Nou meiden jullie maken het wel heeel erg spannend.
Enne… ik zou ook wachten tot het weekend met testen en heb het na veel gepush van hier :mrgreen: vandaag gedaan, dus jullie nu morgen ook hoor.
Ben echt reuze benieuwd of Nathalie en ik er gezellige mama’s bijkrijgen in het augustustopicje. Hoop voor jullie snel van wel.
Heb af en toe even een steekje onder in mijn buik en een moe gevoel in mijn buik. Verder ook gewoon moe.
Herkenbaar voor jullie? ( en dan mn de dames die net positief getest hebben.) Poe hee, wat vergeet je zoiets toch ook weer snel…
Ben nu ook niet meer misselijk, in tegenstelling tot de andere maanden waarbij ik gewoon ongesteld werd, dan was ik zo’n beetje 2.5 week van te voren de hele dag door misselijk, beetje omgekeerde wereld.
Maar in mijn zwangerschappen had ik er niet zo’n last van ook. Wel van geurtjes. blehh.
Borsten tintelen ook bekend.
Kantjeboord,
ik had tot eergisteren een ongi gevoel. Gisteren had ik op een knallende koppijn na helemaal niets. Zelfs geen pijnlijke borsten die ik elke maand heb. En toch heb ik vanmorgen positief getest.
Vandaag na zeer veel actieve arbeid.(heb voor mijn kids2x het dorp rond geraced op de fiets en door storm en regen) kreeg ik wat lichte steekjes onderin. Maar that’s all.
Oja, lichtelijk weeiig gevoel, kan het nog geen misselijkheid noemen, maar bij de andere kids begon dat pas met week 7.
Heb de anti misselijkheidskorrels dus al klaar liggen, want met 2 schoolgaande kinderen, een baan en zwakke maag kan ik dat nu echt niet hebben)
En Oja, nu vergeet ik nog het belangrijkste; ben giga moe, zit nu al bijna te slapen en ben zondag notabene op de bank in slaap gevallen. :naughty:
Jij succes de komende dagen.
Het heeft toch doorgezet.
Ik kom hier pas volgend jaar weer, want mijn nod is dan 2 januari :o Nadeel van een lange cyclus :?
Ik ga er vanuit dat jullie hier dan niet meer komen :naughty:
Veel succes allemaal!!! :mrgreen:
Dat is jammer Lu!
Nou ja, nieuw jaar, nieuwe kansen moet je maar proberen te denken. :hug:
@kantjeboord wrote:
Dat is jammer Lu!
Nou ja, nieuw jaar, nieuwe kansen moet je maar proberen te denken. :hug:
Ach ja, dit was pas de 1e ronde. We gaan vrolijk door naar de volgende ronde
Nou meiden ik heb getest…
…helaas NEGATIEF Zelfs twee testen verbruikt. De apothekerstest deed zo raar. Meteen terwijl de urine werd opgezogen verscheen er een witte lijn in het tweede vak. Dus ik had hoop. Helaas bleef hij wit. Vaag niet? Dus nog maar een van etos gebruikt in het zelfde potje haha en die was echt mega negatief…
Snap er niets meer van. :think:
Reken vandaag maar op mijn ongi. Morgen zou ik off. overtijd zijn zelfs op basis van mijn langste cyclus…
Vandaag is bovendien 14 dagen na mijn mogelijk eisprong, terwijl ik alle voorgaande cycli 10-12 dagen na mijn ei ongesteld werd of positief testte. Temp blijft wel boven de 37 dus dat is ook best apart…
Zit niets anders op dan af te wachten.
Hè verdikkie smurf, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat er gewoon nog niet vold. hormoon inzit en dat je over een paar dagen gewoon posi test. toi toi.
Ik ga nu aan het werk en heel goed proberen mijn snater te houden.
(als het al niet van mijn smoeltje afstraalt)
Hè Smurf, da’s balen zeg!! Hopen dat je over een paar dagen wel positief kan testen.
zooo pffffff ik ben er weer hoor , gisteren een zieke jongen in huis gehad , vet aan de dunne en aan het overgeven …
en vandaag meeeeen ik ben stront verkouden , dus ik zal waarschijnlijk niet zoveel reageren ik ben moeeeee ziek en ik moet me huis uitmesten :roll:
smurf ik hoop ook voor je dat je over een paar dagen wel positief test hoor !!!
en lu wat jammer maarja de 1e ronde , het KAN maar meestal doen de meeste dames er wel wat meer rondes over , veel geluk in de volgnde ronde :-*
ik zou wel op iedereen willen reageren , maar ik heb de puf er niet voor , vergeef me …
Smurf, hoe kan dat nou??? Ik verwachtte toch echt wel een positieve test bij je… :?
Maar misschien nog 2 dagen wachten??
:hug:
Smurf, ik hoop dat je test over een paar dagen wel iets leuks aangeeft! 't zou toch super zijn!
Beterschap Nathalie! Heb je ook de dunne te pakken of heeft het jouw overgeslagen? :mrgreen:
Oh en dames… ik heb er een kwaaltje bij namelijk gevoelige tepels en wat witte stipjes op mijn tepelhof…
ben heel benieuwd naar de test morgen!
balen smurf… maar goed misschien nog ff afwachten !
vandaag geen verandering… Ik was er gisteravond van overtuigd dat ik :evil: zou worden omdat ik opeens een :twisted: pijn had en toen ik naar de wc ging zag ik met afvegen een heeel klein beetje lichtbruin dus ik dacht nou dan zal het alsnog wel door gaan zetten maar je raad het al het is bij die ene keer gebleven en is nu weer normaal :? en ben ook nog niet :evil: zal ik dan misschien toch ??? :shifty:
toi toi toi meis!!
Chelle dat klinkt toch wel als zwanger hoor
LadieX heb je nu inderdaad niet zoiets van laat het dan maar doorzetten dan weet ik waar ik aantoe ben?
Nathalie heel veel beterschap :hug:
Smurf hopelijk over een paar daagjes :hug:
@Marieke_5000 wrote:
Chelle dat klinkt toch wel als zwanger hoor
LadieX heb je nu inderdaad niet zoiets van laat het dan maar doorzetten dan weet ik waar ik aantoe ben?
Nathalie heel veel beterschap :hug:
Smurf hopelijk over een paar daagjes :hug:
Ja als ik echt niet zwanger ben mag het van mij wel doorzetten jah maar zolang het wegblijft hou ik nog hoop :roll:
Chell dat klinkt spannend
Marieke ik hoop het ook zo! :inlove:
LadieX… meis ik houd ook nog hoop voor jouw, zolang het wegblijft… ow alleen maar goed! En het wordt elke dag steeds spannender ja, nog een dagje over tijd, zal het komen ja of nee… ow frustraties he! maar ik hoop dat we volgende week erom kunnen lachen dat we zo in de stress hebben gezeten, zo ook voor smurf!
ja het kan behoorlijk frusterend zijn idd maja ik had gister echt de hoop opgegeven met de gedachten dat ik snachts vast :twisted: zou worden wat niet het geval was dus vanmorgen was ik weer vol moed
ik heb vandaag tussen de middag weeerr heel vast geslapen (1.5 uur :oops: ) en nog ben ik moe dus jah ik weet het niet… en ik las net dat dat gevoel van menstruatiepijn ook een symptoom is :silenced:
je bent in ieder geval lekker aan 't tukkelen, gaat de dag wat sneller
@Smurf78 wrote:
Nou meiden ik heb getest…
…helaas NEGATIEF Zelfs twee testen verbruikt. De apothekerstest deed zo raar. Meteen terwijl de urine werd opgezogen verscheen er een witte lijn in het tweede vak. Dus ik had hoop. Helaas bleef hij wit. Vaag niet? Dus nog maar een van etos gebruikt in het zelfde potje haha en die was echt mega negatief…
Snap er niets meer van. :think:
Reken vandaag maar op mijn ongi. Morgen zou ik off. overtijd zijn zelfs op basis van mijn langste cyclus…
Vandaag is bovendien 14 dagen na mijn mogelijk eisprong, terwijl ik alle voorgaande cycli 10-12 dagen na mijn ei ongesteld werd of positief testte. Temp blijft wel boven de 37 dus dat is ook best apart…
Zit niets anders op dan af te wachten.
He dat is jammer dat je nu nog niets weet. maar niet de moed opgeven hoor! Wie weet is je HCG gehalte nog niet hoog genoeg?