Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

arti balen is dat dat he, dat er dan niet geklust kan worden, ik herken het ook wel :oops: ,

ik hoop voor je dat het raak is :pray:

Jaaa mama idd 12 weken. Echt een dag waar ik naartoe geleefd heb. Zo vreemd bij zoë had ik dat niet zo erg.

Arti, balen hoor. Maar wie weet… :pray: :pray:

peg, 12 weken!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hey zonnetje,

was je van zoe sneller zwanger? mischien lig het daaraan dat je er langer mee bezig was

ik was gelijk zwanger bij de eerste en nu duurt het zo laaaaaaaaang :? , dus volgends mij zou ik het gevoel wat jij heb ook wel hebben als ik zwanger zou zijn je ben dan toch die 3 maande voorbij… :wink:

Jaaaa Eef :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Mama, bij zoë was ik door de pil heen zwanger geraakt, (Yasmin pil)

Nu leef je er idd heel erg naartoe…

Hopelijk is het bij jullie deze ronde raak.

door de pil heen…jee zeg

raar is dat he en als je dan een tweede wil lukt het niet gelijk

Daarom ging ik me ook best zorgen maken en wilde ik die afspraak bij de gyn.

Ik begreep er echt niks van. Toen rookte ik nog dronk af en toe wat, deed niks aan sport. Nu rook ik niet meer ik drink hooguit 1x per jaar wat en sport best regelmatig. Echt zo vreemd waarom het dan ineens langer duurt. Nou ja, uiteindelijk is het goed gekomen.

ja dat was bij mij ook zo

het word zo snel een obsessie dat moet het net niet worden :?

Hallo! Ik ben er ook nog :smiley: Ik begin langzaamaan op een roze wolkje te belanden, het is erg leuk om het nieuws eindelijk openbaar te kunnen maken… Ben stiekem al spulletjes aan het uitzoeken op marktplaats, heb al een hele mooie wandelwagen gescoord waar het handvat bijzonder hoog van kan (had ik afgelopen zaterdag in een winkel gespot). Het begint dus steeds echter te worden! :mrgreen:

Hoe is het met je misselijkheid Zonnetje? Wordt dat al eens minder???

Arti: wat jammer dat het klussen niet doorging :cry: wat het echt " de" dag?

of kan je het vandaag nog inhalen?

Mim: lekker dat je nu echt kan gaan genieten, fijn h’e om er met iedereen over te kunnen praten :wink: :mrgreen:

hoi meiden…

ik heb het juist andersom deze zwangerschap…sinds we de echo gehad hebben geloof ik het wel. zit ook niet met smart op die 12 weken te wachten. maar nu ging het bij ons ook wel weer soepeltjes misschien dat het daar wel wat mee te maken heeft…

meiden die nu op het wachtbankje zitten…ik duim voor jullie!!!

Leuk hè om spulletjes uit te zoeken mim…

Met de misselijkheid gaat het gelukkig goed. Ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat als ik weer naar mijn werk moet.

Bianca, fijn dat je er zo relax onder bent.

Ik heb ontzettend pijn in mijn onderbuik en echt slijmverlies (sorry voor vieze praatje) :oops: . Ik ben bang dat ik echt veel te vroeg ongesteld ga worden :cry:

Ik hoop het niet voor je Jannigje :hug:

Meiden, ik lees nog mee hoor… :shifty: :oops: maar ik heb het momenteel erg druk, zowel thuis als op het werk…Ik kom binnenkort echt weer reageren maar ga nu mijn bedje in…

:-*

Morgen mijn jurk ophalen :dance:

:roll: :roll: :roll: ik begin nu ook aardig te zenuwen hoor.

echt kriebels in mijn buik.

wat vinden jullie van onze gekozen muziek

1.Phill Collins-youll be in my heart (bij binnekomst.pap gaat me weggeven :cry: )

2.Leona lewis-a moment like this (bij tekenen)

3.Guus meeuwis-Proosten (bij het verlaten van de kerk)

:cry: :cry: :cry:

Vandaag de ringen nog even aangehad.(ze passen nog :wink: )

brrrrrrrrr wat een gedoe allemaal hé

Ooooo Angela, wat spannend zeg…

Leuke muziek hebben jullie uitgekozen. :thumbup:

Angela, spannend! Vrijdag is de grote dag he! Zal emotioneel worden. Mooie muziek!

Spannend Angela!! Mooie muziek!! Dat ga je niet droog houden! Mijn vader heeft mij ook weggegeven. En dan met die muziek erbij… de halve zaal zat te snotteren :mrgreen: hihi, zoooo mooi allemaal! Leuk hoor!

Alle zwangeren: lekker genieten van jullie grote roze wolk :inlove: :inlove: :inlove: heerlijk lijkt me dat :inlove:

Alle wachtenden: :pray: :pray: :pray: ik ga voor jullie duimen!

Alle klussenden: :thumbup: :thumbup: :thumbup: zet 'm op :mrgreen:

Ik slik morgen mijn laatste Clomid en dan vrijdag naar de gyn voor een 1e follikelmeting. Ik verwacht dat er nog niet veel te zien valt, want dat is dan pas dag 10 van mijn “cylcus”. Dus dan waarschijnlijk maandag weer terug. Is wel een stuk duidelijker dan een ovu test :mrgreen: :mrgreen: hihi! Moet er toch maar de voordelen van inzien, ja toch? Verder wel veel last van de meest vervelende bijwerking: pukkels. Echt niet normaal, wat een ellende. Zou wel een coltrui aan willen :oops: ze zitten namelijk overal… :oops: Dat is echt het grootste nadeel. Maar ja, ik heb het er uiteraard voor over! Maar ik word er zeker niet vrolijker op en dat is nu wel aan me te merken…

Verder weinig nieuws, duik zo mijn bedje maar weer in. Nog 2 daagjes werken dan weer lekker 4 dagen vrij :dance: :dance: :dance:

he mom, bij mij bijv waren er op dag 3 al beginnende eitjes te zien hoor hihihihi dus best kans dat je op dag 10 wat ziet :wink:

succes alvast bij de gyn

angela wat spannend zeg, wanneer is de grote dag? sorrie beetje vergeten :oops: