hoe is het weer

Hier regent het :?

@Gab wrote:

zooo noodweer is het hier…

:pray:

echt donker, hagel regen, en onweer…

Hier net dus ook weer! :shifty:

@Gab wrote:

kuch

mijn voorzijde van mijn huis:

het is nu weer licht, en het regent bijna niet meer…

:shock: :shock: :shock: :shock:

die paar druppen die wij hebben gehad kunnen hier niet tegen op.

zo donker zag het er in het begin uit, daarna was het net nacht…

Hier is het best lekker weer eigenlijk :shifty:

nog even ja Vicky :wink:

Eindelijk droog en ik zie wat blauw in de lucht

zoals bij gab ziet het er hier voor ook uit… het was net zooo donker, echt niet normaal!

op weg van voordeur naar de auto was ik al doorweekt, maar goed, wilde wel op tijd zijn voo mijn meissie op te halen. Echter de hele straat stond blank! kon net 10 km/uur rijden… :shock:

nu is het weer wat lichter, het onweer lijkt gestopt, maar het regent nog altijd behoorlijk. lijkt wel hagel zelfs…

dus sophie en ik hebben onze plannen gewijxigt, en ipv dat we met mijn zus naar de speeltuin zouden gaan, hangen we nu op de bank

Nou, als buienradar klopt, dan komt er in Glanerbrug ook niks ergs aan hoor… klein beetje regen…

kids opgehaald en zitten nu een tosti te eten. kwart voor 1 moeten we terug en dan komt er weer een bui aan :?

we krijgen nog meer onweer :thumbdown:

dit wat dus om 12.00 vanmiddag

@Gab wrote:

we krijgen nog meer onweer :thumbdown:

dit wat dus om 12.00 vanmiddag

dit hadden wij iets eerder inderdaad. denk rond 11.00

maar hoe zie je dat er nog meer komt? k snap niet zoveel van buienradar… :oops:

Hier in Dronten regent en onweert het…JAKKES!!!

Ah buienradar is al veranderd… het wordt hier opeens heeeeel donker… spannend :wink:

Kids weer naar school gebracht en weer een plensbui gehad; zeiknat geworden…

Had me erop voorbereid: kniebroek aan, teva’s, regenjas en plu. Thuis lag een handdoek klaar 8)

Kids wel droog op school gekregen, HAHAA! :twisted:

@ Gab, ja idd zoals die foto’s van jou. Zo was het hier ook. Echt pikkedonker, heel vreemd. Maar hoeveel zitten wij hemelsbreed uit elkaar? Paar km?

Hub heeft cursus in het evoluon, zit nog dichter bij jou :wink:

Hier is het inmiddels weer licht :thumbup:

volgens mij waait het hier wel over… beetje regen en beetje gerommel in de lucht…

ikke wil onweer :slight_smile: :mrgreen:

Hier was het om 12:10 ook even nacht! Jeetje zeg, wat een regen en onweer. Lang geleden dat het zo slecht was!

Het ia hier nog steeds donker en regen. Hier tussen de rivieren blijft het omweer lekker hangen… en als ik ergens bang voor ben dan is het wel onweer. Waar blijft de zomer? Zullen we dan weer een mooi najaar krijgen?