Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

spannend bigsby :pray: hopelijk word je wachten beloond :wink:

jeetje sproetje wat ga jij hard al bijna op de helft zegā€¦

Meld!!

Mooi lijstje!!

Goeienmorgen meiden,

Ik ga zo weg om mijn nichtje van 2 op te halenā€¦Het is vandaag Belly dag :lol: Ik ga de hele dag oppassenā€¦Voor het eerst in 2 jaar :shock:

Ga lekker met haar hier naar het bevrijdingsfeest en samen koekjes bakken :shifty:

Ik kom vanavond wel weer bijlezenā€¦

Fijne dag iedereen en speciaal voor Marieke een :-*

@Steenbok wrote:

Mooi lijstje Artistiqua!

Misschien een ideetje om de mensen bij de bushalte op volgorde van NOD te zetten?

Verder toppie! :thumbup:

Ja daar zat ik ook aan te denken alleen merk ik wel dat er een aantal meiden zijn waarvan de cyclus niet helemaal regelmatig looptā€¦

Ik zal mezelf als voorbeeld nemen, mijn volgende NOD is nu rond 27 mei, maar aangezien ik zoā€™n geweldige cyclus heb kan het net zo goed volgende week zijnā€¦

Dan moet ik mezelf dus weer van achteraan het lijstje naar voren plaatsen voor mijn volgende NODā€¦

En als er dan nog een aantal meiden zijn die dat ook hebben dan blijf ik bezig met het verplaatsen van namen en NODā€™sā€¦

Vind ik eerlijk gezegd een beetje veel werkā€¦

Maar ik wil het wel doen hoor, alleen weet ik zeker dat die volgorde waarin die dan nu komt te staan binnen no time veranderd moet wordenā€¦

@bigsby wrote:
Goedermorgen!

Arti: mooi lijstje hoor :thumbup:

Ik zou alleen de NOD op volgorde zetten, en bij de zwangere een uitgerekende datum.

Maar ik wil me niet met jou lijstje bemoeien hoor :wink:

Ik zal bij de zwangeren een uitgerekende datum neerzettenā€¦

Ik voel me belabberdā€¦ Veel last van krampā€¦ :?

Ik meld me ook weer in het nieuwe deeltje!

Bigsby en Angela, spannendā€¦! :pray:

@zonnetje01 wrote:

Hoop dat de bus iedereen bij de bushalte mee kan nemen en dat er ook snel weer een plekje is voor Mariekeā€¦

Sluit ik me helemaal bij aan :thumbup:

Bigsby: nog steeds geen :evil: ?? Meid het is zoooo spannend!! (angela, geldt natuurlijk ook voor jou :wink: )

Steenbok: hoe was MvM? Mooi testje gekregen?

Arti: is jouw :evil: al weg? Of heb je daar nog de krampen van? :hug:

Belly: is het leuk met je nichtje? 2 is wel een hele leuke leeftijd hƃĀØ? :smiley:

Hier verder weinig nieuws. Neem braaf mijn pilletjes in :angel:

Heb honger, dus ga zo eens even lekker eten :drool: :mrgreen:

Mom2b, ja het was echt super! Ze is net weer opgehaaldā€¦

We zijn naar het bevrijdingsfeest geweest en hebben samen een toetje gemaakt ipv koekjes :inlove: Ze was zo lief :inlove: Had ik eigenlijk niet verwacht aangezien ze bij mijn zus altijd haar zin krijgtā€¦en ze hier nog nooit is geweest zonder mijn zus/zwager :shifty:

Over 2 weken komt ze weer :mrgreen:

@Mom2b wrote:

Arti: is jouw :evil: al weg? Of heb je daar nog de krampen van? :hug:

Mijn :evil: zijn allang wegā€¦

Echt gek hoorā€¦

Ik ben denk ik maar 3/4 dagen ā€˜ongesteldā€™ geweest waarvan zeker 2 dagen amper bloedverlies, maar heel lichtrozeā€¦

En dat was hetā€¦ :?

Maar ik heb wel wat kramp ja, net alsof ik ongesteld moet worden, zo voelt het aanā€¦

Ik hoop dat je lekker gegeten hebt of aan het eten bent! :drool:

Wij hebben het net op hahaā€¦ :-*

Ook apart danā€¦ :think: Moet je daar nou mee hƃĀØ? :think:

Ja heb lekker gegeten hoor haha, mijn man heeft heerlijke Thaise nasi gemaakt mmmmmm hihi! Ik ben niet zoā€™n kookwonder (lees: heb er een hekel aan, maar kan het welā€¦) en gelukkig kookt mijn man altijd, simpelweg omdat er toch eten op tafel moet komen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik ben vanmiddag ongesteld geworden :? mijn nieuwe nod is 1 juni.

