Zo zie je maar weer…ik voel helemaal niets! Denk telkens…zal ik nog een testje doen…ben wel wat meer moe (tenminste dat denk ik ).
Bij Lars was ik van week 6 t/m 12 erg misselijk…dus alles kan nog!!
bij mij is de miiselijkheid ook pas sinds een paar dagen
Ik hoop voor je dat het deze keer bij je wegblijft, want je wordt er niet vrolijk van… voel me de hele dag rot…
Zo ik ben dus niet de enige moest net voor het eten al de knoop van mijn broek los maken anders knelde het zo :mrgreen:
Ik ben nu ruim 11 weken zwanger, maar van een buikje is nog niets te zien! Merk wel dat het iets harder wordt helemaal onderin.
Ik ben zwanger van mijn tweede en heb ook echt al wel een buikje. Ik kan één spijkerbroek gelukkig verdag nog wel aan, maar 's avonds is het een ramp. Verder draag ik al een positiebroek. Mijn BM komt ook al vanaf zo’n 6 weken boven mijn schaambeen uit dus ik heb echt al wel een klein bolletje. Ik denk wel dat ik het precies lang genoeg verborgen kan houden voor mijn collega’s. Deze week nog 2 dagen werken en dan vakantie. Na de vakantie zal ik het vertellen, ik denk dat ik het dan ook zeker niet meer verborgen kan houden.
Verder niet misselijk, alleen moe en echt weer zere buik. Het groeien doet ook deze keer dus gewoon weer vies veel pijn.
:-*
Door mijn rommelende darmen steekt mijn buik de ene dag wat meer uit dan de ander, ik schommel ook met mijn gewicht dan kilo zwaarder dan lichter heel vreemd was altijd rond de 57 kilo nu schommel ik van 58 naar 60 en weer terug?? Mijn buik staat boller dan normaal dat is het enige wat veranderd is.
Irene ik herken het helemaal ik moet me weerhouden om niet te testen zou dan de 6 e keer worden :oops: Omdat ik niets voel of merk denk ik dat er ook niets is. Morgen komt MvM en dan mag ik weer testen.
Liefs jane
haha…jaja…ik durf nu niet meer te testen. Mijn zusje heeft een keer gehad dat een test (na 3 positieve testen) negatief was… en toch was ze toen nog gewoon zwanger…en haar zoon is nu 8!
Ik wacht gewoon rustig af. Vanmorgen was ik erg misselijk voor het eerst dus er zal echt wel wat gaande zijn…maar ik zal blij zijn als ik een echo heb gezien!
bij mij begin je ook al écht wa te zien!!!
wel erg vroeg hé, maar ja ik heb ook totaaal geen buikspieren!hihi
Ik had met 10/12 weken ook een buikje, maar dat was echt van het vocht en de rest wat er in een buik zit (en dus niet letterlijk van uk). Had dus wel buikspieren door sporten en begreep van iemand dat je het juist dan eerder ziet. Voelde me beroerd in strakke broeken, van elastiekjes om de knoop zat ik ook niet echt ontspannen dus maar positiebroek aangedaan. Kreeg van iemand 's ochtends reactie dat ze het wat overdreven vond :eh: , heb gevraagd of ze ;s middags nog even langs wilde komen. 's Middags zwol mijn buik helemaal op en begreep diegene ineens wel dat zo’n broek voor het comfort is en niet voor de leut :silenced: . Ieder is weer anders van bouw denk ik maar…
Ik heb echt het gevoel een MEGA buik te hebben al. Maar het is dan ook al mijn 5e zwangerschap. Misschien gaat het daarom wel veel sneller. Alleen is het wel raar toch? Zo’n beebje is nog maar net 3 cm ofzo? Ik denk dat ik wel heel snel positiekleding moet gaan kopen, want mijn broeken knellen behoorlijk :shock:
Ben zwanger van de eerste, maar kreeg met 6 weken m’n broeken al niet meer dicht :shock: (opgelost met een elastiekje door mijn knoopsgat trouwens :mrgreen:). Laatst, met 13 weken, kreeg ik de opmerking: zozo, een maand of 6? Uhh… ja, nog 6 te gaan ja… :? :shifty:
Ik ben overigens nog maar amper aangekomen, 1 kilo ongeveer… Maar die buik, daar kan ik echt niet meer omheen. En ik geniet ervan :inlove:
van harte met je zwangerschap !!!
het is heel normaal hoor ik heb het ook gehad bij de tweede derde en ook dit keer weer.
het is iets wat je niet geheel in de perken kan houden.
het enige wat ik steets dacht heeeeeelp hoe moet dit de komende maanden :lol:
Gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:
Nou als ghet goed is zit ik nu in de 6de week ( morgen VK dan weet ik het precies) en mijn buikkie is ook al… tot verbazing van mijn omgeving, maar goed de een draagt meer vruchtwater dan de ander.
Ik kreeg bij allebei pas tegen de 20 weken een buikje…