hoe kun je merken dat baby gauw word geboren.

hallo,

ik ben 36 weken zwanger.

en zwanger van de eerste.

nu was mijn vraag, hoe kun je merken dat de baby gauw word geboren.

welke verschijnselen heb je allemaal.

last van weeen en het breken van vliezen heb ik al vaker gehoord.

maar zijn er ook andere dingen waar je last van kunt krijgen.

ik heb momenteel vaak last van harde buiken.

en enorm last van afscheiding.

vandaag heb ik te horen gekregen dat onze baby aan het indalen is.

heel spannend allemaal.

groetjes mij

Wisten we dat maar, dan zou het iig wat makkelijker voorbereiden zijn…

Ik had iig geen voortekenen. Mijn beide kinderen waren al heeeel snel aan het indalen. Nog voor 36 weken.

Mijn oudste kwam met bijna 2 weken overtijd (de dag van te voren niet te merken dat er iets aan de hand zou kunnen zijn) en de jongste met 41 weken en daar ook geen enkel teken…

Hoop dat meiden hier wat betere verhalen voor je hebben…

nope ook hier totaal geen voor tekenen, bij thomas en iris ben ik zelfs op de dag van de bevalling nog bij de vk geweest en die verzekerde mij dat die dag zeker geen beeb geboren zou worden alles zat nog potdicht, en toch zijn ze die nacht geboren

ik hoop dat beeb bij jou nog eventjes blijft zitten lekker eerst de nieuwe week van het jaar in, en dan is beeb ook weer een flink weekje verder, beeb komt er vanzelf wel uit, alleen de vraag is wanneer…

succes met de laatste loodjes :-*

hier was het enige ‘teken’ dat ik de avond voorafgaande aan de dag dat de bevalling begon, opeens een totale rust over me heen voelde komen. het was het eerste moment dat ik dacht; ik ben er klaar voor (was op de dag dat ik 40 weken was). De dag daarna werd ik wakker met weeen.

ik loop al weeeeeken ( 3mnd bijna) met harde buiken en slijmverlies.

ben de lsijmprop kwijt en heb zelfs al 3uur lang om de 5min weeen gehad( 2 dgn terug).

maar nog steeds geen baby in zicht!! :thumbdown:

ik denk dat het gewoon ineens gebeurd. zodra de baby er klaar voor is.

hij zou hormonen aanmaken die d ebevalling op gang brengen meen ik…

en zolang hij t gezellig vind daarbinnen blijft ie gewoon zitten :slight_smile:

voordat niek geboren moest worden heb ik het 2 dagen echt op me heupen gehad , kon niet liggen zitten lopen , bleeeehhggg , kon me draai niet vinden werd doodziek van mezelf …

Hier ook helemaal geen voortekens, mn vliezen braken gewoon op een gegeven moment…

hallo,

ik had bij mn dochtertje pijn bij t plassen en poepen.Vk dacht een blaasontsteking,urie laten testen bij ha.Assistente zei:meis je weeen zijn begonnen!

Wauw Sunce, dat is gaaf! En hoe wasje bevalling? Net zo pijnvrij?

Als antwoord op je vraag hoe je weet of je kind snel komt, kan ik alleen maar toevoegen: je termijn.

Je weet dat het nu geen 2 maanden meer kan duren.

Flauwhe. Het is echt afwachten en als ik je mag adviseren, dan zeg ik je vooral bezig te blijven. Wanneer je echt gaat wachten duurt het afschuwelijk lang!

hahha pijnvrij,was dat maar waar…

hahaha bij mij word mijn broertje ziek :lol: :lol: :lol:

echt hoor…

toen ik van Dave zwanger was… werd hij ziek de dag voor Dave geboren werd…

en waarrempel 10 dec kwam mijn broertje ziek thuis… 11 dec is Jade geboren…

in de tussentijd is hij niet ziek geweest…

De dag ervoor was ik bloedchagrijnig. Ik dacht dat t kind nooit meer zou komen. Ik moest zelfs apart gaan zitten omdat ik bang was de sfeer overal te verpesten :lol: .

Die avond begonnen de weeen.

Veel succes :thumbup:

Bij Senna had ik op een gegeven moment zoiets van: zak in een gat allemaal, maar ik blijf HIER in het hoekje van de bank zitten wáchten tot ze komt. Ik was er zooo klaar mee. Toch mezelf onder mijn billen geschopt. De volgende ochtend werd ik met weeën wakker…