Hij wil echt niet in bad

Niet in de tummy, niet in het kleine badje en ook niet met mij in het grote bad. Niet onder de douche.

Hij gaat zich overstrekken, totaal niet ontspannen.

Wassen vind hij gelukkig geen ramp, maar voor mijn gevoel moet ie ook wel eens even lekker in het water. Niet dus he.

Meer babies die hier last van hebben/hadden? Gaat toch wel over hoop ik :think:

(of hij heeft een vruchtwatertrauma 8) )

jeetje wat lijkt me dat een gedoe… :think: ik denk dat je al vanalles hebt geprobeerd…spelende wijs misschien wat druppeltjes water op m laten vallen?of zo sorry ik heb echt geen idee heb er geen ervaring mee en nog nooit van gehoord. douche is wel vaak een ramp maar badje vinden meeste kindjes juist lekker …hihi jouwe dus niet. suc-6 ermee en hoop dat het toch snel gaat lukken.

:-* inge

Sanne ging ook steeds huilen in badje en tummutub. Ze werd heel angstig en paniekerig. Bij ons hielp zo’n ligstoeltje voor in het badje. Met ligstoeltje vond ze het wel ineens leuk. Denk dat het komt doordat ze ondergrond voelde :think: .

En ik vond het ook handiger met :mrgreen: .

knikt heftig

Hier ook zo één die het helemáál niets vond! De eerste foto’s van ‘in bad’ zijn met een schreeuwende en krijsende Leonie. Het was vanaf het uitkleden bal, zo snel mogelijk wassen, aankleden en troosten aan de borst… :wall: Ze ging (en gaat) 1 keer in de 2 dagen in bad, en het heeft lang geduurd voor het beter ging. Wat wél goed ging was samen met papa of mama in bad. Succes!

Hier is he took altijd een geschreeuw en gekrijs en ook Thije kan niet ontspannen en mamma dan ook niet hoor.

Hij gaat twee maal in de week wel in bad om te weken. Voor de rest was ik hem,wat hij ook niks aan vind,maar gaat al met al wat sneller dan badderen.

Geen idee wanneer het hier betert??