hoe is het weer

hier bewolkt en wat regen wel erg benauwd(limburg)

@Bella wrote:

Hier in toenemende mate bewolkt en benauwd (Zeist) ik verwacht wel een flinke (onweers) bui ergens in de loop van deze dag.

volgens weeronline krijgen we rond half 5 een buitje.

hier begint het nu te betrekken, wel nog droog en al.

Maarre Gab, denk inderdaad dat dit weer richting jullie dadelijk gaat komen?!

Buienradar klopt niet, geeft aan dat het hier flink regent. Maar tis echt droog hoor!

hier nu erg bewolkt en heel drukkend

Ik lag heerlijk te slapen toen er onweer was rond 14 uur.

Net gewandeld met onze grote man, maar het is erg drukkend buiten…

hier is alles weer bijgetrokken, en echt stik heet

het is nu lekker buiten[/code]

Het zonnetje schijnt en de lucht is heerlijk blauw!

gisteren was het hier de hele dag droog geen buitje gezien of gehoort en vandaag schijnt het zonnetje weer fijn dus ga er zo weer lekker op uit met djessy

Gisteren ook geen regen gehad. Vandaag ook een heerlijke dag de zon schijnt al :smiley:

Hier regent het al de hele dag… bah… (midden Limburg)

en hier is het gewoon droog! En Fai en ik zitten niet heel ver van elkaar af, wij het Noorden dus van Limboland :mrgreen:

@Cin. wrote:

en hier is het gewoon droog! En Fai en ik zitten niet heel ver van elkaar af, wij het Noorden dus van Limboland :mrgreen:

Zometeen niet meer hoor :stuck_out_tongue: :o

hier regent het al de hele dag idd…

en nog best hard ook…

echt een dag om binnen te blijven :zzz:

hier regent het al de hele dag idd…

en nog best hard ook…

echt een dag om binnen te blijven :zzz:

Hier in Friesland begint het bewolkt te worden. De hele dag gewoon heerlijk zonnig weer gehad :dance:

hier in het zuiden van limburg is het op het moment droog, maar het heeft veel geregent vanmorgen, het zonnetje komt nu heel voorzichtig door :thumbup:

Cin… :inlove:

Om een uur of 3 vanmiddag begon t ineens op te klaren… nu veel veel veel zon… regen gestopt… lekkerrrrrrrrr, kids na de eerste schooldag meteen weer naar buiten gegooid… :mrgreen:

Hier de hele dag al zon met ietwat bewolking, verder wel heerlijk weer, temp. is iets gedaald sinds vanochtend.

hier is het enorm benauwd en plakkerig… pfff