level 9 completed (met dank aan een hele ronde vragen over afrikaanse landen)! verslavend spel :evil:
2270 puntjes verwijderd van level 11
Vonden jullie het ook zo lastig om precies te mikken?
ja, gelukkig vindt ie 1000 km ervan af al very very nice! Zeker in europa is dat nogal uh ruim.
en ik heb ontdekt bij level 10 geloof ik, dat ik als ik iets echt niet weet te plaatsen, ik ergens rond de dominicaanse republiek moet klikken, negen van de tien keer zit ik dan warm
mooie avatar sonne!
@fiep klophout wrote:
en ik heb ontdekt bij level 10 geloof ik, dat ik als ik iets echt niet weet te plaatsen, ik ergens rond de dominicaanse republiek moet klikken, negen van de tien keer zit ik dan warmEcht, hm dat is mij dan weer niet opgevallen.
Soms leek mijn klik er ook vlak naast te zitten en dan bleek het alsnog een verschil van ruim 500 km te zijn.
Ik heb trouwens wel een paar keer in een deuk gelegen om mezelf omdat ik sommige plaatsen in een totaal verkeerd werelddeel plaatste :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
mooie avatar sonne!Dank je! (maar hij kan toch niet helemaal tippen aan jouw prachtige mannetje
@Sonne wrote:
Ik heb trouwens wel een paar keer in een deuk gelegen om mezelf omdat ik sommige plaatsen in een totaal verkeerd werelddeel plaatste :mrgreen:
jahaaaa, ze maken er zo'n cirkeltje omheen he, en dan soms is dat cirkeltje net zo groot als de hele aarde :mrgreen:
ik heb mijn collega's er nu ook aan gekregen. dus dikke pret hier!
@fiep klophout wrote:
@Sonne wrote::mrgreen: :mrgreen:
jahaaaa, ze maken er zo'n cirkeltje omheen he, en dan soms is dat cirkeltje net zo groot als de hele aarde :mrgreen:
tja de hele wereld is één grote familie, dus je kunt het nog als werk-gerelateerd-vermaak verkopen ook
@Sonne wrote:
@fiep klophout wrote:@Sonne wrote::mrgreen: :mrgreen:
tja de hele wereld is één grote familie, dus je kunt het nog als werk-gerelateerd-vermaak verkopen ook
scherp!! :mrgreen:
(ennuh, ik heb level 11 gehaald!!! Met dank aan mijn kennis over afrika, dat wordt toch gezien als een van de moeilijkste dingen, en dan heeft die kaart van afrika op mijn wc enorm veel voordelen (ik ken ook alle verjaardagen van de vrienden en familie van mijn ouders om de zelfde reden uit mijn hoofd, maar daar koop je toch veel minder mee op deze wereld...)
Whahooo Fiep onze topo-topper!
Nee misschien koop je er niks voor maar je kweekt vast veel good will als je iedereen feliciteert.
Ik ga trouwens steeds de mist in met de Guinnea’s. Er is er 1 in Zuid-Amerika, 1 in Afrika en 1 in Azie…
@Sonne wrote:
Whahooo Fiep onze topo-topper!
Nee misschien koop je er niks voor maar je kweekt vast veel good will als je iedereen feliciteert.
jammer alleen dat ik aangezichtsblind ben en ook nog dat ik die familie nooit zie. maar als ik ze dus toevallig wel zie, dan loop ik er straal voorbij. dat schiet natuurlijk niet op met feliciteren. :eh:
@fiep klophout wrote:
@Sonne wrote:Of je moet iedereen op straat continue feliciteren :lol:Whahooo Fiep onze topo-topper!
jammer alleen dat ik aangezichtsblind ben en ook nog dat ik die familie nooit zie. maar als ik ze dus toevallig wel zie, dan loop ik er straal voorbij. dat schiet natuurlijk niet op met feliciteren. :eh:
Blijven hangen in level 11, maar das niet slecht voor een eerste poging :mrgreen:
Ga maar een poging doen 'm uit te spelen
edit: :? Kom echt niet verder, maar ga nu echt stoppen, tis verslavend :lol:
lvl 10
level 12 :dance:
@issie wrote:
level 12 :dance:jeetje knap hoor, dan heb je um uitgespeeld toch?
ik blijf maar hangen op level 11, al die eilanden gaan er bij mij gewoon met geen mogelijkheid in :?
Wat een gaaf spel. Alhoewel; ik blijf hangen op level 7 ,maar dat is dan ook pas mijn eerste poging!
Schaam me diep met mijn 10-jaar reiswereld-ervaring. :oops:
Tjeez ronde 11 fiep :shock:
Level 9… 8)
verslavend :?
1e x level5, 22264 punten.
zat met a’dam er 25 km vanaf, bij cambodja iets van 17000 :mrgreen: hele verkeerde kant van de wereld aangeklikt :mrgreen:
Level 10 en score 379.215 :shock: :shock: :shock:
Maar wij zijn (waren) ook echte wereldreizigers!!
Volgende poging…
355205 LEVEL 10 8) Ik ga je verslaan Annemarie