Het grote TEST topic!!!

Balen Kusje!

Oja, sorry! Maar toch balen zeg!

Zomervlieg, hoe is het?

En alle andere meiden, balen zeg!

Hahahahahaha, jullie halen wel de namen door elkaar!!!

Het is zomervlinder en vliegje…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zomervlieg en zonnevlinder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tsja, meiden, we gaan weer met goede moed verder he! En de rest van de meiden: we wachten weer met spanning!!! :shifty:

Hier ook de :twisted: op bezoek.

Jammer hoor!

Op naar de zesde ronde.

Dan kom ik zonnetje en kusje waarschijnlijk wel weer tegen. Dat is dan tenminste wel weer gezellig

:wink:

Nou meiden, ik ben benieuwd wanneer ik weer een banner aan kan maken en weer mee kan komen delen in de nod-spanning :slight_smile:

Voorlopig gebeurt er hier nog niks en heb ik vanavond weer lekker getraind.

Pe, wel gezellig inderdaad als jullie cycli een beetje gelijk lopen. Zo kan je die spanning een beetje delen :wink:

Pe, balen he…maar idd beter met z’n allen dan alleen… :-*

o…sproetje…ik lees het nu pas…ach wat sonde… :hug: :hug:

hoelang wacht je al? En hoever was je ? Gatsie, echt balen hoor…maar zodra je weer mee kunt (eigenlijk mag je al tellen vanaf dag 1 dat je de bloeding kreeg.Zei de de vk tegen mij ) gaan we er voor meid!!

Ik had het hier waarschijnlijk ook nog niet geschreven.

Weet niet of iedereen het wil lezen, dus zet het wel even in een spoiler…

maandagochtend hadden we de echo. Ik had toen 10 wk 2 dg moeten zijn, maar ik zag al gelijk op het scherm dat het niet goed was. Ik had hier al echo’s bekeken van meiden die rond die tijd hun echo hadden gehad en het is waarschijnlijk met bijna 8 weken gestopt met groeien. Dat was dus een enorme domper. Nu begint het idee langzaam te wennen dat we weer helemaal opnieuw moeten beginnen. Maarja, dan moet mijn lichaam dus nog wel even snappen dat het dit moet gaan afstoten.

Hoop dat het niet gelijk heel heftig komt, bv als ik op mijn werk zit :?

Voel me nog wel erg emotioneel af en toe, maar het gaat met de dag beter gelukkig!

Pe, balen zeg!

Sproetje; Wat erg meis! Dikke knuffel… Hopelijk idd niet op je werk!

Pé dat is idd het enige wat er fijn aan is, dat we weer met een paar meiden in tegelijk in spanning kunnen zitten. Het zou leuk zijn als we dan met allen een positest hebben dan kunnen we met elkaar blijven schrijven.

Sproetje, ik hoop, hoe raar dat ook klinkt, dat je lichaam het snel afstoot. Als je er dan geestelijk ook aan toe bent kan je tenminste verder. :hug:

zonnetje01 en kusje74,

Wat balen en shit, met vol goede moed door naar de volgende ronde.

Bij mij nog niet aan :twisted: :twisted: .

Dus net getest om 07.37 uur.

Hiet komen de foto’s

foto

zomervlinder

NIET GELUKT, sorry

maar 2 prachtige dikke strepen dus, ZWANGER!!!

EDIT: Hierbij de foto’s!!!

OOOOOOOOOOOOOO!!! GEFELICITEERD!!! Gweldig zeg :slight_smile:

Sproetje, veel sterkte meis!

ZOMERVLINDER!!!

Waaaaah!!

Gefeliciteerd!!!

Woehoe!!!

(hoe heb je geprobeerd de foto erop te zetten?

myrthe,

in een nieuw antwoord, en dan via bladeren 1 foto aanklikken en dan foto toevoegen klikken??

zomervlinder

Zomervlinder, gefeliciteerd meid!

Super :dance:

De foto was dan waarschijnlijk te groot van formaat.

Je moet hem dan eerst verkleinen (ik dacht max 800 breed en 600 hoog).

Staat wel ergens bij hulp is onderweg denk ik.

Maar als jij zegt twee dikke strepen, ben je gewoon hartstikke zwanger :inlove:

Sproetje meid, ik vind het echt heel erg vervelend voor jullie… :hug: :hug: :hug: Hoop ook dat je lichaam nu snel actie ondernemen gaat…

Zomervlinder SUPER!!! Ik PB je even mijn email, dan zet ik ze er even voor je op, goed?

Zomervlinder van harte!!! :dance:

En nu proberen te gaan genieten!!!