SCHRIJVEN DIE UITSLAG!!! :naughty:
Waar blijven die uitslagen mensen??? :think:
Jeetje Loeloe dat is wel heel spannend zeg, ik hoop voor je dat het goed zit.
SAN: SCHRIJVEN DIE UITSLAG!!!
Smurf is toch ook weer een goed teken. Morgen ochtend testen dan??
Vannacht heerlijk geslapen alleen die wekker 's ochtends :evil: :evil: . Hij gaat altijd al om 06.15 uur en dat is zooooooooooo erg.
Zit dan al om 07.00uur op de fiets en om 07.30 uur op het werk. Alles even opstarten en daarna Kok geopend. Erg hè, ben ook zo nieuwsgierig :oops:
goede morgen dames !!!
geen :twisted: :twisted: nog te zien vandaag , das een goed teken !!
san … waarom wel of waarom niet … zo krijg ik een beetje het idee dat je uitslag negatief is …
hou ons niet langer in spanning !!!
voor de rest van de dames ik reageer dalijk wat uitgebreider , ik heb namelijk net me oogjes open .
me zoon is vanacht aan het overgeven geslagen me liefde is misselijk …
grrrrrrrrrrr hun wel en ik niet …
Zonnetje, het is ook het eerste wat ik hier deed hoor
Maarja, als ze dan testen en het vervolgens niet opschrijven… :think:
Dan ga ik maar aan het werk! :lol:
San komop zet die uitslag hier neer
Ja sorry hoor, maar had echt maar 2 secondjes tijd.
Mijn kids waren beneden de boel en elkaar aan het ‘afbreken’ :lol:
Maar zal ik jullie dan niet langer in spanning houden??
Dames, ik wil jullie voorstellen aan onze 3de frummel. Nu welgeteld 4 weken en 2 dagen(of als ik de cyclus van 26 aanhoud dan 4wkn+4 dgn, maar dat zien we later wel op een evt. echo )
Joehoe, ondanks mijn zieke hoofd halverwege de maand is het klussen dus niet voor niets geweest.
Ik weet het is nog pril en 2 maandjes geleden ging het met dag 30 helemaal mis(ik heb de test nog even opgezocht en die was destijds op dag 28 toch ook echt licht posi), maar dit voelt al zo anders. Heb geen krampjes meer, voel overigens mij (.)(.) ook helemaal niet. Ben alleen wat weeig en kan nu verklaren waarom ik van het weekend zomaar op de bank lag te snurken en ik het weer(net als bij de andere) zo vreselijk koud van binnen heb.(maar dat gaat weer over)
Kortom, die eerste weken blijven mega spannend, maar dit geluksgevoel neemt niemand van mij af.
Voor de anderen die nog gaan testen of diegene die al tijden bezig zijn. Ik brand een kaarsje voor een snelle positieve test en goede zwangerschap. :kaars:
jaaaaaaaaaaaaaa san !!! WELKOM BIJ DE AUGUSTUS MAMA’S !!! woehoeeeeeeeeeeeeeeee !!! :dance: :dance: :dance: :dance:
YOOOEEEHOOOEE!!!
Gefeliciteerd meid!
Super… :dance: :dance:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa San gefeliciteerd meid, helemaal geweldig :dance: :dance:
Dank jullie wel allemaal.
Besef het nog niet allemaal en ben erg blij met het internetmedium en deze site. Want ohoh, ik moest mijn tong er vanmorgen bijna afbijten bij al die moeders op het schoolplein en de juf die stralend met haar dikke buik voor mijn dochters klas staat.
Ik had wel willen schreeuwen–> ik ook, ik ook, maar heb mij keurig ingehouden.
Daarnaast weten wij allemaal(en een paar van jullie persoonlijk) wat er nog kan gebeuren, dus ik wil nog niet TE doen. Even rustig afwachten maar.
San: :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
meid je kan alles bij ons kwijt , de meeste van ons weten idd hoe het nog kan lopen zoals je zegt ,hier hetzelfde verhaal …
gelukkig kan ik hier me ei kwijt en steun ontvangen … probeer maar eens steun te vinden in je omgeving dan krijg je zoveel kromme reakties .
hier niet !!
hier kunnen we elkaar alles delen zonder bang te zijn dat een ander er achter komt !!
en komen komen schrijven bij de augustus mama’s hoor !!!
en zet daar ook maar je mooie 2 streepjes neer !!
San, ik kon het niet laten, moest toch even spieken voordat ik naar het werk ga. :dance: :dance: Van harte gefeliciteerd meid!! Joepie!
Hmm, wilde de tekst zomaar roze maken, geen idee waarom??? :think: :think:
mag hoor roze, maar volgens de chinese astrologie zou het deze maand een knulletje worden. Ik ben daar normaal gesproken niet zo gelovig in, maar bij de andere kids klopte het ook.
Tja volgens die Chinese dinges zou Nathalie toch echt een aanhangseltje moeten hebben, niet dus :mrgreen:
Bij N.y.nk.e klopte het
Wow San, GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance:
Helemaal geweldig!!!
Geeft wel weer goeie hoop ben zelf ook echt zooooooo ziek geweest. Buikgriep en normale griep echt geen pretje.
Weer een augustus mama erbij.
Blijven dat alles goed blijft gaan.
SAN GEFELICITEERD :dance: :dance:
LadieX balen zeg meis dat ie negatief is :hug:
Sproetje jammer van je ongi zeg :hug: