Het grote TEST topic!!!

Hahahahaha, Nathalie ik moet echt lachen om jou!!!

San en Smurf hier draaien de duimen weer. Spannende dagen iig. Zal morgen weer stiekem spieken op het werk.

Hier moet ik nog even geduld hebben. Vrijdag een positieve ovu test gehad dus ik kom dan uit op 4 december. Wil dan op 5 december gaan testen, lijkt me wel erg leuk.

Zou dan ook in het augustus topic komen, hopen dat het daar erg druk gaat worden met ons.

ik word echt melig hier!

San2000 succes morgen met testen!!! toi toi toi

Helaas kan ik voor 10 uur alleen uitsluitsel geven wel of geen ongi.

Ik moet gewoon werken en ga in mijn luchpauze of uit werk een test kopen. Kan ook niet op kok komen, is geblokt…

Ik wil echt morgen, mijn tweede nod :wink: :mrgreen: , even afwachten…

Zonnetje, ik duim ook voor jullie. Het is jullie ook wel gegund!

Inderdaad San, ook hier een spannende tijd!

Ohh ik heb er helemaal de vlinders van gekregen, kennen jullie dat?

En zonnetje01 ik vind het een heel leuk idee van je dat je met pakjes avond gaat testen! We gaan ervoor!

Chelle het zou idd een leuk sint kado zijn.

Wanneer ben jij van plan om te gaan testen?

Op advies van zonnetje :wink: ben ik hier even komen kijken. Vrijdag NOD dag, maar denk dat ik niet zwanger ben… :frowning:

Vind het toch elke keer weer spannend want je hoopt er zo heel erg op!!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Leuk om op 5 december te testen :smiley:

ik zei de gek die 4 dagen voor de NOD positief heeft getest met een KV test :dance:

zonnetje ik noteer in mijn kalender dat jij 5 dec positief gaat testen.

smurf ik ga een slapeloze nacht krijgen voor jou … het komt gewoon goed , ik weet het zeker.

chelle , jij ook morgenOCHTEND piesen ? :dance: :dance:

dus we hebben voor morgen al 2 … ieeeeehhhhhhh , ik zal alvast jullie plekkies warmhouden bij de augustus mammies :mrgreen:

en alicia jammer dat je denk dat jullie niet raakgeschoten hebben , wij hopen hier uiteraard dat je hardstikke ongelijk heb en dat je vrijdag 2 streepies test !!!

dames … heel veel succes , morgenochtend ben ik om 8 uur al aanwezig hier dusseeehh…

nou moet die positieve kracht van mij toch wel nut gaan hebben hoor

Alicia; gezellig dat je gelijk hier ben komen kijken :thumbup:

Hoop voor je dat je toch zwanger bent hoor!

Zie trouwens nog geen banner staan?!?!?!!?

Nathalie hou dat plekje maar warm en ik hoop dat je het niet hoeft te verzetten in je agenda :wink:

nee nog geen banner, moet ik me even in gaan verdiepen :think:

ik duim voor jullie allemaal meiden. Zou toch leuk zijn als we allemaal in dezelfde tijd uitgerekend zouden zijn :pray:

Wat kan zo´n wens je toch bezig houden he?!

Haha ik heb mezelf vandaag getest!

1 dag over tijd en ik weet dat 't nog zo pril is, maar ik kon niet wachten… maar de test was dus negatief. (heb wel in de middag getest)

Vrijdagochtend ga ik het nog eens proberen… die mag je wel in je agenda zetten
:mrgreen:

Op aanraden van een andere augustus mama (nathalie) even hier komen spieken. Mijn verhaal in het kort: zaterdag na 5 dagen overtijd positief getest. Zondag ineens een bloeding… maandag naar h.a. geweest --> kan 2 kanten op óf een innestelingsbloeding óf een beginnende miskraam. Moet nu tot maandag wachten en dan terug naar h.a. en opnieuw testen. Stressie weekje dus. Vandaag was donkerbruin bloedverlies bij het plassen… Voel me verder prima, geen buikpijn, koorts o.i.d.

Het enige waar ik gestoord van word is de ONZEKERHEID!! Ben ik nog zwanger of is het mis gegaan!

Voor allen die gaan testen: ONWIJS VEEL SUCCES!!!

Jeetje Loeloe, ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat. Inderdaad, het ergste is de onzekerheid. Ben je eindelijk zwanger en dan is het nog onzeker…

ik duim voor je dat het innesteling is. :thumbup:

hahaha ik stuur alle dames die nog moeten gaan testen lekker naar hier … kunnen we mekaar wat beter leren kennen ghehee.

hoe meer zielen hoe meer vreugd …

maar lieve meiden ik ga nu echt slapen ik lig lekker onder de wol met de laptop en ik ga hem nu echt dichtklappen … morgen om 7 uur al uit bed

bleeeeggh en ik ben al zo moe …

tot morgen !!!

enne lekker slapen hoor !!! :-* :-*

Loeloe zet 'm op he? Probeer de negatieve gedachten om te zetten… en het wachten kun je mooi delen hier op het forum!

Trouwens, hebben jullie dit ook dames? Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ben. Het voelt alsof ik de hele dag door al loop te vloeien en er is een hoop gerommel in mijn buik aan de gang. Ook heb ik wat vaker geplast vandaag dan normaal, of verbeeld ik me dat? :lol:

Tot morgen nathalie, slaap lekker :-*

Klinkt misschien raar maar ik ben eigenlijk best rustig onder het hele gebeuren.

Misschien is het wel struisvogel politiek, lekker mijn kop in het zand steken!

Maar ach, als ik dat nodig heb om rustig te blijven!!

De emoties komen maandag wel als ik meer zekerheid heb, daar ben ik van overtuigd.

Ik ga nu maar uit van het positieve, das voor mezelf beter en voor de baby ook als deze er nog lekker zit!!

Toch?!

Zo en nu ga ik mijn laptop maar eens uitzetten en proberen te slapen, met name het inslapen is een ramp momenteel.

@AliciaC wrote:

Op advies van zonnetje :wink: ben ik hier even komen kijken. Vrijdag NOD dag, maar denk dat ik niet zwanger ben… :frowning:

Vind het toch elke keer weer spannend want je hoopt er zo heel erg op!!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Leuk om op 5 december te testen :smiley:

Hoi Alicia! Welkom hier! zo’n beetje het spannendste topic van heel KOK! :mrgreen:

Hoeveelste ronde ben je bezig als ik vragen mag?

@nathaliehvdominique wrote:

ik zei de gek die 4 dagen voor de NOD positief heeft getest met een KV test :dance:

nou moet die positieve kracht van mij toch wel nut gaan hebben hoor

Nou, dan ga ik het maandag ochtend maar proberen. Zou wel een giller zijn, want om half 10 heb ik ook een afspraak bij de gyn voor een kuurtje Clomid. :slight_smile:

@Loeloe wrote:

Op aanraden van een andere augustus mama (nathalie) even hier komen spieken. Mijn verhaal in het kort: zaterdag na 5 dagen overtijd positief getest. Zondag ineens een bloeding… maandag naar h.a. geweest --> kan 2 kanten op óf een innestelingsbloeding óf een beginnende miskraam. Moet nu tot maandag wachten en dan terug naar h.a. en opnieuw testen. Stressie weekje dus. Vandaag was donkerbruin bloedverlies bij het plassen… Voel me verder prima, geen buikpijn, koorts o.i.d.

Het enige waar ik gestoord van word is de ONZEKERHEID!! Ben ik nog zwanger of is het mis gegaan!

Voor allen die gaan testen: ONWIJS VEEL SUCCES!!!

Loeloe, tjee wat spannend voor je! Hoop dat je maandag gewoon nog positief test! :pray:

Duik er nu ook in dames. Ben echt mega moe!

Morgen iets uitslapen, hoef pas om 10 uur te beginnen, mag mannetje broodje smeren voor de kids en ze de deur uitwerken! :dance:

(Hij duikt er daarna toch weer in!)

goedemorgen,

Nee heb geen test uitslag :mrgreen: maar…nog geen :twisted:

Ga nu werken!

Toedels!!!

Tja, ik heb wel getest, maar zal ik de uitslag hier wel of niet opschrijven…