Arti: het is te hopen dat je niet weer ongesteld word :?

Belly; Leuk hā€™e oppassen? kun je alvast oefenen hihihihi

En voor Marieke nog een extra knuffel :hug: :hug:

enne alles rond mijn opleiding is goedgekeurd, maandag mag ik al beginnen :dance:

Ahh das jammer Bigsbyā€¦ maar echt amazing dat jouw ongi echt zo onwijs regelmatig is zeg :shock: Hopelijk is dit ook voor jou voorlopig de laatste keer! :pray:

En ook hier een extra :hug: :hug: voor Mariekeā€¦ :frowning:

Ja het was echt super :inlove: En zelfs hub vond het gezellig :lol: Al vond ie het wel wat minder dat de tv op sesamstraat moest :lol:

jemig wat hebben jullie alweer veel bijgekletst in het nieuwe deeltje :shock:

even kopie van berichtje ergens anders,

Als eerste wil ik Marieke heel veel sterkte wensen!
ik las het gisteren op de telefoon dus kon niet reageren maar meis wat erg zeg :cry: :hug: :hug: :-* :-* :-*

Hier zijn de :evil: goed doorgebroken dus ronde 9 is begonnen :(
Daarnaast vind ik het lang genoeg geweest en zou ik eigenlijk vorige ronde al naar de HA gaan dus maak volgende week een afspraak, ben benieuwd.. :shifty:
Daarnaast heb ik ook onwijs veel last van krampen, erg pijnlijk zelfs 2 uur na paracetamol wist ik niet waar ik het moest zoeken :(

voor de rest een dikke knuffel :hug: en :-*

Arti wat goed dat je het lijstje (tijdelijk) hebt overgenomen van marieke, lief van je! :-*

Mijn nieuwe NOD is 2 juni... :shifty:

He Jane, jammer zeg! :hug:

Groot gelijk dat je naar de huisarts gaat hoor! :hug:

Zal morgen je nieuwe NOD neerzettenā€¦ :-* (heb het lijstje vandaag al 4 keer veranderd en vind het wel welletjes voor vandaagā€¦ :lol: )

@Artistiqua wrote:

He Jane, jammer zeg! :hug:

Groot gelijk dat je naar de huisarts gaat hoor! :hug:

Zal morgen je nieuwe NOD neerzettenā€¦ :-* (heb het lijstje vandaag al 4 keer veranderd en vind het wel welletjes voor vandaagā€¦ :lol: )

:lol: :lol: :lol: en dan kom ik ook nog een keerā€¦( 6 juni als het goed is) Dat wil dus zeggen als ik weer op 33 zit en niet op 36 of minderā€¦(of as ik zwanger ben uiteraard. :pray: :pray: :pray:

:lol: :lol: :lol:

Arti, ja dat herken ik wel :mrgreen:

heb je net het lijstje 10 keer aangepast en komen er meteen weer 3 wijzigingen door haha handig!! :stuck_out_tongue:

Ja we lopen nu ineens allemaal een beetje tegelijk :mrgreen:

Lieve meiden, dankjulliewel voor alle knuffels en steun.

Doet me echt heel goed :-

Verder voel ik me raar, verdrietig, boos en weet ik veel wat nog meer.

Nog geen tekenen dat frumke zelf mijn lichaam gaat verlaten.

Ik heb hem zelfs al gezegd dat het goed is, dat hij mag gaan (heel stom maar ik denk dat het een kereltje is)

Donderdag naar de gyn, dan horen we meer.

Arti dankjewel dat je het lijstje overneemt, je hebt er wat heel moois van gemaakt!!

Zet mij er nog maar even niet op. Het kindje zit nog in me en dat wil ik eerst verwerken en een plekje geven.

Nogmaals lieve meiden, dankjulliewel :-

Marieke, nogmaals heel veel sterkte! :hug:

En geen probleem hoor, ik neem het lijstje over zolang als je wiltā€¦

Ik heb je inderdaad niet in het nieuwe lijstje gezet, daar ben je nu helemaal niet mee bezig lijkt meā€¦

Hele dikke knuffel! :hug:

Hahaha Belly, ik zal jouw nieuwe NOD er ook op zetten morgenā€¦ :lol: 8)

:-*