Het grote test topic deel 2!

Meiden heb even vluchtig gelezen.

Hier nog weinig te melden.

We kregen vanmorgen een telefoontje dat een vriend van ons gisteravond is overleden. Weet niet of ik het hier had gezegd. Hij was ong. een half jaar geleden genezen verklaard van K. Nu kwam hij in het ziekenhuis terecht met een dubbele longontsteking en zijn nieren werkte niet meer. Na bloedonderzoek bleek ook dat de K. weer terug was. Na hem 2 weken in coma en aan de beademing te hebben gehouden was er geen verbetering en hebben ze gister de beademing stop gezet. Binnen 5 min was hij al overleden :cry:

Kom misschien vanavond wel weer even terug.

Ah zonnetje… :hug:

Heel veel sterkte!

@Ingrid28 wrote:

@kantjeboord wrote:
Ingrid ik hoop het echt voor je dat het raak is!

Ze zeggen wel dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent.

Daar hoop ik ook maar op, want bij mij is hetzelfde gebeurt als bij jou.

wie weet testen we wel op dezelfde dag positief! In ieder geval maar zo blijven denken! :thumbup:

Dat zeggen ze inderdaad, maar ik ben bang dat ik dat onbewust in mijn hoofd heb en het tegen hou…snap je…ow lekker hoor zo onzeker. Kan ik niet gewoon 1 week slapen, mooie test en dan tot over de 12 weken weer slapen? :mrgreen:

Meid ik hoop echt ook voor jou dat het raak is, mijn druimen draaien ook voor jou!

:-*

Ja, dat zou mooi zijn als we op verzoek even in coma gehouden kunnen worden! :wink:

Tja, ik heb er ook wel eens over gedacht, of je het onbewust tegen kunt houden. Heb eigenlijk geen idee, de natuur doet toch wat 'ie wil. En daar hebben we het maar mee te doen vrees ik. :eh:

Ach jee zonnetje, wat een naar bericht! En wat onverwacht ook, eerst schoon verklaard en nu dan toch nog. en dan ook nog zo snel. :cry: :cry:

Heel veel sterkte de komende dagen, je hebt nu wel even wat anders aan je hoofd dan hier meeschrijven. :hug:

@kantjeboord wrote:

Ja, dat zou mooi zijn als we op verzoek even in coma gehouden kunnen worden! :wink:

Hmm, staat nu een beetje vreemd na het bericht van zonnetje, is niet naar bedoeld hoor!

Peggy nogmaals heel veel sterkte meis :hug: :hug:

Ingrid hopelijk snel raak :pray:

Ik vind gewoon dat we allemaal deze ronde positief moeten testen :smiley:

Oh enne Ingrid… veel succes met bijlezen :lol:

Moet ineens aan onze Mo denken, die was ook “schoon” verklaard :frowning:

Mis haar nog steeds, we hebben zo vaak 's avonds samen op msn gezeten als Naatje en Nootje weer aan het huilen waren. En natuurlijk de zwangerschap als meimama samen meegemaakt.

Ja, mis haar echt.

Tjee zonnetje… heel veel sterkte toegewenst voor jullie en doe maar lekker rustig aan. :hug:

Aahw en Marieke ook een dikke knuf van mij!

Ingrid… heel veel toitoitoi! :pray:

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat peg neeeeeeeee :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: dikke knuffel voor jou…

Goh, wat een triest verhaal! Nog veel te jong neem ik aan… Tja, werkt wel even relativerend als je je zo druk maakt om zwanger te raken :shock:

Zonnetje… heel veel sterkte.

K is echt een kloteziekte… Mijn directe collega van 24 is vorige maand overleden, was ook schoon, 2 weken later was het weer terug en zeiden ze dat ze nog een jaar te leven had en weer een week later is ze gestorven, echt ongeloofelijk…

Nogmaals… ik leef met je mee…

Zo, heel hard gewerkt vandaag in huis, hebben een nieuwe douchecabine geplaatst vandaag, viel niet mee… Nu is het tijd om met een frietje lekker op de bank te hangen!!

Vanavond een heerlijk glaasje wijn, paar toastjes, :kaars: :kaars: voor onze vlindertjes aan en dan gaan we lekker bankhangen!!

Morgen high tea met 5 vriendinnen, kijk er nu al naar uit!!

Fijne avond allemaal!

Iedereen een fijne avond en Marieke… veel succes, plezier, sterkte e.d. morgen!!

Dank je wel meiden :thumbup: lief van jullie.

Fijne avond allemaal :-*

Wat een klte nieuws Zonnetje :hug:

Ingrid: hopelijk is het deze ronde raak, en gaat het deze keer wel goed :pray:

Geld ook voor jou Kantjeboord :pray:

Marieke: heeel veel plezier morgen :-

Zonnetje, wat een nieuws zeg… sterkte! :hug:

Ik vind ut doodeng allemaal :shifty: :shifty:

Lieve Marieke,

Ik weet niet of je dit nog leest voordat je weg gaat, maar ik wil je heel veel plezier wensen morgen.

Ik zal aan je denken!!!

Ik ook :mrgreen:

Ik dacht effe doen voor ik ga slapen!

Marieke, succes vandaag!!!

24 januari: Sproetje

25 januari: Zonnetje

30 januari: Kantjeboord

4 februari: Shirley

5 februari: Marieke, Dees

11 februari: Mim

12 februari: bigsby