hey meiden.
Pff ik voel mij dus gewoon zo zwanger…was in de loop van de ochtend zelfs misselijk… :sick: en die buik en lage rugpijn is zo herkenbaar…
Maar goed nog even geduld dacht ik tot dat ik thuis kwam…
nog even die etos testen erbij gepakt en nu staat er dus gewoon een duidelijk licht streepje op de testen :shock:
je mag er niet naar kijken, maar er zit dus mogelijk toch iets van hcg in mijn urine.
Net naar ah gecrosd en twee clearblue gehaald. Vanavond of morgen in de herkansing.
Ik hou het spannend whahahahaha!
Het goed nieuws, nog steeds geen :twisted:
@chelle wrote:
je bent in ieder geval lekker aan 't tukkelen, gaat de dag wat sneller
:lol: :lol: ja dat is cker waar
Smurf spannend hoor hou ons op de hoogte!
Aah super Smurf!!!
Dit gaat de goede kant op… en hou ons niet langer in de spanning voor de test van vanavond
morgenochtend zal ik komen met een update.
Eigenlijk zou ik zaterdag pas moeten gaan testen…als mijn hcg nu nog te laag is :think: nee dat ga ik niet volhouden :lol:
Smurf spannend hoor!!! Ik hoop het zo voor je.
Nathalie; beterschap!!! Irritant is dat hè. Ik ben echt al 3 weken verkouden ofzo. In de tussentijd dus echt ziek geweest, maar nogsteeds is die verkoudheid niet over.
Hoop dat je mannetje zich ook weer wat beter voelt.
Chelle; het klinkt heel erg zwanger hoor!!! Hoop dat je snel positief test.
Ladiex; zal het dan toch :think: Heb je nog een keer getest of doe je dat niet meer?
Hier verder een paar steekjes aan de linkerkant en best wel het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat is dus nog niet zo!!!
Nog een week geduld en dan weten we meer.
Nou San ik kan me voorstellen dat het je moeite kost om het voor je te houden. Volgens mij zou het de hele dag op m´n lippen liggen… :silenced:
Daarom is het ook wel prettig om alles hier kwijt te kunnen, iedereen begrijpt elkaar hier ook gewoon, al is het spanning, teleurstelling of blijdschap. :hug:
Voor degenen bij wie het niet raak was, succes en veel plezier bij een nieuwe ronde. Ik moet nog even afwachten. :roll:
Whaaahhh Smurf, zou het dan echt raak zijn nu??
Hooooohh, ben zo :shifty:
hihihi, en dat niet eens voor mezelf hahaha
hahaha, dit topic is zo leuk!
Stiekem, ik hoop het, en dan vooral dat alles goed gaat dit keer.
Maar goed, ik blijf realistisch het kan nog alle kanten op.
Het aflezen van testen na 10 uur is niet helemaal correct…
Als hij morgen negatief is wordt ik GEK. Morgen zit ik op dag 32, dat heb ik nog nooit in mijn hele leven dat ik menstrueer gehad zo’n lange cyclus.
Bovendien had ik op 14 november een duidelijke temp verhoging.
Als ik zwanger zou zijn he, hoe kan het dan dat mijn hcg zo laat pas stijgt :think: Zou het dan (weer) niet goed zitten… :?
Zonnetje, ook voor jou spannend, ik duim hoor!
En natuurlijk voor alle andere meiden!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Het lijkt er echt wel op smurf. Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar ik had bij mijn 2de kind ook bruin bloed(en zelfs wat rood) rondom de NOD en geen positieve test. Ik dacht dus ook niet zwanger te zijn.
Toen ik een week later nogmaals testte omdat ik de ongi toch wel wat licht vond bleek ik toch zwanger te zijn.
Spannend meissie. Ik wil je gewoon dolgraag bij de aug mama’s hebben hoor.
Ik vond vandaag het werken een mega opgaaf. Sowieso hadden wij niet zo’n topnacht, want onze dochter had een hele nare nachtmerrie. Die is uiteindelijk maar tussen ons ingeschoven. Ben daar niet zo voor, maar het is in die 6 jaar misschien 3x voorgekomen, dus vooruit dan maar.
(kon ik vast wennen aan de slapeloze nachten voor over 3/4 jaar :doh: )
Kortom, ik kwam al doodmoe UIT bed en dan is de hele dag keihard werken met een te klein teambezetting best pittig.
