Hoe begon het??

Bij de eerste begon het met weeen. Vliezen zijn gebroken door vk bij 8 cm.

Bij de tweede ben ik ingeleid. Dit begon met vliezen breken door gyn in combi met infuus. (en daarvoor nog vaginale tabletten)

Bij de eerste met het breken van de vliezen

En bij de tweeling ben ik ingeleid dat begon met het breken van de vliezen en daarna een infuus.

aangezien het je 2e is heb ik gestemd voor hoe het hier met de 2e is begonnen en dat was met het breken van de vliezen.

Bij de beide heren begon het met weeen (bij Ruben eigenlijk met het verliezen van de slijmprop, heb ik bij de andere 2 niks van gemerkt).

ik lag s avonds op de bank en toen ik op stond om even naar de wc te gaan… voelde ik PATS! en verloor meteen liters vruchtwater…

bij mij begon het dus met het breken van mn vliezen… ik voelde eigenlijk ook direct krampjes maar na 2uur zetten de weeen echt goed door…tussen de weeen zat vanaf het begin tot het eind 3a4 minuten das wel een beetje vreemd volgens mij :think:

Hier begon het ook met een heel klein beetje vruchtwaterverlies. Of het was een hoge vliesscheur, of haar hoofdje werkte prima als stop. De weeen begonnen pas 7 uur later en daarna duurde het nog zo’n 8 uur voordat ze op mijn buik lag :inlove:

Ik begon met gebroken vliezen, maar omdat er daarna niks meer gebeurde ben ik na 48 uur ingeleid met infuus.

Liefs Suzanne

1ste begon ik met weeen maar ik bleef steken met de centimeters dus ben ingeleid.

2de gebroken vliezen maar de weeen waren heel onregelmatig en alleen s’nachts dus weer ingeleid.

en de 3de na een hele week voorweeen ben ik gestript en toen zette de weeen goed door en 6 uur later was ze er :smiley:

@enidan23 wrote:

…tussen de weeen zat vanaf het begin tot het eind 3a4 minuten das wel een beetje vreemd volgens mij :think:

was bij mij ook zo, en dan ook nog zonder ook maar 1 wee gehad te hebben al direct 4cm gescoord :thumbup:

En bij Jelmer had ik 3 of 4 gewone weeen en vanaf dat moment zo ongeveer een wee van een uur en toen was ie er :mrgreen:

Nou hier dus weer met weeën begonnen, vliezen zijn gebroken door de VK toen ik 9 cm ontsluiting had :mrgreen:

Tot 42w3 dgn gebeurde er helemaal niks :roll:

Niet eens een krampje. 's Avonds opeens wat bloedverlies en krampjes

(heel mild).

De volgende dag met spoedkeizersnee bevallen.

Ik ben ingeleid met precies 42 weken. Ik bleek wel al 3cm ontsluiting te hebben maar daar heb ik niets van gemerkt.

Het begon op woensdagmorgen met gebroken vliezen. Wel iets weeen gehad maar niet genoeg om in zkh te blijven. `S nacht weer weeen gekregen en dus weer naar zkh. Weeen schoten niet echt op en ontsluiting ook niet. Zelfs na infuus bleef situatie hetzelfde. Eind van de middag wel volledige ontsluiting. Persweeen kwamen niet en anderhalf uur op eigen kracht geperst. ´s avonds op OK eerst geprobeerd met vacuum maar uiteindelijk om 22.06 uur geboren via ks

Twee keer begonnen met weeën, vliezen zijn de eerste door vk gebroken toen ik (bijna) volledige ontsluiting had. De tweede keer zijn ze spontaan gebroken en kreeg ik meteen daarna persdrang…

Bij mijn eerste begon de bevalling met het breken van de vliezen, bij mijn 2de en 3de met weeën.