Dames, ik kon het vanmorgen ook niet laten, zeker met de berichten dat KV zo gevoelig is, maar hartstikke negatief natuurlijk!
Dus, het is of niets, of wel, maar heb uiteraard veel te vroeg getest.
Gebruikte vroeger trouwens altijd CB en idd bij mijn derde was ik dik een week overtijd toen ik pas positief testte. ( en na een Irisch koffee en een glas champagne met oud en nieuw. Was er toen zo van overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn…)
nou ja, heb nog 1 KV test, ga morgen ook nog maar een CB erbij halen. En wachten tot maandag, als ik dat kan.
Voel hier heel af en toe een krampje alsof de :twisted: moeten komen, maar ook steekjes links en rechts. maar zakt ook binnen 30 sec weer weg, verder een zwaar gevoel onder in mijn buik, moet echt enorm vaak naar de wc. Borsten zijn nog soepel en niet gespannen zoals vlak voor een menstruatie, pukkeltjes valt ook mee, evenals vette haren. :think: :think: Oh ja, en mijn rug voel ik een beetje sinds vandaag.
moest toch nog langs het zhuis dus ben even naar de gyn gelopen.
Met mijn voorgeschiedenis mag ik zeker langskomen. 8jan naar dezelfde gyn als ik waar in aug ook ben geweest…
Heb veel rug en buikpijn, ik ben ook verdrietig, waarom mag het steeds niet goed gaan
Heh, San… hoop dat je je met een hoop knuffels wat beter voelt
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ach Smurf ik wou dat ik iets voor je kon doen. Ik gun je zo met heel mijn hart een kindje :-*
Helpt een bosje bloemen een beetje?
Kantjeboord is ook wel wat vroeg he om te testen :naughty: :mrgreen: Nog even een paar daagjes geduld meis :-*
Is het werkelijk goed doorgebroken smurf?
Dan ben ik blij dat je snel naar de gyn mag. Laat hem of haar maar eens uitzoeken wat er nu aan de hand is.
Sterkte meissie. :hug: :hug: :hug: :hug:
Balen smurf! :hug:
Wel gek idd dat je toch een licht lijntje zag. Je zou denken dat er dan toch een zwangerschap was… :think:
Dames, goeiemiddag!
Getest vanochtend… negatief! soms denk ik een licht streepje te zien, maar vind hem niet bijzonder denderend. Ik wacht nog even het weekend af.
Smurf dat is flink balen he?
Zal voor je duimen Chelle! Met welke test had jij hem gedaan?
dankje kantjeboord!
heb hem gedaan met een kv test (2 voor 5,-)
oow balen Chell maar we hebben nog hoop!
ik denk dat ik eerdaags maar weer een testje doe …
oooow spannend meis :mrgreen:
wanneer denk je ongeveer? ben niet nieuwschierig
en ja ik blijf ook hopen… :evil: is er nog niet, dus alleen maar goed!
wou eigenlijk zometeen nog ff naar de supermarkt eentje halen …
we houden iedereen wel in spanning he incl onszelf
He het is vrijdag en nog geen positieve test! :o
Ik duim hoor! :thumbup:
@ladieX wrote:
wou eigenlijk zometeen nog ff naar de supermarkt eentje halen …
we houden iedereen wel in spanning he incl onszelf
:lol: :lol:
kun je wel zeggen!!!
succes zometeen… je gaat 'm wel doen toch?
Ooooooh lieve smurf wat ontzettend balen zeg.
Begrijp dat je erg verdrietig bent. Gelukkig dat je door mag naar de gyn. Dikke :hug: .
Chelle; da;s ook wel weer vaag :think: 4 dagen overtijd en toch negatief. Heb je weleens vaker zo’n lange cyclus gehad??
LadieX; ga je hem dan ook straks doen of wacht je nog even.
Kantjeboord; waarschijnlijk te vroeg getest hè :naughty: Nog een paar dagen geduld!!
Ik ga een weekendje weg dus kan alleen vanavond nog kijken. Hoop dat je met goed nieuws komt
WHOEEEEEEHOOOEEEEEEEEEEE eindelijk na 5 testen ofzo ZWANGERRRR
Whaaaaaaaaaaaaaaaa, GEWELDIG echt helemaal SUPER! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
lady !!! gefeliciflapstaart !!! maar maar maar , dan ben je nu bij de juli mama’s aan je banner te zien
ooooooohhhhhhhh :roll:
maar toch gefeliciteerd hoor !!!
jaah sorry haha maar kan alsnog augustus worden toch