dus dat gaan we dichtmaken. Wit plafond en de eiken dwarsbalken blijven dan in zicht…



Verder is het nog een bouwterrein, want niks is helaas af, behalve B´Elanna´s kamer op zolder…



Ik zal wat foto´s zoeken van toen we het kochten en hoe het nu is, tenminste de woonkamer, want daar heb ik al wel veel aan gedaan… de rest helaas niet…



edit: heb al wat gevonden van onze eerste kennismaking…

En we kijken uit op een toeristische attractie: het kleinste kerkje van nederland… Echt formaat garagebox!!!

ik heb maar 1 woord…



Kei mooi :inlove:

ff snel wat opgeruimd en foto´s van binnen gemaakt…



voor mezelf ook wel weer eens leuk om te zien wat we nou eigenlijk al allemaal voor elkaar hebben…

en even de eiken balken van het plafond… die blijven helemaal in zicht…