Waar wonen jullie? Het is hier donker, grijs en nat. Moet zelfs licht aan doen.
kwakje, dat was hier vanmorgen zo… woon in de buurt van eindhoven.
schreef ik een half uur geleden nog dat het zonnetje er was, is het nu pikdonker… heb in huis alle lampen aan, en ben een beetje angstig voor het feit dat ik er dadelijk door moet… wel met de auto, dat scheelt, maar zou ergens op bezoek gaan en dat is toch een half uurtje rijden…
de wind raast om het huis, en het lijkt wel avond zo donker is het…
Ik heb mijn was maar snel binnenghaald…
en ik moet zo naar de fysio…
Daaaag zonnetje :naughty:
Hier onweer en heb al paar keer flitsen gezien… het komt er met bakken uit :?
en ik moet nog weg grrrrrrrr :evil:
Vanochtend wakker geworden met regen. Toen de kinderen op school gebracht en gelijk ging het onweren en dat doet het nu nog. Ik word zo zout van al die regen… bah!
ik ben net op tijd in huis… was even met de fiets naar de markt en de winkel… ben nog geen stap binnen of het begint toch te regenen…
Het is hier even heel eng; stikdonker, begint heel hard teregenen en te waaien :? Het onweert knetterhard en ik moet zo de kids ophalen uit school Oh, ik heb niet gauw schrik, maar nu… :?
hier is het net herfst… donker, flink aan het waaien en al de hele morgen aan het regenen en onweren. En ik moet ook zometeen de kinderen van school gaan halen, lopend (45min) en dan tijd doden tot de oudsten ook vrij zijn. Ik was van plan om dan naar het winkelcentrum te wandelen, boodschappen te doen en weer terug naar school, maar met dit weer
tuin en strateb staan blank
Ze zullen de kindjes toch wel even binnen houden op school? (en snappen dat de mama’s niet door dit noodweer gaan?)
zooo noodweer is het hier…
echt donker, hagel regen, en onweer…
hoe nu met de scholen ?? jeetje :shock:
gelukkig blijven ze bij mij op school…
@crien wrote:
tuin en strateb staan blank
Ze zullen de kindjes toch wel even binnen houden op school? (en snappen dat de mama’s niet door dit noodweer gaan?)
dat was mijn vraag ook, moet eigenlijk een vriendinetje ophalen
maar heel mijn zolder staat blank
het zit hier recht boven nu. flits eb donder meteen na elkaar. Kat vloog tegen het plafond van schrik (zit nu onder de bank) (en ik ook bijna :silenced: )
Oh Gab bij jou ook? Ja zal wel :doh: (ik sch**t hier 7 kleuren str*nt :silenced: )
Jouw zolder weer? Ah nee toch?!
de straat mega blank,
zelfs de telefoon ligt eruit…
zo donker en zo snel nog nooit in mijn leven meegemaakt…
kan nog eens niet de school bellen nu… :thumbdown:
IK heb alle stekkers eruit getrokken waar ik bij kon, laptop op batterij. telefoon ga ik ook proberen… doet het wel, gelukkig.
durf echt niet naar buiten nu, hoor (om de kids te halen) wacht nog even
het is donker hier en onweer(limburg)
kuch
mijn voorzijde van mijn huis:
het is nu weer licht, en het regent bijna niet meer…
Als alles van de laatste 24 u vanuit België naar Nederland komt; wel dames: dan is het nog niet voorbij !!! :?
Gisteren in de vooravond: onweer/hevige regen.
Vannacht half één: vreselijk erg geonweerd.
deze ochtend half 8: opnieuw een zware bui met alles op en aan en zelfs kanjers van hagelbollen.
Rond 10 u: alweer bingo.
Nu ietsjes opklaringen…
Mijn vader belde daarstraks, we wonen een 40 km uit elkaar. De gemeente waar wij wonen werd in het Nieuws op de radio gemeld als zeer hevig. Hij was ongerust… (erg lief toch hé).
In de regio (straal 10-15 km) zijn al vier woningbranden geweest vannacht en deze ochtend door blikseminslag ! :o :shock:
Ik duim dat niet alles richting Nederland komt hoor !
liefs
Gerda
Gab, ziet er ook heavy uit, meis !
:hug:
Gerda