Het vreemste, foutste en/of gekste boekexemplaar..

Echt voor een meisje dat boek hoor! :mrgreen:



Hoewel…



Misschien verklaard t daarom dat ik eerder altijd zo’n ‘succes’ in de liefde had!! Whaha!

Woehahaha Anne ! ROFL (Rolling over the floor laughing :wink: )



Hihi, ik ben nu wel nieuwsgierig naar het boek hoor :smiley:

@fiep klophout wrote:

Maak je jeugd tot een succes hier met stip op 1. Een rood boekje uitgegeven door watchtower in 1976, heb het ooit op een rommelmarkt gekocht. Er stana ontzettend nuttige dingen in…



“vermijd dus, voor je eigen bescherming en in het belang van een gelukkig e toekomst, situaites die de gelegenheid tot hartstochtelijke liefkozing bieden. Eenzame plekjes en duisternis zullen je niet helpen je verkering eerbaar te houden. (…) Er zijn echter vele mogelijkheden zich op een eerbare wijze te vermaken, zoals bijvoorbeeld schaatsenrijden, tennisen, of doordat men samen in een restaurant gaat eten, een museum bezoekt of bezienwaardigheden bezichtigt.”





en uit het hoofdstuk masturbatie en homoseksualiteit:



“De meeste artsen beweren dat zo nu en dan masturberen onschadelijk voor het lichaam is. (…) Artsen en psychiaters zijn echter onvolmaakte mensen, die onderhevig zijn en dwaling, en hun opvattingen wijzigen.”



“Wil je je meestentijds seksueel geprikkeld voelen, waardoor je in de gewoonte vervalt te masturberen of misshcien zelfs een homoseksueel wordt? Dan behoef je je gedachten alleen maar stil te laten staan bij seksuele dingen. Als je echter neit wil dat een dergelijke seksuele drang je van je levensvreugde berooft en je verhindert dingen te doen die werkelijk de moeite waard zijn, oefen dan zelfbeheersing en richt je geest op andere dingen.”



Je begrijpt, dit boek heeft mijn jeugd tot ene groot succes gemaakt, al is het vast niet op de manier die de watchtower voor ogen had :wink:


Dit is dus een boekje van Jehovah’s Getuigen 8)

Ik herken het gelijk…en Watchtower is van hun…

Het is wél een oude tekst dat zie je ook aan het jaartal maar goed …ja dus…herkenbaar voor mij :mrgreen: