Mooi zeg!!!
Gefeliciteerd. :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: super!!!
:inlove: :dance: :-*
@Marietje wrote:
Aaahhh Noortje, geweldig!! Ik dacht al: de zon begint hier te schijnen…maar het is Noortje die zit te stralen :mrgreen:
Genietse meid en je hebt echt een mooi beebje in je buik als ik de foto zo zie :inlove: :-*
:lol: :lol: :lol: :lol:
@Kay30 wrote:
Joepie!! :inlove: :thumbup: :dance: :mrgreen: Helemaal super!
Geniet! over 31 weken heb je een klein beebietje in je armen! :inlove:
En waarschijnlijk ook al 2 weekjes eerder…
:dance: :dance: :dance: :inlove:
@NoortjeP wrote:
@Kay30 wrote:Joepie!! :inlove: :thumbup: :dance: :mrgreen: Helemaal super!
Geniet! over 31 weken heb je een klein beebietje in je armen! :inlove:
En waarschijnlijk ook al 2 weekjes eerder…
Hoezo dan? Is er sprake van dat je ingeleid zult worden, of weet je al dat het een ks gaat worden? Niet dat het erg is hoor, 2 weekjes eerder… :inlove:
Wauwwwwwwwwwwwww oh wat heerlijk
gefeliciteerd met de mooie echo.
geniet van het wonder in je buik
Nog steeds niet te geloven als ik dit topic lees :inlove: …en je banner… kan ik de hele dag naar kijken (aangezien ik niet naar jou kan kijken… :wall: )…geweldig :inlove: .
Op naar een goede echo deze week en dan op naar de 20 weken, waarna je heerlijk kan gaan genieten :inlove: :dance: .
Mag je weer vroeg voor de echo?
:dance: :inlove: ooh meis zo lekker he!!
Geweldig ik hoop ook snel weer zo’n mooie banner te maken, maareh ik ben druk bezig mijn man bezig te houden om tot een goed resultaat te komen :silenced: :lol:
:-*
:-* :-* :-
Jullie zijn lief…
Ja, Jo, ik mag woensdag om half 10 geloof ik… (even kijken…)Nee toch niet… om 10.50uur! Ooooohh, dat duurt langgggg… 8) :mrgreen:
Ik vind de tijd zo langzaam gaan. Heb het gevoel al weken op 10/11 weken te zitten. Krijg wel weer de kriebels nu. Hoe is het met Noor? Ik wil FOTOOOOOO’s zien. (Liever weer in het echt, maar dat komt binnenkort wel weer een keertje :- )
Eef, :lol: :lol: :lol: , ik duim ook voor je. Nog zo’n mooi brusje als Jorre en Merel… :inlove:
haha Noor, ik snapte al niet waarom je voor mij moest duimen, maar je bedoelt andere Eef :lol:
geweldig mooie echo van je gezien, en je mag woensdag weer! joepie!! :inlove: :inlove: :inlove:
@NoortjeP wrote:
:-* :-* :-
Jullie zijn lief…
Ja, Jo, ik mag woensdag om half 10 geloof ik… (even kijken…)Nee toch niet… om 10.50uur! Ooooohh, dat duurt langgggg… 8) :mrgreen:
Ik vind de tijd zo langzaam gaan. Heb het gevoel al weken op 10/11 weken te zitten. Krijg wel weer de kriebels nu. Hoe is het met Noor? Ik wil FOTOOOOOO’s zien. (Liever weer in het echt, maar dat komt binnenkort wel weer een keertje :- )
Eef, :lol: :lol: :lol: , ik duim ook voor je. Nog zo’n mooi brusje als Jorre en Merel… :inlove:
Pffffffffffffffffffff pas om 10.50…da’s niet goed voor mijn rikketik :lol:
Ach…wat maakt het uit?? Het is toch gewoon goed met dit cadeautje :inlove: …
Ah Eef…zag gisteren al je banner…balen…vertroetel m maar een beetje…en da hup aan het werk :lol: …elke ochtend een eitje…"nee schat alleen de boxers zonder enige vorm van de Zeeman zijn gewassen, ik snap er ook niks van :mrgreen: ".
Geen drank de week ervoor :naughty: …komt goed…
spannend meis gaan we beide voor een prachtig hartje op woensdag :mrgreen: :inlove:
@Karin1981 wrote:
spannend meis gaan we beide voor een prachtig hartje op woensdag :mrgreen: :inlove:
komt goed meid! :-
Jo, :- hou je sms maar bij de hand!
Ja, we gaan voor twee kloppende hartjes morgen en voor Eef zsm een mooi ei :inlove: en een goede zwemmert :mrgreen: .
Noortje; mag ik hier melden voordat je thuis bent?
Ja hoor… dat mag! :-
voor Eef d’r ei … :-
Oooeeeh wat lief Noortje dat Jo ons al mag verblijden met ongetwijfeld net zulke mooi nieuws als 2 wkn geleden en 2 wkn daarvoor :inlove: :thumbup: :-*
Jo, jij zit natuurlijk big smilend achter je pc :mrgreen:
Ik duim mee hoor voor Karin, Noortje en Evelien :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Spannend Noortje! Probeer er ook een beetje van te genieten.
Weer even naar het kleintje in je buik spieken :inlove: