Leuk om te weten dat ik dit van Mark (ega) kreeg. Hij vond het stuk in het engels, heeft het droog vertaald en naar me doorgestuurd. :mrgreen:
Al was ik wel ff :evil: omdat ik een 9 op engels had op school. Dus why translate ? Omdat het in het Nederlands onwijs grappig is op z’n Mark’s :inlove:
Dat “kijk blij” doet 't um he
Hij is echt leuk !! :lol: :lol:
Ik heb ook een keer zo iets gehad om te kijken of je geschikt ben om een hond aan te schaffen. Dat was ook om te lachen…
@Karin2 wrote:
Om te ervaren hoe de nachten zullen zijn, het volgende: van 17:00 – 22:00 uur loop je door de woonkamer, met een zak aardappelen van 5 kilo in je armen. Om 22:00 leg je de zak even weg, zet de wekker op middernacht, en ga je slapen. Om 0:00 sta je op, pak je de zak aardappelen, en loop weer door de woonkamer, tot 1:00 uur. Zet de wekker op 3:00 uur. Aangezien je niet meer in slaap kunt komen, sta je om 2:00 op en schenk je jezelf een borrel in. Ga om 2:45 weer naar bed. Sta om 3:00 op, als de wekker gaat. Zing slaapliedjes in het donker, tot 4:00 uur. Zet je wekker nu op 5:00. Sta op. Maak ontbijt. Herhaal dit gedurende 5 jaar. Kijk blij.
Ik heb bij het hele verhaaltje wat zitten gniffelen maar dit zinnetje.....*proest* ik heb gewoon hardop de slappe lach zitten hebben hier :lol:
Kijk blij hihihihi hoe kom je er op?! :lol:
Whoehaha ik lig hier vlak! :lol: :mrgreen: Vooral die geiten in de supermarkt, briljant! :mrgreen:
Oh deze is echt geweldig!!
Heb dit net maar even geprint voor mijn broertje en schone zus…
Die zien nu (met 18 weken zwangerschap), alles nog zo rooskleurig in…
:mrgreen:
In een woord: geweldig!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: