Het grote TEST topic!!!

Zonnetje: innestelbloed zou kunnen, maar ik durf nergens (meer) op te hopen. We zullen het wel zien, eind deze week. Ik ben er gelukkig redelijk nuchter onder.

Spannend voor je, ga je morgen testen? Hoe is je gevoel?

@Pé wrote:

Nog een kleine 5 daagjes voor mij. A.s. vrijdag is mijn NOD.

Ik heb alleen gisteren (dus 6 dagen voor NOD) en vandaag wat rozig verlies gehad, dus vrees dat ik het niet haal. Maar sluit me toch nog graag even bij jullie aan.

:pray:

Leuk dat er een vervolg op mijn topic is trouwens :mrgreen:

Alle goede ideeën verdienen een vervolg!!!

Ow ik verveel me niet, ik ga heeeeeeeerlijk naar Joseph kiek’n!!

Pé goed dat je er vrij nuchter onder bent. Nu dan maar afwachten meer kan je niet doen.

Ik ga idd morgen testen tenminste als vannacht de :twisted: :twisted: niet komen.

Zonnetje en Zomervlinder, mijn duim draait volop voor jullie meiden!

Voor mij hoeft er trouwens niet geduimd te worden voor a.s. woensdag…mocht de :twisted: gisteren begroeten…

Balen!

Als nog duim ik voor je, voor de volgende keer

hè 111; balen zeg.

Lang niet gelezen trouwens.

Hoogstens een weekje Zonnetje :wink:

Ben grieperig en verder gaat het ook niet zo lekker, vandaar dat ik even geen energie had om dagelijks te kijken en te schrijven op KoK. Hopelijk gaat het nu snel wat beter.

he zonnetje,

Ik ben weer begonnen met stijldansen.

Klasse zilver* en het was leuk.

Vanavond weer een les van 2 uur.

hoe gaat ik bij jouw???

nog geen :twisted: :twisted:

Ik heb het gevoel dat het elk moment kan beginnen, ga ook elke keer naar de wc als ik iets voel lopen.

Maar dan is er nog niets gelukkig.

Zouden wij dit keer het geluk hebben dat het raak is en 2 juni moeders worden???

succes en ik hoor van je.

zomervlinder

111, fijn dat je er weer bent!

Zomervlinder, je houdt het spannend!

Wat leuk zomervlinder dat je weer begonnen bent met stijldansen. Ik heb dat vroeger ook gedaan.

Hier ook nog niks te bekennen. Heb vanmorgen getest, maar die was negatief :think: . Als de :twisted: :twisted: niet komen ga ik donderdag nog maar een keer testen. Heb ook niet echt het gevoel dat ik het moet worden, maar ja dat zegt niks.

Vanmorgen dubbel zo spannend. Heb eerst getest en daarna mijn dochter voor het eerst naar de kleuterschool gebracht (ze wordt zaterdag 4). Deze week is een wenweek. Het ging gelukkig hartstikke goed.

Nog steets geen :twisted: hier, denk dat ik vandaag ff een test ga halen om morge te testen.

Zonnetje, hopen dat je gewoon nog te vroeg was meid!

Yukiko, spannend, ben benieuwd!!

spannend zonnetje misschien was je iets te vroeg.

en yukiko voor jou is het ook nog spannend!!!

Voel nog steeds van alles lopen, maar geen :twisted: :twisted: .

Op internet opgezocht wat het kan zijn.

Quote: door de toeneming van bloedtoevoer kan er vocht worden uitgescheiden door de vaginawand heen.

En dat is dus het extra vochtig zijn van de vagina. :oops:

Lekker een zweet gevoel, maar dat geeft wel weer veel stresss!!!

Als ik het volhoudt dan ga ik woensdag testen!!!

zomervlinder

ohhh ik was jullie kwijt :shock:

het is voor veel dames spannend en ik duim voor jullie allemaal!!

hier weinig nieuws.

ben nog niet ongie.

zomervlinder; ik voel ook af en toe iets lopen en dan denk ik…nee hè, maar als ik dan naar de wc ga is er niks, gelukkig. Wie weet heb ik idd nog te vroeg getest…

Ik hoop voor je dat je woensdag een posi test in je handen hebt

Yukiko; heb je vanmiddag die test al gehaald???

Heb het hier liggen, wil eigelijk nu al testen

Doen!

Lol… willen jullie het zo graag weten?

Altijd spannend toch? Het zou moeten kunnen nu!