hoe oud waren jullie beebs.

Jorrit had met 6 maanden en 2 weken zijn eerste tandje en sinds 23 augustus, dus 7 maanden zijn tweede :mrgreen:



Groetjes Chico.

hmmm, bij Stijn nog steeds niks!

op 2 dagen na 7 mnd

Lynn was 6,5 maand toen haar eerste tandje doorkwam, we kregen er 3 ontzettend vieze poepluiers per dag bij en voor het eerst spruw :?



Inmiddels heeft ze alle tandjes, ze moet alleen nog 4 kiesjes.

Lienke had met 11 weken haar eerste 2 tandjes al, dus die was er supervroeg bij. Nu heeft ze, op 4 kiezen na, haar hele gebit al compleet.



Groetjes Renate

Emma kreeg afgelopen week haar eerste tandje. Met 6 en halve maand dus ongeveer. Nu is de tweede ook al door.

met 2 maanden begonnen ze door te komen …

Met 2,5 maand waren ze goed door



Ze heeft inmiddels 8 tanden en 4 beginnende kiezen …

Jesper was 7 maanden en Freja heeft nog geen tandjes…Ze kwijlt enorm, d’r shirtjes zijn nat, kauwt de hele dag op alles wat ze in het vizier krijgt. Ben reuze benieuwd wanneer ze eens wat krijgt.

Hier een die had net na zijn eerste verjaardag 1 tand, en dat is heeel lang zo gebleven, tot anderhalf. toen is zijn complete gebit in eenkeer doorgekomen ( de ziel)…



maar geniet nog even lekker van dat tandenloze bekkie… heeerlijk, als ik foto,s terug zie :inlove:

Hallo allemaal.



Het is ff geleden dat ik dit toppic had geopend.

Nu is het dan eindelijk zo ver. Moreno zijn tandjes staan op door komen.

Alleen krijgt het arme manneke er 4 in een x door :shock: .

Zowel boven als onder.

Hij heeft er flink last van. Hoop dat het snel beter wordt. Iemand nog tips?



x Coor

hier ook gekwijl vanaf zijn derde maand

maar de eerste tandjes kwamen pas toen hij een jaar was hihi

hij is echt laat, hij heeft nu nog niet alles

Mijn oudste had met 5 maanden het 1e tandje en de middelste pas met 9 maanden.

Nathalie was 4,5 maand toen haar eerste 2 tandjes gelijk doorkwamen. Ze is nu 16 maanden en op 4 melkkiesjes na is haar melkgebit compleet.

Sander kreeg pas rond 10 maanden zijn eerste tand, erg laat dus.



Anna heeft ook nog geen tanden, maar zij is nog geen 5 maanden. Ik verwacht dat zij ook laat tanden krijgt. Ik maak me ook geen zorgen want ik weet dat het allemaal goed komt.

merijn begon ook met kwijlen rond 3,5 maand ofzo.

precies een week voor zijn halfjaar kwam tandje 1

Hallo.



Snap er niets meer van. Vorige week allemaal bobbels op Moreno’s gageltje en je vernam dat ie er echt last van had.

Naar ha geweest. Zegt ook tandjes komen door. Nu een week verder en zijn de bobbels weer zo goed als weg maar ook nog steeds geen tandjes.

Snap er niets meer van.

Volgens mij kan ik hem beter een kunstgebitje kopen voor zijn verjaardag volgende maand. :mrgreen:



x

matteo heeft toen hij 3 maand en 3 week was zn eerste tandje gekregen!

kzie net dat tandje nr 2 ook door is :dance: :dance: :dance:

Het heeft ff geduurt maar vandaag is dan toch zijn 1e tandje door gekomen.

Moreno is dus niet meer tandloos. Nog net voor zijn eerste verjaardag (overmorgen)



x

@Peetje wrote:

Rick met 4,5 maand z’n eerste 2 tandjes. Nu al een heel poosje alles behalve z’n achterste kiezen.




Rick´s onderste kiezen zijn inmiddels door, de bovenste zitten te broeien.



Jenna´s eerste tandjes staan ook aan het tandvlees (voelbaar, nog niet zichtbaar), met 4 maanden en 4 dagen.