Hoe begon het??

Mijn vliezen braken met 36w2d. Daarna had ik nergens last van, alleen steeds veel vruchtwaterverlies. Pas zo’n 24 uren later begonnen mijn weeën en dat was ook meteen een storm en het echte werk. Lianne is 2,5 uur later geboren.

Bij alle 3 met gebroken vliezen :slight_smile:

Oh ja en bij de 1e 2 werden ze dan ook binnen 6 uur geboren :mrgreen:

Suus lag dwars en kwam met een KS ter wereld.

3,5 uur na het breken van de vliezen

ik ben met 42 weken ingeleid

Het begon bij mij 's nachts met weeën.

De vliezen braken spontaan, maar toen was ik gelukkig al in het ziekenhuis :wink:

Sterkte met de laatste loodjes!

hier begon het met weeen (die ik in eerste instantie niet eens herkende, moest alleen zo vaak voor een grote boodschap :shifty: ). Dat was om half 1 begonnen en om kwart over 7 braken mn vliezen spontaan en ben ik heeeerlijk ontspannen thuis bevallen van mn prachtmeid! Alles bij elkaar nog geen 12 uur dus best netjes voor een eerste! :mrgreen:

Bij mij braken mijn vliezen om 06:00 uur en om 07:30 uur kwamen de weeën pas :mrgreen:

Na 2 dagen van weeen zijn de vliezen gebroken. Ze wouden een elektrode op zijn hoofdje plaatsen.

En nu wachten gewoon af. :pray:

Bij de eerste met het breken van de vliezen, bij de tweede met weeen en bij de derde ook met weeen.

hier bij beide begonnen met weeën, bij Viènne heeft de vk tijdens persen de vliezen gebroken.

En bij Boaz zijn de vliezen tijdens persen spontaan gebroken.

Hier 2x met weeën en de laatste keer met het breken van de vliezen. Dat laatste vond ik echt geweldig! :smiley: (scheelde wel dat ik net op tijd boven de wc pot hing :mrgreen: )

Heb trouwens wel altijd vanaf dat de vliezen gebroken zijn een enorme weeënstorm.

Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan.

Ik kan je poll écht niet invullen.

lees maar :lol:

Heb vier kids.

De eerste begon met het breken van de vliezen, direct gevolgd door weeën (en 3 u later was ze er !) Héél vlot dus voor een eerste kind.

De tweede en derde zijn ingeleid wegens overtijd. Weeënstorm was het result na het inbrengen van een vaginale zetpil !

Geteld vanaf de allereerste wee had ik na 47 min Tineke in de armen. :shock:

Bij Maaike vanaf de eerste wee 34 minuten !!! :shock: :shock:

Bij Michaël had ik weeën. de vliezen werden gebroken, niet spontaan.

Ook erg snelle bevalling.

Ik heb dus van elk van je poll minstens ééntje !!

Vandaar dat ik niet kan kiezen…

veel succes met de naderende Grote Dag !!!

liefs

Gerda

Lag met een zw vergiftiging in het zh,werd daar met 38 weken ingeleid.

12 uur erna braken de vliezen en begonnen de (rug) weeen.

Helaas bleek ik een te nauw bekken te hebben,dus werd het alsnog een spoed ks.

ik had een kleine scheurtje in mijn buikvlies boven in mijn buik ik verloor dus steeds een heel klein beetje vruchtwater.Daarna begonnen langzaam de weeen na het toucheren werden de weeen veel erger en in het ziekenhuis zijn mijn vliezen nogmaals gebroken.

Toen kreeg ik ook meteen pers weeen na 2 uur persen is ze gehaald met de vacuumpomp.

Bij mij braken eerst de vliezen en daarna kwamen ook gelijk de weeen op gang

Bij mij begon het met de slijmprop…bij R in delen bij C in 1x.

Toen brak mijn water…bij R kreeg ik 6 uur later pas weeen bij C een klein uurtje later wat weeen en even daarna een baby :shock:

hier begon het met weeen m’n vliezen zijn pas op het allerlaatste moment gebroken (ze konden de vliezen niet breken omdat het te strak op Luna d’r hoofdje zat)

Bij mij begon de bevalling alledrie de keren anders. :smiley:

Bij Thom braken de vliezen, weeënstorm en uiteindelijk de vaccuümpomp, na 8 uurtjes was hij er.

Bij Max verloor ik 's middags de slijmprop, rond een uurtje of 7 lichte weeën, rond half 9 serieus en twee uur later was hij er.

Bij Fleur kreeg ik weeën rond 2 uur 's nachts, om 3 uur serieus en om 4 uur was ze er.

:inlove:

Bij Mik begon het met het breken van mijn vliezen (heb ik ook gestemd) en bij Tes met weeën.

In de ochtend veroor ik de slijmprop.

S nachts tegen 2en werd ik wakker van wat nattigheid… het druppelde langs mn benen toen ik naar de toilet ging. Daar begonnen ook de weeen.

Later bleek dat mijn vliiezen maar een beetje waren gescheurd en dus maar bleef druppelen.

Om kwart over 10 persdrang en om 11.10 uur was Demi er :inlove:

Gek, nu ik dit aan het opschrijven ben heb ik bst wel zin in de bevalling! Niet in al die pijn, maar wel in het speciale gevoel en dat d ekleine er aan zit te komen :inlove: