Het grote TEST topic!!!

Hey een testtopic!

Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd, maar nog geen positieve test :frowning:

Ik heb wel verschillende kwaaltjes bv; moe, gevoelige borsten, koffie smaakt me niet, voel warm aan maar heb het koud enz enz…of verbeeld ik het me allemaal :shifty:

Als ik vrijdag niet ongesteld ben test ik weer…

Hopelijk kan ik me dan bij de augustusmama’s melden :pray:

Oh heel mooi San, echt van harte!

En jammer dat er een test niet is gelukt, maar het :twisted:

is gelukkig nog niet in aantocht! Dat geeft goede moed!

Ikzelf ben nu twee dagen overtijd en 't wachten naar vrijdag

duurdt lang… :lol: , maar ik heb nu wel een ‘test-maatje’ gevonden voor vrijdag, niet waar Lu? :smiley:

Spannend Lu, hopen maar :pray:

gefeliciteerd san2001!!!

spannend hoor iedereen! ik zal duimen!

zucht hier nog steeds geen verandering :?

Ben je al aan het testen geweest LadieX?

jaa al vier keer geloof ik allemaal negatief… :wall:

San GEFELICITEERD MEID!!!

meiden ik ben zo moe :zzz: ik denk dat het komt door al die onzekerheid enzo ik word daar echt zooo mooe van… en zit echt al 2 dagen in een dipje hierdoor :? ik zal echt nog ff af moeten wachten allemaal maar het duurt allemaal zooo lang :frowning: sorry hoor ik moest het ffies kwijd!

Meen je niet LadieX… hmm toch maar wachten weer, wat een gedoe he? Of misschien is de huisarts een optie…

Ieder geval, zet je klaag verhaal maar neer hoor, lucht altijd wel effe op!

Ah, Chelle we zitten in hetzelfde schuitje! Heb je ook al eerder getest?

LadieX, al 8 dagen overtijd en nog een negatieve test :shifty: Pfff wat een onzekerheid :hug:

Ja Lu… gister :lol: negatief natuurlijk, maar ook veelste snel getest… vrijdag komt 't goed, niet waar?

Ik ben bang dat ik je ga verlaten :frowning: Het lijkt er op dat ik ongesteld ga worden…zag net rozig slijm :sick: (sorry :wink: )

Hopelijk jij wel een posi test vrijdag!! :pray:

Ow Lu… misschien blijft het bij het rozig slijm?

Dat je morgen weer niets ziet? :pray:

Hey meiden!

San GEFELICITEERD!!! :dance: Ik duim mee dat alles goed blijft gaan, kan mij helemaal voorstellen hoe je je voelt helaas…

Ohhhhhhh hier nog steeds geen :twisted:

Word nu wel erg nerveus :shifty: Heb wel wat kwaaltjes, moe en meer plassen dus dat biedt hoop. Maar eerst eens bevestigd zien :shifty:

Had vandaag vergadering bij een klant met het MT en ben tussendoor gaan plassen, ik hield het niet meer :oops: dat heb ik dus echt nooit 8)

Inmiddels twee testen in huis…kijken of ik het uithoud tot morgenochtend :angel:

Wordt vervolgd

LU wat balen zeg!!!

Smurf; nog een paar uurtjes. Gewoon vroeg naar bed gaan en dan is het zo morgen, hihihihi

Ik zit nu ff bij mijn ouders en ga zo naar huis. Internet ligt er uit dus ik kan pas morgen weer kijken :cry:

Even lekker een film kijken vanavond Smurf78 :smiley: en idd zoals Zonnetje al zei, lekker vroeg naar bed. Ik ben heeeeel benieuwd naar je uitslag morgen, dus ik zit morgenochtend lekker vroeg achter de laptop hihi.

Bij mij is het nog steeds wel hetzelfde… iets meer buikkrampen dan dat ik hiervoor had, maar nog geen :evil: :evil: … Yes! :mrgreen:

Smurf!!! Meid, je klinkt wel heeeeeeeel erg zwanger hoor!!!

En jij was nu aan de beurt he van ons cluppie!! :-* Hoop zo dat je niet wacht tot morgen, maar nu test… :mrgreen:

kantjeboord, ik ben nu voor de 4e ronde bezig…

vandaag ontzettend pijn in m´n onderrug, opgezette onderbuik. Dan hoop ik ,maar denk ik ook meteen+ kan ook zijn omdat ik ongi moet worden… afwachten dus maar… :pray:

Aaahh ik weet het niet hoor! Het is nu weer opgehouden :? Ik wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling. Het ene moment ben ik er van overtuigd dat het niet gelukt is, ik wordt ongesteld, klaar op naar de volgende ronde. Even later heb ik ineens weer hoop en denk ik 'zou het dan toch raak zijn? Ben wel een beetje misselijk…maar ja, mijn lichaam kan me ook voor de gek houden.

Ik ga maar weer verder met het enige dat ik kan doen…afwachten :lol:

Spannend Smurf! :pray:

Ow kijk eens aan Lu :smiley:

Idd weer even afwachten, maar het ziet er zonniger uit nu… zeker omdat je een beetje last begint te krijgen van misselijkheid. Of dat nu een verbeelding is of niet, och wat maakt het uit, je kan toch niet meer doen dan wachten en dan kan je net zo goed genieten van je zwangerschapskwaaltje :smiley: