hoe is het weer

@knipoogje1983 wrote:

hier is het ook flink noodweer…

denk nu vanaf 17.00 fline regen, en onweer. Ben benieuwd waar, maar aan de k nallen te horen is hij erg dichtbij ingeschoten…

Nu de gordijnen maar dicht gedaan, de kaarsjes aan en het lijkt warempel wel herfst.

Wij hebben de afgelopen twee weken gekampeerd op camping De Paal. We zouden eigenlijk vandaag de tent inpakken en naar huis rijden, maar hebben dat toch gisteren al gedaan. Het meisje bij de receptie zei dat het vandaag ook nog heel mooi zou blijven, maar de weersverwachting gaf aan dat het wel zou gaan regenen. En een natte tent inpakken zagen wij niet zitten. Ik ben heeeeeeeel blij dat we gisteren al zijn vertrokken!

Hier in Almere heeft het wel geregend, maar geen noodweer. Zon ook nog even gezien.

@Wijnanda wrote:

@knipoogje1983 wrote:
hier is het ook flink noodweer…

denk nu vanaf 17.00 fline regen, en onweer. Ben benieuwd waar, maar aan de k nallen te horen is hij erg dichtbij ingeschoten…

Nu de gordijnen maar dicht gedaan, de kaarsjes aan en het lijkt warempel wel herfst.

Wij hebben de afgelopen twee weken gekampeerd op camping De Paal. We zouden eigenlijk vandaag de tent inpakken en naar huis rijden, maar hebben dat toch gisteren al gedaan. Het meisje bij de receptie zei dat het vandaag ook nog heel mooi zou blijven, maar de weersverwachting gaf aan dat het wel zou gaan regenen. En een natte tent inpakken zagen wij niet zitten. Ik ben heeeeeeeel blij dat we gisteren al zijn vertrokken!

Hier in Almere heeft het wel geregend, maar geen noodweer. Zon ook nog even gezien.

ben daar inderdaad maar blij mee, want het is hier doorgegaan tot half 9 s avonds, en vannacht is het wee even behoorlijk heftig geweest.

was het leuk op de paal? had dat maar gezegt :slight_smile: ik ben er van de week nog geweest met sophie, op de biebelebontse berg. :slight_smile:

moet nooit meer opschrijven: mijn kids slapen er doorheen.

Levi is toch tot 2x toe wakker geworden, bang: Levi had geschrikt :wink:

Dus hij heeft 1x beneden gezeten, en gekeken naar buiten: nu kan V & L niet zwemmen (hihihi waar je maar aan denkt met dat weer, dan denk je aan je neef en nicht).

Laterna ook weer bij ons in bed gezeten, omdat “wolken doen botsen”.

Maar ging ook wel enorm te keer :shifty:

het is fiks aan onweren

vindt het maar akelig

het is erg broerig

waar woon je dan?

Hier is het bewolkt we willen zo even me de kleine na het bos als hij wakker is :roll:

Hier is het warm, blauw en een lekker zonnetje :slight_smile:

steenwijk maar het is alweer voorbij

klaart alweer op

@dragon wrote:

Hier is het warm, blauw en een lekker zonnetje :slight_smile:

wil ik ook

warm, mooie blauwe lucht en een te warme zon!

Ik zit dus binnen te schuilen :lol: 8)

heel warm…

en zo te zien op buienrader blijft het lekker onbewolkt vandaag…

vanmorgen hier flinke buien gehad…

stuur maar hier heen dan

oooh in snak naar zon!na een flinke bui dus klets nat op de fiets!! en net weer een gigantische bui!! Volgens mij klaart het nu eindelik op!

@Gab wrote:

heel warm…

mmm wij wilde vanmiddag op de fiets naar mijn oma, maar volgens buienrader kunnen we dus beter met de auto gaan helaas…

en carlo had het erover dat er code oranje afgegeven is. al heb ik daar niets over gelezen nog niet

Het is hier bewolkt soms komt de zon door maar het is wel warm.

Ik zie voorlopig ook geen buien deze kant op komen op buienradar :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

@Gab wrote:
heel warm…

mmm wij wilde vanmiddag op de fiets naar mijn oma, maar volgens buienrader kunnen we dus beter met de auto gaan helaas…

en carlo had het erover dat er code oranje afgegeven is. al heb ik daar niets over gelezen nog niet

Klopt! Voor hier dus ook blijkbaar, lees het nu op de knmi site.

Vooral voor eind van de middag dus weer.

Hopelijk niet zo heftig als laatst :pray:

Hier (= Assen) regent en hagelt het nu. Ook onweert het behoorlijk (gelukkig niet te dichtbij, ben namelijk behoorlijk bang voor onweer… :shifty: ).

Hier vanochtend heel ff wat harde spetters wel met zon. Net werd het even heel donker, wel gerommel, maar geen regen. Het is hier echt vies warm.

dan ga ik maar snel het badje leeg laten lopen,

en de tuinkussens binnen halen…

ik dacht dat brabant het al gehad heeft :think:

hier heeeeeeeeeeeeel mooi weer nu

Hier in toenemende mate bewolkt en benauwd (Zeist) ik verwacht wel een flinke (onweers) bui ergens in de loop van deze dag.