Weet je anne-marie,
Ik wilde je even sterkte wensen!
:-*
vertel!!!
Oh nee, een spreidbroek is geen ramp, maar leuk is anders toch?
Hier was er niets aan de hand, we stonden binnen 10 minuten weer buiten. Gelukkig maar. En bij jou ?
Ik krijg de uitslag over 5 dagen, ze hebben me niks gezegd, dus dat zal wel geen goed nieuws zijn :think: :think: :think:
Oh :eh: de arts hier deed de echo met “live verslag”. Ik hoop voor je dat het meevalt en anders zijn ze er gelukkig wel vroeg bij.
Ik hou je in de gaten
Hier was het geen arts die de echo maakte, maar een verpleegkundige (echoscopiste), ze ging er later wel mee naar de radioloog, maar heeft niks gezegd meer verder, alleen dat de uitslag over 5 dagen bij de HA is!
Wel heel fijn voor je Pientje, dat het met Lieve allemaal goed is!!
Welk ziekenhuis was jij trouwens??
@Anne-marie wrote:
Hier was het geen arts die de echo maakte, maar een verpleegkundige (echoscopiste), ze ging er later wel mee naar de radioloog, maar heeft niks gezegd meer verder, alleen dat de uitslag over 5 dagen bij de HA is!
Oh dan verklaart het een hele hoop, die MOGEN namelijk geen uitslag geven. Bij mij was het natuurlijk de arts die het deed. Dus ik zou me nog geen “extra” zorgen maken dan.
Ik was in Het Amphia in Oosterhout, daar kon ik binnen 1 dag nog terecht, in Breda duurde het nog 2 weken.
@Anne-marie wrote:
Wel heel fijn voor je Pientje, dat het met Lieve allemaal goed is!!
Ja gelukkig wel. Ze had wel een iets stijver heupje, maar dat kwam doordat ze heel erg een voorkeur heeft om op de andere zijkant te liggen. Lieve ligt niet graag op haar rug, maar op haar zij namelijk. De tegenovergestelde kant was dus gewoon iets stijver. Ik moet haar dus gewoon wat meer stimuleren om ook op de andere kant te liggen. Of IK moet haar ookwat meer op de andere kant leggen Als ik haar op haar rug leg, draaot ze zelf snel naar haar “voorkeurskant”.
Ik zag namelijk dat je ook uit NB kwam, en dacht dat je misschien ook in Den Bosch was geweest, was dan wel heel toevallig!
Breda ligt ook in NB
Ja weet ik!! Brabant is groot
Ja, je snapt niet dat mensen er buiten willen wonen he :mrgreen:
Brabant? woar leg da dan? Hier een heuse achterhoeker, zou nie in t brabanse wille wonen!
:mrgreen:
Maar goed, Radiologen en echoscopisten mogen idd niets zeggen, daar hebben ze niet voor geleerd… Dus ik zou me nog geen zorgen maken hoor! Niet druk maken en eerst genieten van het prachtige weer!
Ron
Toen ik een echo moest maken bij Britt werd er wel gezegt dat ze iets zagen. Toen werd er een foto gemaakt (gelijk) en daarna gelijk naar de orthopeed. En daar werd vertelt dat ze een spreidbroek moest en zag ik de foto’s. Dus ik weet nu ook niet wat dit betekent.
suc6
anita
Met Sem was alles goed, op de echo was geen aanwijzing te vinden voor heupdysplasie, of andere heupafwijkingen.
:dance: :dance:
Oooh wat fijn zeg ! Gelukkig maar. Beter keer extra gecontroleerd dan dat ze niets opgemerkt zouden hebben :thumbup:
@Anne-marie wrote:
Met Sem was alles goed, op de echo was geen aanwijzing te vinden voor heupdysplasie, of andere heupafwijkingen.
:dance: :dance:
Kijk, weer een zorg minder, lekker toch?