Daarnaast zijn mijn (.)(.) niet groter zoals 2maandjes geleden maar wel speldenprikkerig geworden.
Dus mama’s met zere (.)(.), weer een symptoom.
Succes met de komende testen.
Smurf?? En en en en en en??? :shifty:
nou daar ben ik weer :lol:
Gisterenavond stiekem nog getest met CB maar vet negatief…ook nu vanmorgen niets te zien dus ik had weinig hoop.
Alhoewel ik mij nog steeds zwanger voel overigens en ng steeds niet ongesteld ben geworden zelfs niet obv mijn langste cyclus.
Gisterenavond nog geklust om te checken meestal word ik het dan maar nee ook niet…
Vanmorgen om 7 uur getest, maar na 10 min negatief. Een uurtje later echter het volgende resultaat…toch een lichte streep. Ik word nu echt GEK! :shifty: Nu nog duimen ik morgen of overmorgen gewoon binnen de tijd een lijntje pies :mrgreen: …
Wat denken jullie?
Jeetje Smurf… wil je ons niet zo gek maken.
Oh ja, en jezelf natuurlijk :mrgreen: :mrgreen:
Hoop het voor je meis!
meiden hou maar op met duimen…
ondanks dat ik hoop had gekregen heeft het toch niet doorgezet…ga net naar het toilet en de :twisted: zijn gearriveerd.
Ik weet zeker dat er iets is geweest mijn lijf voelt echt zwanger aan nl maar ergens wist ik dat het niet goed zou gaan want dan had ik echt eerder positief moeten testen. Waarom gaat het steeds niet goed :think: misschien toch maar even de ha bellen.
Op naar ronde 9. Tot over een maandje meiden!
En toi toi voor alle meiden die aan het wachten en klussen zijn!!!
ooooooohhhhhhhhhhh smurf !!!
getverderrie , ik baal erg met je mee .
hopelijk ben je er de vogelde ronde bij :-* :-*
ik ben nog steeds mega aan het snotteren , heb gisteren vicx gestoomd en ben maar om half 8 naar me bed gegaan.
me hoofd voelt zo zwaar alsof er 1 grote massa derrie in elke holte zit :shifty:
me lief zei tegen me dat ik eruit zag alsof ik gezopen had :eh: :naughty:
met me zoon gaat het wel weer wat beter die gaat maandag weer naar school , weet je voor hem kan ik het wel achterhalen waarom hij aan de dunne is een aan de kots
die rare oude man komt natuurlijk :dance: het kind heeft gewoon stress , hij is ook een soort van onhandelbaar ?? maar ja hij is 4 en met rect een klier.
de rest van de dames veel succes !!!
ik ga weer lekker op de bank hangen …
Smurf… meissie toch!! He, wat is dat enorm balen…
Ik denk idd samen met jou dat je toch zwanger was, maar dat het weer is misgegaan meis!
Nou zeg…
:hug:
Smurf, ik kan het toch niet laten te zeggen; streep is streep.
Heb je er mss al aan gedacht om kv testen te kopen. Ik heb hier op het forum begrepen dat die heel gevoelig zijn en niet duur. 2 voor 5 euro.
Ik begreep ook dat cb testen niet zo heel gevoelig zijn en dus pas laat een streepje geven.
DUsss kom op, gooi er nog 1x een testje tegenaan?? :hug:
ooh smurf das balen … op naar de volgende ronde dan maar…
en dat is dag 10 :?
Ach Smurf :hug: :hug:
LadieX heel raar bij jou hoor :think: negatieve testen maar nog geen duivels gesignaleerd. Misschien toch?
@Smurf78 wrote:
meiden hou maar op met duimen…
ondanks dat ik hoop had gekregen heeft het toch niet doorgezet…ga net naar het toilet en de :twisted: zijn gearriveerd.
Ik weet zeker dat er iets is geweest mijn lijf voelt echt zwanger aan nl maar ergens wist ik dat het niet goed zou gaan want dan had ik echt eerder positief moeten testen. Waarom gaat het steeds niet goed :think: misschien toch maar even de ha bellen.
Op naar ronde 9. Tot over een maandje meiden!
En toi toi voor alle meiden die aan het wachten en klussen zijn!!!
He, verdikkeme, reageer ik net op je foto, waarop ik ook iets dacht te zien. en nu toch je :twisted:
Jeetje meid, wat balen! :hug: